Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuon tietyn ketjun innoittamana kaipaan oppia

Vierailija
10.07.2009 |

siitä, miten alapään karvoitusta siistitään. Aina kun sitä ole tehnyt, tulos on jotenkin amatöörimäinen. Miten, millä ja mistä kohtaan leikataan, että tulee siisti, mutta ei posliini? Onko jotain nettisivuja kuten kampauksista, että mikä on muotia alapään karvoituksessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reisiä jne

Pitääkö ajaa joka päivä vai?

t. toinen hämmentynyt

Vierailija
2/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin ois aikamoinen satiaspesue peuhaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, minä käytän epilaattoria ja ajan stringien ylimenevän. Hyvä tulee ja "loput" nypin pinseteillä. Käsittelyn jälkeen pyyhin desinfiointiaineella.

4/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista karvanpoistoainetta.

Tulos on nähtävissä "siinä" ketjussa.

Kai sitä voidetta voisi laittaa silleen rajatusti eikä läträtä koko aluetta sillä.

Sänki tuntuu pehmeämmältä kuin höyläämisen jälkeen.

Vierailija
5/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta edestä häpykummun alueelta en aja, nivustaipeista tarvittaessa nyppäisen hajakarvat, ei tule näppyjä kun ei ajele koko värkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi