Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaako olla ruma?

Vierailija
12.07.2009 |

Tai edes keskivertonainen?

Kyllä vituttaa.

Koska tunnen alemmuudentunteita muita naisia kohtaan. Jos laittaisin silikonitissit, olisin ulkoisesti keskivertonaisen yläpuolella. Miten se voi olla niin pienestä kiinni?

Toisaalta näen kadulla perseestä revityn näköisiä ihmisiä, eivät he kaikki voi olla onnettomia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä tyttöpäs olen joutunut ottamaan kaikki peilaavat pinnat alas seiniltä kun ne tuppaa särkymään aina kun niihin vilkaisen, oon siis iiiiihan kauhian ruma, itteekin pelottaa. Olen sitä luonnossa, valokuvissa, videoituna näytän ihan Mervi Nykäseltä, tuolta elämän ja Matin pieksämältä naisparalta.

Vierailija
22/23 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle sinä pädet sitä? Jos oma ukkos on suhun tyytyväinen niin miks murehdit? En mä usko et ukkos sua rakastais jos sen täytyis saada se kaunein... Tottakai jokainen haluaa olla laiha ja kaunis sekä huoliteltu mut tasan ei käy onnen lahjat. Itse voit vaikuttaa siihen et miltä näytät ku se kaikki heijastaa korvien välistä.. Jos ajattelet olevasi ruma tai keskiverto niin se varmasti näkyy... minusta ainaki vaikka itse en mikää ruusunen olekaan on paljo kivempi olla itsevarma omasta "pärjäämisestä" omassa sarjassa kuin se että aina pohtisin kauneuttani.. Minulle on moni mies sanonut että minun korvienväli korjaa sen mitä olen kauneudessa menettänyt (näin karkeesti lyhennettynä) Itsestäni on ainaki kiva voittaa se miehen mielenkiinto/sydän sillä että osaan ajatella ja olla itsevarma kuin saada mies vain kauneudella... Sitähän sanotaan että kahta ei saa samassa paketissa -> älyä ja kauneutta.. Ja yleensä kun olen näihin "megabeibeihin" tutustunut niin he ovat tyhmiä ku saappaat kun eivät osaa ajatella kuin omaa napaansa.. Elämässä on muutakin ajateltavaa ku oma naamakerroin.. Sen liika ajatteleminen voi pilata elämänilon... Sinkuille on todella helppoa olla kauniita ja saada yhdenillan pokia mut normaali elämässä ne suhteet vain ei kestä.. Suurin osa tuntemistani parisuhteessa elävistä ihmisistä on normaalin näköisiä ja todella kauniit sinkkuja.. Eikös se jo kerro että liika kauneudessa jokin mättää???!!

niin sinusta tulee sellainen olo että olet aika tyhmä, kun kateuksissasi luulet, että kaunis on yhtä kuin tyhmä. Ei ne ominaisuudet sulje toisiaan pois. Anteeksi vaan, mutta en voi pitää kovin fiksuna naista, joka tuollaista selittää.

Niin no tuossa kirjotinki että sitähän sanotaan eli itse en ole niin sanonut (paitti mitä tarkotin omia kavereita edessäpäin) ja itselleni omalle kohdalle nämä kaverit nyt ovat sattuneet olemaan aika kapeakatseisia joihin olen tutustunut.. Ja itse satun olemaan sitä luokkaa ettei minua toisten tekemiset sinäänsä kiinnosta... hauskahan niitä tekemisen juoruja on keskenään vaihtaa.. Ja mitä tulee sitte tuohon yhdenillan juttujen kestoon niin yökerhoista nyt ei yleensä kauheen vakavia juttuja synny.. Toki onhan niitäkin mutta harvemmin ja hatunnosto heille ketkä ovat sieltä rakkaansa löytäneet...

Eikä sinun tarvi minua fiksuna pitää sillä sinun aatteilla, minulle tuntemattomalla ihmisellä, ei ole mitään painoa, oman näkemyksen tähän asiaan toin ku siitä keskusteltiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

niin sinusta tulee sellainen olo että olet aika tyhmä, kun kateuksissasi luulet, että kaunis on yhtä kuin tyhmä. Ei ne ominaisuudet sulje toisiaan pois. Anteeksi vaan, mutta en voi pitää kovin fiksuna naista, joka tuollaista selittää.

Niin ja kyllä minäkin sen tiedän että on paljon kauniita menestyviä ihmisiä.. Mut yleensä mitä aiheesta keskustellaan ja tulee luettua niin näillä kauniilla ihmisillä ei ole onnea raukkaudessa, en sitte tiedä johtuuko juuri tuosta menestymisestä ja urakeskeisyydestä. Tosin meillä suomessahan nämä asiat pyörivät paljon pienemmässä mittakaavassa mutta silti tulee perässä..

Mutta tuohon kateuteen vielä sen verta että minulle on asiat opettettu niinkin hienosti että minun ei tarvitse kateutta harrastaa... Tottahan sitä aina saa haaveilla mutta mitään ongelmaa siitä ei synny kateuteen asti.. Tokihan jokainen haluaa olla siitä parhaimmasta päästä mutta pointtini onkin se että minä ja uskon että moni muukin (niin rumat ku kauniit) nauttii elämästä ilman ulkopuoleista painostusta olla kaunis :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän