Miksi naiset ottaa itselleen VANHAN miehen??
Naisethan elää pitempään kun miehet, joten yksinäisiä vuosia on tuplasti enemmän, kun mies on jo valmiiksi vanhempi.
Samoin miehen osallistuminen lapsen hoitoon... eihän vanha mies jaksa mitään.
Samoin asenne... yleensä ne on sitä mieltä, että naisen homma hoitaa koti ja lapset.
En tajua!
t. nimim. 13v nuorempi mies :)
Kommentit (39)
kans 15 vuotta ikäeroa, eikä ikä ole meillä se merkittävin asia. Oikeastaan se ei merkitse mitään. Eikä harmaantumisestakaan ole vielä tietoa. En ole itsekään enää nuori, kun mieheni alkaa harmaantua, joten tuskin se muodostuu avioliitossamme ongelmaksi. :D Hassua, että joku voi ajatella niin.
Ihan kuin jokainen NUOREMPI tai edes samanikäinen mies olisi sitten automaattisesti joku teini, hehheh. Oma mies on samanikäinen kuin minä - 33v - eikä mikään karvaton nulikka tai mopopoika.
ja mies on juuri sellainen kuin haluan: komea, mukava ja huumorintajuinen, eikä varakkuuskaan ole huono asia. Yhteisiä lapsia 2 ja miehellä ennestään 1, hyvin on 10 v mennyt
joskus tuntuu, että jotkut haluavat kostaa isälleen jotain lapsuudestaan. kyykyttää, komennella, pettää, lyödä laimin jne. jotkut ottaa varakkaamman ilman avioehtoa ja vievät hyvät myötäjäiset sitten seuraavaan liittoon erotessaan. on noita hoitosuhteitakin erilaisia, jotkut miehet kun tekee iltatähden esikoissynnyttäjän kanssa.
onko se lopunviimeksi iästä kiinni? tai koulutuksesta? heikot naiset haluavat itseään paremman rinnalle, jotta voivat pitää puolisoaan elämänsä suurimpana metsästyspalkintona. vahvat ja nykyaikaiset naiset uskaltavat keskittyä ihmiseen ja unohtavat taustaerot. ihan jo siksikin, että työura, ammatti, koulutus tai sivistystaso ei nykyaikana ole sama koulunjälkeisistä kesätöistä hautaan saakka.
charmikas mies kuin amisviiksiteini.
Minulla on ikää 29v ja miehellä 47v. Ikäeroa on siis 18v.
Se vain kolahti ja aloimme seukata.
Olemme olleet nyt 2 vuotta yhdessä ja aina paranee ;-)
Brutaalisti ajateltuna:
Minä saan hyvät "kyydit" ja valmiiksi maksetun talon.
Mies saa nuorta lihaa ja vielä lapsen.
Eli mielestäsi kaikki yli 40v miehet ovat charmikkaita toimitusjohtajia??
Kyllä siellä kuule niitä luusereita on paljon enemmän kun nuoremmissa. Niillä ei ole edes mitään toivoa enää parantaa elämää. Nuoremmilla taas on kaikki mahdollisuudet edessä!
Ja sitä paitsi, nuoret miehet jaksaa seksiäkin paremmin :)
charmikas mies kuin amisviiksiteini.
Brutaalisti ajateltuna:
Minä saan hyvät "kyydit" ja valmiiksi maksetun talon.
Mies saa nuorta lihaa ja vielä lapsen.
Eli mielestäsi kaikki yli 40v miehet ovat charmikkaita toimitusjohtajia?? Kyllä siellä kuule niitä luusereita on paljon enemmän kun nuoremmissa. Niillä ei ole edes mitään toivoa enää parantaa elämää. Nuoremmilla taas on kaikki mahdollisuudet edessä! Ja sitä paitsi, nuoret miehet jaksaa seksiäkin paremmin :)
charmikas mies kuin amisviiksiteini. Brutaalisti ajateltuna: Minä saan hyvät "kyydit" ja valmiiksi maksetun talon. Mies saa nuorta lihaa ja vielä lapsen.
Ei kaikki yli 40v ole charmikkaita eikä alle 30v ole amisviiksiä.
Tämä oli vain rankka yleistys.
Ja oma mieheni ei ole johtajatasolla töissä.
Varmaan keskiverrosti nuoret jaksavat seksiä paremmin, mutta poikkeus vahvistaa säännön ;-)
Mitä on elämän parantaminen?
mutta jos olisin nyt "haku päällä" niin varmasti katselisin hieman itseäni vanhempia miehiä. Olisi erittäin epätodennäköistä että paljon nuorempi kelpaisi minulle.
En missään tapauksessa viitsisi elättää mitään parikymppistä opiskelijaa. Miehellä pitäisi mielellään olla elämänkokemusta, kunnon ura ja omaisuutta. Onhan minullakin.
Nelikymppisen miehen mielestä olisin varmaankin nuori ja hehkeä. Parikymppisille olisin vanha kurppa. Joskus harvoin kun käyn baarissa yrittävät ihan teinin näköisetkin pojat liittyä seuraan, mutta se ei kiinnosta pätkääkään. Vanhemman (40+) näköisissä miehissä katse lepää.
