Älyttömintä mitä lapsesi tehnyt?
Meillä 3-vuotias tyttö teki kakan pottaan, kaatoi sen lavuaariin ja leikki sen kanssa isompien lasten hammasharjoilla
Kommentit (85)
Olisiko ollut 4v poika kun pissasi mukiin ja huijasi pikkusiskoaan että se on mehua ja juotti vuotta nuoremmalle siskolleen..
Samainen poika oli kerännyt teräviä pihvi- ja leipäveitsiä kun leikki salaa että ne on miekkoja. Kerran oli piilottanut sellaisen sänkyynsä ja unohtanut sinne ja kun tuli kerrossängystä alas sattui käsi osumaan siihen veitseen:( Tuli sellanen sentin syvä haava:(
Poika olisko ollut viidennellä luokalla piilotti luokkalaisensa tytön takin metsään talvella. Oli vielä ihastunut tähän tyttöön ja oli mielestänsä joku hauska pila jota en ymmärrä. Pojan piti hakea takki välitunnilla, mutta unohti. Tyttö asui kauempana ja myös bussikortti oli siellä takin taskussa. Olipa sitten katkera opetus että miten niihin naisiin nyt sitten tehdäänkään vaikutus. Maksoi tietysti itse uuden takin omista rahoistaan.
Eri poika kuin edelliset oli huono syömään pienempänä ja piilotteli ruokiaan. Löysin sitten muutaman kerran niitä kätköjä mm jääkaapin takaa, kuhisi sokeritoukkia...
2 tyttöä on piirrellyt talon täyteen, lattiat, seinät, sängyt... Ovat leikelleet sänkykatoksen, pussilakanan, sukkia... Ovat nyt 6 ja 4v.
Vanhin poika soitti omaa saldorajaansa muutamaan kertaan ylemmäksi 13-vuotiaana jopa parin päivän välein. 13v poika antoi vain naisen henkilötunnuksen eikä puhelinyhtiö yhtään ihmetellyt vaikka tapahtui parin päivän välein. Teki saman veljen puhelimella jota käytti itse. Sama kuin tuo takkiepisodipoika. On nyt 15v ja maailman kiltein ja kunnollisin teini;)
Pissanjuottajaveitsipoika myös pissasi olisko ollut 3 vuotiaana useasti veljen sängyn taakse, leikki että pissasi kukille niinkuin maalla mummolassa. Kerran kun oli veljelleen suuttunut pissasi mielenosoituksellisesti veljen sänkyyn. Veli on 8 vuotta vanhempi.
Mutta osaa ne vanhemmatkin. Isi kirjoitti suosikkibändinsä nimen kakalla vessan seinään mummolassa 7-vuotiaana:D Itse istuin viidennen kerroksen parvekkeen kaiteella (en muista ikää). Kerran kun alakerran naapuri pesi ikkunoita niin heiteltiin avoimesta ikkunasta pesuveteen muutama kuiva leivänkannikka ja hihiteltiin kun naapuri hämmästyy että mistä ne on voineet tulla..
Poika tuppasi pienenä kävelemään unissaan ja serkku yhytti monta kertaa pojan pissaamasta milloin minnekkin. Kerran poika losotti keittiön roskikseen, toisen kerran vaatehuoneen lattialle ym. ym.
Mutta omien mukeloiden juttuja..
Esikoinen oli n. 3v, kun appi oli kerran meillä kylässä ja meni vessaan. Vessasta alkoi sitten kuulumaan karmea räkätys ja kun mentiin katsomaan niin löydettiin lattiasta pari pakettellista kuukautissiteitä hienosti teippailtuina lattiaan.. Ja pikku ukko oli niin polleaa, niin polleaa kuinka oli taitava poika! Eikä yhtään ymmärtänyt mille me isot ihmiset oikein naurettiin :D
Samainen ukkeli piirsi n. vuoden ikäiselle pikkuveljelleen "Hitler viikset" permanent tussilla, jonka löysi mummilassa käsiinsä. Ei siinä mitään, mutta kun pojilla oli seuraavana päivänä kuvaus.. Kyllähän ne viikset melkein lähti puhtaaksi, mutta pojalla jouduttiin laittamaan vähän meikkiä naamaan.. Kyllä harmitti ja paljon.
Samainen ukkeli tyhjensi täyden hammastahnatuubin kylppärin lattialle, koska "halusi tietää kuinka monta metriä sitä tahnaa oikeasti on" tuubissa. Ikää jätkällä oli tuolloin n. 4v.
Nuoremmat pojat eivät ole tehneet muistaakseni mitään, tuo esikoinen on sellainen Eemeli ja tekee veljiensäkin puolesta kaikkea "kivaa".
Serkkuni puolestaan teki lapsena:
-Leikkasi veljensä hiukset tai oikeammin nyrhi. Seuraavana päivänä oli kerhokuvaus ja velipoika oli ilman etuhiuksia..
-Kuorutti keittiön veljensä kanssa (olivat kaksosia) valkoiset seinät ketsupilla ja valkoiset kaapin ovet punaisilla käden jäljillä ja seinät viinimarjamehulla.. Kun kaksosten äiti meni vähäksi aikaa lepäämään migreenin takia. Kakaoset olivat tuolloin n. 3v.
-Leikkasi äitinsä upouusista verhoista kuvia ja liimasi ne sitten pahville.
Ja minä ja kaverini pienenä..
-Kaverilla oli hevonen ja me sitten noukittiin sen kikkaroita ja PAISTOIMME niitä paistinpannulla. Väitimme kiven kovaa kaverin pikkuveljelle, että ne ovat suklaata. Ei mennyt läpi..
-Minä olen itse leikannut otsatukkaan ison loven ja tietty seuraavana päivänä oli kerhokuvaus..
-Laskimme yhtä viepää, missä oli aika kova virta kumipatjoilla.
-Uimme heidän "takapihallaan" olevassa ponnissa, muuten ihan kiva, mutta kun sinne meni myös sikalan lietteet..
Mä en edes muista, mitä kaikkea älytöntä esikoiseni on tehnyt, koska tuntuu, ettei se lapsi osaa asioita ihan tavanomaisesti tehdäkään! Mutta kamalimpia on ollut, kun luuli osaavansa uida ja melkein hukkui. :( On myös kakannut isin printteriin, työntänyt kiviä nenäänsä. Pissannut kaverinsa päälle leikkikentän kiipeilytelineestä. Piirteli pikkuveljen naamaan tussilla, sitten omaansa. Leivitteli vessapaperia vessan täyteen. Näitä riittää.
Oikeasti oikein ihana pieni poika, muttei juurikaan ajattele tekemisiään etukäteen...
ei ollut kovin helppo saada pois.
löysin mutustelemasta omaa sontaansa... nauroi vain hampaat ruskeana
Muut nukkuivat kun taiteilija väritti vaaleat kaapit ja vähän seiniäkin.
todella ISON ja upean perhepotretin meistä kaikista :D En tiennyt, itkeäkö vaiko nauraa...
Ei nyt tule mieleen mitään vakavampaa, kuin että prinsessamme piirsi itsensä ihan täyteen "tatuointeja" tussilla. Onneksi ei ollut permanent!
Ei nyt tule mieleen mitään vakavampaa, kuin että prinsessamme piirsi itsensä ihan täyteen "tatuointeja" tussilla. Onneksi ei ollut permanent!
väritti itsensä vihreällä tussilla, kun halusi olla Hulk. Olohuoneesta kuului vimmattu tussin sutina ja kun menin katsomaan, niin oli käsivarret ja rinta jo vihreänä.
muiden nukkuessa meni vessaan/kylppäriin, avasi suihkun ja suihkutteli koko kylppärin lattiasta kattoon sekä eteisestä maton, kengät ja ulkovaatteet. onneksi mies heräsi ääniin, koska pian olisi vettä jo valunut olohuoneen puolellekin...
- yksi soitti kerran puhelimella jonnekin ja kuunteli sitten, mitä luurissa vastattiin. Sitten kysyi, että "äiti, mikä on hätäkeskus?".
- yksi kirjoitti nimensä permanent-tussilla olohuoneen parkettilattiaan ja piirsi perään kukkasen, sitten väitti kivenkovaan, että ei ole tehnyt sitä.
- yksi työnsi styrox-palloja korvaansa, joita korvalääkärissä imuroitiin pois.
-
että puree kynsiään siksi koska "äiti pitää minua nälässä eikä leikkaa koskaan kynsiä ja ne olivat liian pitkät".
Neiti on niin nirso että syömiset ovat ainaa kauheaa tuskaa. Ja kynnet meillä leikataan joka viikko maanantaisin.
päälle ja uunin (meidän lieteen ei mitenkään käynyt mikään liesisuoja). Oli reilun vuoden. Joku ihme vaisto herätti keskellä yötä minut.
Heräsi yöllä ja katseli yksin DVD:tä (oli siis ottanut levyn, latasi koneeseen), leikki ja ajeli mopolla. Oli reilun vuoden.
Heräsi kaikessa hiljaisuudessa päiväunilta, otti vaatteet pois, bodyn napit ja vaipan. Kakki sänkyyn ja valeli sillä itsensä (mm. kivat inkkariviirut silmäluomilla), sängyn ja seinän. Teki tätä usein. Oli vuoden.
Heräsi yöllä, otti muovailuvahaa, teki satoja pieniä palleroita ja liimasi ne pallerot veljensä sängyn laidan ympäri. Aamulla tajusin kaiken karmeuden. Oli reilun vuoden.
Avasi ikkunan ja hyppäsi ulos, avasi oven ja karkasi...
tämä kaikki on ihan totta!
Terkuin väsynyt äiti.
En edes järkyttynyt tuosta, nauratti vain. Itse joskus kakarana menin naapuriperheen kotiin, kun eivät olleet kotona (Tiesin, että eräs ovi oli auki) ja kävin kusemassa heidän Peter Pan vhs videon päälle. MIKSI?????? no siksi, että naapurin lapsukaiset aina hehkuttivat sitä leffaa. Olin kateellinen koska omalla perheelläni ei ollut edes videoita. Myöhemmin samana iltana menin käymään heillä ja pyysin, että katsottaisiin se leffa. No video työnnettiin nauhuriin eivät huommaanneet (lievää kosteuttta???) ja koko videolaite hajosi. Olihan se kiva katsella kun perheenisä yritti korjata niitä videoita. En jäänyt kiinni. Tästä tunnustuksesta palkitset itseni nyt kuitenkin oluella.
poika oli herännyt hiljaa mua ennen ja käynyt jääkaapilla. Otti sieltä mehua ja voita. Mehua kaatoi kukkiin, voin siveli joka puolelle minne nyt voi, telkkari oli kuorrutettu sillä ja tuoli. Kukat kuoli vähän tän jälkeen kun mullat oli levitetty lattialle, niin että hyvä kun lattiaa näkyi.. Nyt tälle osaa jo nauraa :D
Eikö teillä ole äidinvaistoja että heräätte kun lapsi herää.
Joo meillä ei ole tapahtunut mitään noin kauheita kun tässä ketjussa on kerrottu.
Kiitos tuostakin, sisko!
Sulla voi olla helpot lapset tai olet täysin joutilas vahtimaan 24/7.
Kun et tiedä toisten elämästä mitään sen tarkemmin, älä arvostele!
Eikö teillä ole äidinvaistoja että heräätte kun lapsi herää. Joo meillä ei ole tapahtunut mitään noin kauheita kun tässä ketjussa on kerrottu.
Väsynyt opiskelusta (valvoi yöt opiskelemassa) ja perheen huoltamisesta. Aivan ymmärrettävää.
Pieni, vihmerä poikansa oli kerran (maanantai-iltana) äitinsä nukahdettua nojatuoliin, oli syönyt 10 vanukasta jääkaapista ja katsonut maikkarin elokuvan. Oli onneksi Pähkähullu Professori, eikä mitään väkivaltaa. Oli pannut telkun kiinni elokuvan loputtua ja puki yöpaidan päällensä ja mennyt nukkumaan. Aamulla kertoili äidilleen, miten hauskan elokuvan oli katsonut.
Oli halunnut pestä akvaarion ja laittoi Fairya. Kalat tietty kuoli.
Syötti kädestään kärpässienen koiralle, koira söi ja oli tehohoidossa eläinlääkärissä.
Mutta muiden jutut naurattaa kylla kovasti! :-))