Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömintä mitä lapsesi tehnyt?

Vierailija
12.07.2009 |

Meillä 3-vuotias tyttö teki kakan pottaan, kaatoi sen lavuaariin ja leikki sen kanssa isompien lasten hammasharjoilla

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole äidinvaistoja että heräätte kun lapsi herää. Joo meillä ei ole tapahtunut mitään noin kauheita kun tässä ketjussa on kerrottu.

Vierailija
42/85 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua naurattaa niin että vauva meinaa herätä!

Samanlaisia tempauksia odotellessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä eukolla on kato lapset pikkueinsteineja, jotka tutkii rillit nenällä kärpäsen hermostoa.

Ei niillä ole aikaa pahantekoon;)

Vierailija
44/85 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä- ja kolmevuotiaat tytöt oli liimanneet pikkuhousunsuojia arvioilta pari-kolmekymmentä etuoven ikkunoihin. Huomasin asian kun ovikello soi ja pari sotapoikaa oli keräyslippaineen oven takana hieman vaivautuneen näköisinä.

Poika, tuolloin tokaluokalla, laittoi kaverinsa soittamaan pilapuhelun omalle kummilleen OMALLA puhelimellaan. Kummitäti soitti tapauksen jälkeen naureskellen, että ei oikein ollut mennyt läpi kun ruudulla lukee "Matti soittaa" ja pienen pojan ääni ilmoittaa arvoisan vastaajan voittaneen arvonnassa hienoja palkintoja, en muista mitä olivat lupailleet...

Sama poikalapsi täytti noin kolmevuotiaana meidän postilaatikon sepelillä piripintaan. Neuvokas posteljooni oli jättänyt postin muovipussiin laatikosta roikkumaan.

Pienempi tyttö piirsi pesuhuoneen puuoveen mustekynällä kauniin kukkasen ja intti kivenkovaan, ettei tiennyt asiasta mitään. Edes oma signeeraus kuvan alla ei meinannut saada neitiä tunnustamaan tekoaan.

Olisihan noita, nykyään lähinnä naurattaa kun muistelee. Toivottavasti älyttömyydet jäävät tuolle asteelle, eikä isojen lasten oikeitä älyttömiä tempauksia tarvitse muistella jälkikäteen.

Vierailija
45/85 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietti ääneen rusinakulhoa katsellessaan, että kuinkahan sitä on lapsena voinut olla niin tyhmä että on työntänyt nenäänsä rusinoita.

Olihan se sitten ilmeisesti kokeiltava empiirisesti uudestaan. Kylläpä neitiä hävetti terveyskeskuksessa, kun hoitsu ihmetteli, että kuinka kummassa nämä rusinat ovat nenään joutuneet.

Vierailija
46/85 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjensi fairypurkin kylppärin lattialla ja "lipsutteli" siellä paljain jaloin, pari kertaa oli pyllähtänytkin ja housut aika fairyssa. Oli kiva pestä... vaahtoa ainakin oli riittävästi :)

Vierailija
47/85 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira tietysti alkuun pissasi ja kakkasi sisälle ja ei siitä mitään meteliä nostettu tietenkään. Poika oli päivät ilman vaippaa, kerran pissasi tahalleen laittialle ja huusi vaan että "äiti tuu siivoo". Toisen kerran kakkasi lattialle, jonka sitten koiranpentu kerkesi syödä!!

Tyttö pienenä pesi vessaharjalla keittiöntasot ja kaapinovet.

Molemmat penskat on myös tuhonneet mun meikkejä ties kuinka monta kertaa.

Nyt tyttö on jo 16-vuotias, 13-vuotiaana joi itsensä ihan sikakänniin.

Poika joka nyt on 9-vuotias, purki viime viikolla stereonsa kun halusi nähdä niiden sisään, ei tietenkään osannut koota sitä takaisin.

Onhan niitä vuosien varrella sattunut vaikka mitä. Tiedä mitä on mun seläntakana touhunneet?

Vierailija
48/85 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenaltaasta aikuisten syvään altaaseen. Ei edes harkinnut, meni vain.

Vaikka huusin pikkuveli sylissä kurkkuni suoralla, että EI SAA MENNÄ!

Sitten vaan juoksemaan ja lapsi niskavilloista upposukkelosta...

Vierailija
49/85 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että molemmilla ollut vauvana himo pureskella sähköjohtoja, kun hampaita alkaa tulla.

Vierailija
50/85 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes järkyttynyt tuosta, nauratti vain. Itse joskus kakarana menin naapuriperheen kotiin, kun eivät olleet kotona (Tiesin, että eräs ovi oli auki) ja kävin kusemassa heidän Peter Pan vhs videon päälle. MIKSI?????? no siksi, että naapurin lapsukaiset aina hehkuttivat sitä leffaa. Olin kateellinen koska omalla perheelläni ei ollut edes videoita. Myöhemmin samana iltana menin käymään heillä ja pyysin, että katsottaisiin se leffa. No video työnnettiin nauhuriin eivät huommaanneet (lievää kosteuttta???) ja koko videolaite hajosi. Olihan se kiva katsella kun perheenisä yritti korjata niitä videoita. En jäänyt kiinni. Tästä tunnustuksesta palkitset itseni nyt kuitenkin oluella.

Vierailija
51/85 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietti ääneen rusinakulhoa katsellessaan, että kuinkahan sitä on lapsena voinut olla niin tyhmä että on työntänyt nenäänsä rusinoita. Olihan se sitten ilmeisesti kokeiltava empiirisesti uudestaan. Kylläpä neitiä hävetti terveyskeskuksessa, kun hoitsu ihmetteli, että kuinka kummassa nämä rusinat ovat nenään joutuneet.

Mun kaveri testasi aikuisiällä, että eihän se kieli OIKEASTI jää metalliin kiinni pakkasella. No, jäi se. :DDD

Vierailija
52/85 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes järkyttynyt tuosta, nauratti vain. Itse joskus kakarana menin naapuriperheen kotiin, kun eivät olleet kotona (Tiesin, että eräs ovi oli auki) ja kävin kusemassa heidän Peter Pan vhs videon päälle. MIKSI?????? no siksi, että naapurin lapsukaiset aina hehkuttivat sitä leffaa. Olin kateellinen koska omalla perheelläni ei ollut edes videoita. Myöhemmin samana iltana menin käymään heillä ja pyysin, että katsottaisiin se leffa. No video työnnettiin nauhuriin eivät huommaanneet (lievää kosteuttta???) ja koko videolaite hajosi. Olihan se kiva katsella kun perheenisä yritti korjata niitä videoita. En jäänyt kiinni. Tästä tunnustuksesta palkitset itseni nyt kuitenkin oluella.

Minäkin palkitsin itseni juuri oluella ja nauran vedet silmissä tätä ketjua!

Vierailija
53/85 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisemme oli n. 2-vuotias kun löysi aamulla kylppärin alakaapista meikkipussini, jossa on sellaisia harvemmin käytettäviä meikkejä. Siellä sattui olemaan vedenkestävä musta ripsiväri, jolla tyttö sitten hiukan "meikitti" itseään, väritti kylppärin lattian klinkkerien valkoisia saumoja ja seinien laattojen saumoja.

Samana aamupäivänä oli päiväkerhon kuvaus.

Oli kiva siinä yrittää perusvoiteella siivoilla tytön naamaa ja silmiä, mutta eihän se kokonaan lähtenyt. En uskaltanut käyttää meikinpoistoainetta.

Tyttö näyttää kuvassa ihan pikku-lolitalta ;)

Vierailija
54/85 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut enää ovea auki, kännykkä oli sisällä. Naapurin rouva sitten soitti huoltomiehelle joka tuli avamaan parvekkeen oven.

Kuopus 4 vuotiaana!! halusi koettaa onko hellalevy kuuma, olihan se. Lastenklinikalle sitten vaan kämmenen palovammaa hoitamaan. Onneksi ei jäänyt mitään arpia, mutta muistaapa vieläkin varoa hellalevyjä.

Tää on vahinko, mutta esikoinen kerran törmäsi pihalla kaveriinsa niin että sen huuli turposi ja silmä tuli mustaksi. Oli muuten tosi "mielenkiintoista" liikkua sen kanssa sen jälkeen. Ihmisten katseet oli pitkiä ja just sellasia "onkohan tota hakattu" katseita ?

Vierailija
55/85 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(3-vuotiaana), oltiin juuri koristeltu joulukuusi. Heräsi siitä ja nousi, kun käänsi pääni, jätkä pissaa lorottaa joulukuusen päälle selkä kaarella. Kun huudan apua lopeta, mitä sä teet, mene vessaan! ja mies juoksee viemään pojan vessaan hokee lapsi vain unenpöpperöisenä "mummi on sanonut, saa pissata puun juurelle!"

Ulkona tietysti, oli mummi tarkoittanut..

Laittoi vessapaperirullan pesukoneeseen, eikä mies huomannut tätä tunkiessaan sinne vaatteita. Siinäpähän putsasivat vaatteita (pääasiassa minun, tietenkin!) viikkotolkulla.

Pikkuveljeni (iltatähti)sotki naamansa parivuotiaana minun vedenkestävällä ripsivärillä, isäni oli hieman vihainen minulle.

Vierailija
56/85 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kerran eikä toisenkaan, kun 2-vuotiaamme tyhjensi kaiken jauhokaapista lattialle ja istui onnellisena vehnäjauho-sokeri-perunajauho-kaurahiutale-yms-keossa valkoiseksi kuorrutettuna.

Toivon vain että siitä kasvaa leipuri!

Vierailija
57/85 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika komeista turtleseja meidän sängyssä.

Pienenä kaikki kaapit kiinnosti, milloin oli roskapussin sisältö keittiön lattialla, milloin mun vaatteet pitkin makuuhuonetta. Tuli järkättyä kaapit aika usein. Kylpyynsä kaatoi kokonaisen shampoopullon kalleista laatua tietty.

Vierailija
58/85 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esikoinen oli 2 v, hän pomppi alasti trampoliinilla ja yhtäkkiä pyllystä lennähti kakka ilman, että poika itse huomasi mitään. Kakka jäi pomppimaan pojan kanssa siihen trampoliinille. Olin just menossa siivoamaan kakkaa, kun kuin hidastetussa filmissä näin ison mustan labbiksemme hyppäävän ilmaan, josta hauva sitten nappasi pökäleen suuhunsa ja nielaisi sen kokonaisena. : P

Vierailija
59/85 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaana. Ai niin ja samana kesänä leikki Tarzania sireenipensaassa ja onnistui katkaisemaan siitä puolet oksista;(

Vierailija
60/85 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika minut yhdesti ja miehen kahdesti laittanut parvekkeelle oven taakse.

Onneksi on toinen meistä ollut huomaamassa silloin, että toinen on lukkojen takana parvekkeella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi