Lue keskustelun säännöt.
Mitä jos vesirokko puhkeaa laivalla?
27.06.2009 |
Toinen lapsemme on altistunut runsas viikko sitten vesirokolle, lähtisimmekö silti sovitusti muutaman päivän Ruotsin reissulle? Mitä jos se puhkeaa siellä, mutta voihan se puhjeta vasta kotiinpaluun jälkeenkin, voi kun vaikeaa..
Kommentit (2)
Ja tosi lievä, näppyjä oli mutta kuumetta ei nimeksikään, 37,3 tais ola korkeimmillaan. Mutta jollain tietty tulee pahempana...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin sitten sairastatte matkalla. Simple.