Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytettynä n. 15 tonnia kohottaisi parhaiten elämänlaatua nelikymppisenä?

Vierailija
13.03.2026 |

Olen nuukaillut, säästänyt ja sijoittanut joko elämäni, joten nyt mietin, että voisin vihdoinkin käyttää rahaa johonkin ei-välttämättömään. Olen kuitenkin ilmeisesti niin vastuullinen, varovainen ja tylsä, etten oikein tiedä, mihin. Siksi äänestys!

Mihin nelikymppisen naisen kannattaa käyttää 15 tonnia?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nää 15 tonnia sun ainoat rahat?

Vierailija
2/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika, johonkin sellaiseen mitä itse haluat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"menin plastiikkakirurgille koska tuntemattomat ihmiset äänestivät sen puolesta anonyymipalstalla". Joopa joo.

Vierailija
4/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko nää 15 tonnia sun ainoat rahat?

"rahaa johonkin ei-välttämättömään". Onko ne silloin ihmisen ainoat rahat jos ne liikenee johonkin ei-välttämättömään? Mieti ihan rauhassa. 

Vierailija
5/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ryyppäisin noin kymppitonnin ja loput tuhlaisin.

Vierailija
6/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin antautuvaisiin

Vierailija
7/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhojengin nenäviina koko rahalla.

Vierailija
8/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sijoittaisin sen asumismukavuuteen mikäli se vastaisi tarkoitustaan tai -todennäköisemmin- matkusteluun. Kun mietin elämääni taaksepäin, muistelen tapahtumia (nyt jo aikuisten) lasten kanssa ja reissuja maailmalle. Nää tulee aina ekana mieleen kun mietin, mitä hyvää olen saanut elämässäni kokea, joten ilmeisesti ne on tärkeitä. Lapset elää jo omaa elämäänsä, joten... Matkustelu. 

Jk. Mitä tulee asumiseen, elän jo unelmaani eikä tähän saa enää rahalla mitään, mitä kaipaisin. Siksikin valintani matkustelu.

Vierailija
9/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain luksuselämyksiä, oman maun mukaan, ylellinen kylpyläloma, vaellusreissu Norjaan, kultttuurivkoloppu jossain mielenkiintoisessa paikassa. Näitä pitkin vuotta jonkun kerran. Joku vaate tai tavara, joka tuottaa erityisesti iloa. Ylimääräinen loma työstä palkattomana.

Vierailija
10/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mikään nuista vaihtoehdoista kohottaisi elämänlaatua?

Viielätoistatonnilla nyt ei ihmeitä tehdä, osta vaikka kunnon sänky, mekanisminojatuoli ja sohva sekä ulkoiluvarusteet, niin sit ehkä vähän kohenee jatkossa.

Vierailija
11/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Otin 2dl täytettä ylähuuleeni, koska se sai eniten kannatusta" 😂

Vierailija
12/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin parin-kolmen kuukauden puskurin silti, järjen köyhyyttä säästää hautaan mutta samoin järjen köyhyyttä humputella kaikki viimeistä senttiä myöten.

Vierailija
13/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"menin plastiikkakirurgille koska tuntemattomat ihmiset äänestivät sen puolesta anonyymipalstalla". Joopa joo.

Huh, onneksi tulit paikalle louskuttamaan niin tulin pikaisesti järkiini! Olin nimittäin juuri tekemässä sitovia ratkaisuja äänestyksen perusteella! Ap

Vierailija
14/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin vähän enemmän rahaa parempaan autoon. Ajan paljon. On tuonut nautintoa jo useita vuosia.

Vierailija
15/15 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu ja koppa kaljaa.

Ei, tottakai matkusteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi