Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38v. enkä tiedä vieläkään miten lantionpohjalihaksia treenataan

Vierailija
13.08.2023 |

Ei ole virtsankarkailua, 2 lasta synnyttänyt. Kaikki normaalia. Jälkitarkastuksessa kerran kokeiltu ja jännitin pakaralihaksia, koska en tosiaan tiennyt mitä terkkari tarkoitti "vedä sormea ylös päin". Sanoin, etten tajua ja homma jäi siihen :D ohjeissa lukee, että menee lattialle makaamaan ja purista kuin pidätät pissaa/kakkaa!? What... Ei ole koskaan tehnyt vaikeutta pidättää tai erityisemmin keskittyä siihen... Tai joo, kerran tai kaks loppuraskaudesta ja pistin vaan jalat ristiin.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yhtä tollo kuin aloittaja. Kertokaa onko jumppakuulat harjoittelun ja vaivan väärti?

Vierailija
2/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yhtä tollo kuin aloittaja. Kertokaa onko jumppakuulat harjoittelun ja vaivan väärti?

Ai niin, on mulla kuulatkin (3 eri painoa)... Joskus huvikseni ostin sellaisen paketin. Kuulat sisään (erikseen tietty) ja siinä se. Eivät tippuneet. En tiedä mitä niillä olisi pitänyt tehdä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä löydän ne lantiopohjalihakset, mutta olen niin laiska, etten ole jaksanut ikinä treenata. Nopeasti olen aina synnytyksestä palautunut, pissa pysyy rakossa niin kauan, kunnes sen päästän ja yhdynnätkin tuntuvat sekä minusta, että kumppanista nautinnollisilta. Toki, jos jotain vaivoja on, niin jumppa voi niihin auttaa, mutta en nyt tiedä onko se ihan pakollista joka naiselle.

Vierailija
4/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nuoruudessa paljon seksiä j ä n n i en miesten kanssa 😕

Vierailija
5/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät persreikää sisään

Vierailija
6/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä löydän ne lantiopohjalihakset, mutta olen niin laiska, etten ole jaksanut ikinä treenata. Nopeasti olen aina synnytyksestä palautunut, pissa pysyy rakossa niin kauan, kunnes sen päästän ja yhdynnätkin tuntuvat sekä minusta, että kumppanista nautinnollisilta. Toki, jos jotain vaivoja on, niin jumppa voi niihin auttaa, mutta en nyt tiedä onko se ihan pakollista joka naiselle.

Siis miten löydät? Mistä sä tiedät mitä pitää etsiä? Minulla ei ole siis hajuakaan mitä pitäisi löytää ja miltä sen pitäisi tuntua. Ap

Vierailija
7/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nuoruudessa paljon seksiä j ä n n i en miesten kanssa 😕

Ei tosiaan ollut. Päin vastoin. Ap

Vierailija
8/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedät persreikää sisään

Täh? Puristan pakaroita vai mitä? Ap

Vierailija
9/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistelet sieltä

Vierailija
10/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedät persreikää sisään

Ei vaan ikäänkuin imet sitä persreikää sisälle sinne suoleen😅

Vierailija
11/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en treenaa, vaikka pitäisi. Tekee hetmostuneen olon, en osaa selittää. Inhottava tunne.

Vierailija
12/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta geishakuulat jossa on naru. Sitten varovasti vedät niitä ulos sisältäsi. Jos puristat lantionpohjan lihaksia, saat estettyä vetämistä. Eli jos et tunne mitään vastusta, puristelet vääriä lihaksia.

Vierailija
13/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä osaa googlella tai suoraan youtubesta etsiä ohjeita?

Vierailija
14/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedät persreikää sisään

Ei lantiopohjanlihakset perseessä ole. Pitää supistella emätintä, että niitä saa treenattua. 

Vierailija
15/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedät persreikää sisään

Väärä reikä sulla nyt kyseessä :D kyllä ne ihan pimpslooran reiässä on ne lihakset eikä pyllyreiässä!

Vierailija
16/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli miestäsi, kun et osaa lihaksia käyttää. Tekisi hyvää seksielämälle opetella. 

Vierailija
17/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta geishakuulat jossa on naru. Sitten varovasti vedät niitä ulos sisältäsi. Jos puristat lantionpohjan lihaksia, saat estettyä vetämistä. Eli jos et tunne mitään vastusta, puristelet vääriä lihaksia.

Mistä muka löytää oikeat lihakset sitten?

Vierailija
18/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen juttu, jota käytetään, kun niitä lihaksia harjoitellaan. Ostin apteekista. Osaan ilman sitäkin harjoitella. Oon synnyttänyt 3. Ikääkin 10v enemmän, kun ap. lla. Et ole ainut, joka sitä ei osaa. Moni ei edes tiedä, että niitäkin pitää treenata.

Vierailija
19/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne lihakset jotka sulla sykkii kun saat O:n

Vierailija
20/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli miestäsi, kun et osaa lihaksia käyttää. Tekisi hyvää seksielämälle opetella. 

Ei ole mitään vikaa meidän seksielämässä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän