Älyttömintä mitä lapsesi tehnyt?
Meillä 3-vuotias tyttö teki kakan pottaan, kaatoi sen lavuaariin ja leikki sen kanssa isompien lasten hammasharjoilla
Kommentit (85)
joku epilepsia.
Heräsi kaikessa hiljaisuudessa päiväunilta, otti vaatteet pois, bodyn napit ja vaipan. Kakki sänkyyn ja valeli sillä itsensä (mm. kivat inkkariviirut silmäluomilla), sängyn ja seinän. Teki tätä usein. Oli vuoden.
Heräsi yöllä, otti muovailuvahaa, teki satoja pieniä palleroita ja liimasi ne pallerot veljensä sängyn laidan ympäri. Aamulla tajusin kaiken karmeuden. Oli reilun vuoden.
Avasi ikkunan ja hyppäsi ulos, avasi oven ja karkasi...
Täällä on taas joku tohtorismamma paikalla. Onko sulla alkeellisintakaan käsitystä siitä, millainen sairaus epilepsia on?
Tai turha kysyä. Ei ole.
Kun esikoinen oli 2 v, hän pomppi alasti trampoliinilla ja yhtäkkiä pyllystä lennähti kakka ilman, että poika itse huomasi mitään. Kakka jäi pomppimaan pojan kanssa siihen trampoliinille. Olin just menossa siivoamaan kakkaa, kun kuin hidastetussa filmissä näin ison mustan labbiksemme hyppäävän ilmaan, josta hauva sitten nappasi pökäleen suuhunsa ja nielaisi sen kokonaisena. : P
Meillä 6v (!!) toissapäivänä pissasi keittiön matolle...
Kysymykseen miksi ihmeessä hän vastasi vakana näin:
"Kun mulla on kesken tässä NIIN tärkeä juttu ja mulla alkoi pissattaan. Mun piti valita menenkö pissalle vai teenkö tän loppuun. Tein sen sitten loppuun."
Mitäs tuohon sanois.... :)
Toi sun väsymyksesi on jo hengenvaarallista. EI välttämättä sun henkesi vaan lapsesi.