Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Max 5 vuotta putkeen perhevapailla, sitten työnantajan ei tarvitse enää ottaa takaisin??

Vierailija
12.07.2009 |

Miten se nyt menee, olen kuullut että ei tarvia enää ottaa töihin jos yli 5 vuotta on putkeen poissa. Kai voi sopia toisin jos ta:lle sopii...?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tehtailee muksuja sopivasti ettei tarvitse mennä töihin.

Vierailija
22/28 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aina 3 vuotta per lapsi. Meidän töissä useampikin on ollut jopa 9 vuotta - kolme lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tehtailee muksuja sopivasti ettei tarvitse mennä töihin.

Itse ainakin pääsisin töissä paljon helpommalla kuin muksujen kanssa kotona, mutta nyt mennään näin jokunen vuosi, kun kerran talous kestää.

Tehtailija

Vierailija
24/28 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toiveikäero oli max 2 vuotta, onneksi edes toinen saatiin. Lisäksi en ole kasin tapaan noin tuuliajolla, että lapsen pukkaisin vain töitä karttaakseni, niinku hiukkasen lyhytnäköistä olisi... muitakin helpompia keinojakin on olemassa jos sille tielle mielii, tyhmä mikä tyhmä :D

Vierailija
25/28 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään ollut sopinut etukäteen. Ensin syntyi yksi lapsi ja reilun vuoden päästä toinen. Hain aina vain uutta hoitovapaata. Ei työnantajalla ole oikeutta olla myöntämättä sitä. Kun kolmas syntyi reilun kahden vuoden päästä, hain taas uusia vapaita. Ja sitten olin kotona siihen asti, kun nuorimmainen täytti kolme vuotta.

Työnantajalla ei ole oikeutta olla myöntämättä äitiys-, vanhempain- ja hoitovapaita.

Vierailija
26/28 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yks maatalouslomittaja sano että pitää taas lapsi laittaa ettei tarvi mennä töihin kun paskaduuni on.

Vierailija
27/28 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma menee niin, että jos jäät äippäloman jälkeen hoitovapaalle, sinua ei tarvitse ottaa samaan tehtävään takaisin. Voit joutua eri hommiin.

Mutta et sinä työpaikkaasi menetä. Tehtävät vaan ehkä muuttuvat.

Vierailija
28/28 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis tiedä miten työehtosidonnainen tämä juttu on, joten kannattaa tarkastaa oman alan työehtosopimus tai kysellä työnantajaltasi.