Luonnollisestikaan ikä ei ole se ainoa ja ratkaiseva tekijä miehen kiinnostavuudessa, mutta voisin kuvitella että hyviä ominaisuuksia olisi ennemminkin niissä hieman vanhemmissa kuin nuoremmissa.
vaan eihän se sitä 10v sitten ollut. Oli silloin ammattikoulussa opettajana. En mäkään ole enää vartija vaan ihan muissa, paremmissa hommissa ja ikää 31v. Pois en vaihtaisi!
että nainen on hakemassa isän korviketta. Isolla ikäerolla tarkoitan sellaista +20 vuotta.
Omanikäinen mies saattaa taas neljänkympin kriisissä niin tehdä...
Naisethan elää pitempään kun miehet, joten yksinäisiä vuosia on tuplasti enemmän, kun mies on jo valmiiksi vanhempi. Samoin miehen osallistuminen lapsen hoitoon... eihän vanha mies jaksa mitään. Samoin asenne... yleensä ne on sitä mieltä, että naisen homma hoitaa koti ja lapset. En tajua! t. nimim. 13v nuorempi mies :)
Mieheni on 22v vanhempi kuin minä ja meillä on pieni lapsi.
- Koska mieheni on jo päässyt urallaan pitkälle hänen ei tarvitse olla sellainen urakiipiä ja työnarkomaani kuin monien ystävieni miehet ovat. Hän tulee hyvästä asemastaan huolimatta kotiin aikaisin ja virkeänä ja leikkii lähes koko illan lapsensa kanssa. Toisin kuin nämä kolmekymppiset urakiipijäisät joille uran luominen on numero ykkönen juuri samaan aikaan kun kotona on se pieni lapsi.
- Mieheni on asunut elämänsä aikana myös yksin. Ts. on siivoustaitoinen ja haluinen. ;) Hänen vastuullaan on meillä: imurointi, astianpesukoneen käyttö, pesukoneen käyttö, roskien vienti, silitys, vessan siivoaminen. Minä lähinnä pyyhin pölyjä, laitan tavaroita paikalleen ja teen ruokaa. Ei pöllömpää.
- Koska mies on ollut jo pitkään työelämässä on hänellä myös pitkät lomat (45 päivää vuodessa).
- Koska mieheni on jo uransa saanut hyvälle mallilleen olemme sopineet että minä saan keskittyä urani luomiseen ja hän tekee tarvittaessa mm. lyhyempää päivää.
- Jne jne.
Voisin jatkaa vaikka kuinka pitkään kuinka vanhemmalla miehellä on enemmän aikaa lapselleen kuin nuoremmalla. :)
nuoren naisen, että on nainen heitä sitten hoitamassa kun eivät itse kykene itsestään pitämään huolta.
usein tasa-arvoisempia ja arvostavat nuorempaa vaimoa kovasti.
Hänen vaimonsa oli syntynyt 1955 ja pariskunnan nuorin lapsikin vasta oli kirjoittanut ylioppilaaksi.
Samoin asenne... yleensä ne on sitä mieltä, että naisen homma hoitaa koti ja lapset. En tajua! t. nimim. 13v nuorempi mies :)
Heillä on sitä elämänkokemusta ja ymmärrystä että ihmisiä on erilaisia ja kukaan meistä ei ole täydellinen. Näin tuota mahdotonta täydellisyyttä ei odoteta myöskään vaimolta.
Ainakin jos kyse on nuoresta naisesta. Voi sitten brassailla sillä, että on itsekin mukamas jotenkin kypsempi kuin muut ikäisensä. Yleensähän asia on päinvastoin :)
on ihan hyvä. vanhempi on vaan jotenkin enemmän mies. Varmempi itsestään ja niissä vaan on sitä jotain.
En varsinaisesti etsinyt mitään tietyn ikäistä, tietyn varakasta tai edes tietyn tyyppistä miestä.
Tämä mies vain tuli kohdalleni ja rakastuimme tulisesti. Ei siinä ollut mistän muusta kyse kuin siitä, että rakastuimme. Nyt ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, eikä se mitenkään tunnu, että mies on vanhempi.
Ja tämä mies ei ollut varakas. Sen lisäksi minä tienaan paljon enemmän kuin mies ja hänestä on vain hyvä, että olen itsekäs ja omilla aivoilla ajatteleva.
Tuo on jotenkin todella outo ja selvästi ilman omaa kokemusta tehty yleistys, että nainen hakisi itselleen isää vanhasta miehestä. No se kertoo vain tuon kirjoittajan sivistystasosta ja tenkin sydämen sivistyksestä. Jääköön se siis sen mukaiseen arvoonsa.
Minulla ei ole mitään hävettävää eikä puolusteltavaa. Olen seurustellut samanikäisenkin kanssa 4 vuotta ja ei se mitenkään eronnut. Parisuhteessa minulle ikää paljon enemmän merkitsee se, miten sovimme yhteen ja onko meillä samanlainen huumori ja asenne elämään. Tai mietn toinen arvostaa minua ja miten minä pystyn arvostamaan häntä.