Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ottaa itselleen VANHAN miehen??

Vierailija
10.07.2009 |

Naisethan elää pitempään kun miehet, joten yksinäisiä vuosia on tuplasti enemmän, kun mies on jo valmiiksi vanhempi.

Samoin miehen osallistuminen lapsen hoitoon... eihän vanha mies jaksa mitään.

Samoin asenne... yleensä ne on sitä mieltä, että naisen homma hoitaa koti ja lapset.

En tajua!

t. nimim. 13v nuorempi mies :)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimin. 10v vanhempi mies

Vierailija
2/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5 vuotta mua nuorempi mies. Tää on meille hyvä ikäero :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 9 vuotta minua vanhempi. Aikansa kun on saanut rellestää, niin kotiarkeen sopeutuminen on helpompaa.

Vierailija
4/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi on helpompi alistua miehelle kun siitä tulee oma isä mieleen.

Kaikki naiset eivät ilmeisesti kaipaa tasa-arvoista valta-asetelmaa, vaan nimenomaan jonkun joka "tietää" ja "käskee".

Vierailija
5/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät ilmeisesti kaipaa tasa-arvoista valta-asetelmaa, vaan nimenomaan jonkun joka "tietää" ja "käskee".

Vierailija
6/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sydän sanoo joissain tapauksissa niin, eikä järkeily biologisesta iästä ole niin määräävää että se estäisi rakastumisen?

Itselläni mies vain kaksi vuotta vanhempi, joten tämä on arvailua, mutta kokemus kertoo, että kylmät faktat ovat harvoin ainoa parinvalintaan vaikuttava tekijä...

Vierailija
7/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioiduin 20-vuotiaana, joten kovin paljon nuorempaakaan ei olisi ollut vara ottaa. :) Naimisissa ollaan oltu jo kymmenen vuotta.

Tarkoitat varmaan ns. toista kierrosta. Sellaista ei toivottavasti kohdallani koskaan tule!

Vierailija
8/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 2 vuotta nuorempi mies, ja hänessä on enemmän miestä kuin vanhemmissa tyypeissä joita aiemmin tapailin.

Pitää minutkin nuorena vaikka ikäero ei tuon isompi olekaan :)

Vierailija
9/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu jotenkin alistumaan? Ihmeellistä.

Mieheni on kyllä 10v vanhempi, mutta meillä hoidetaan kotihommia yhdessä, oikeastaan koko perheen voimin. Viime viikonloppuna mies pesi matot ja minä leikkasin ruohon; meillä ei ole edes naisten ja miesten hommia, vaan kumpikin tekee halunsa ja osaamisensa mukaan. Autonhuollot ym teetetään, niitä ei kumpikaan jaksa alkaa värkkäämään.

Ja kyllä tässä pidetään pystyssä Perhe Oy:tä, jolloin tiimihenki pitää olla hyvä; yhdessä päätetään ja kummallakin on myös muuta elämää.

Vierailija
10/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin miehen, en poikaa - enkä mitään mopo ja moottoripyöräjuttuja. Vaikkakin, itsekin pidän moottoriurheilusta. Halusin miehen, jolla on siis jo elämänkokemusta, työkokemusta, hyvä koulutus, hyvä työ - varakaskin sai olla:). Ja, nuo kaikki em. asiat tulivat yhdessä paketissa.

T. Nainen 38 v, mies 43 v ja kaksi lasta

Vierailija
11/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eiköhän sitä rakastuta ihmiseen eikä ikään!

Oma mieheni on 13 vuotta vanhempi eikä hän ole kylläkään mitenkään dominoiva vaan meillä on hyvin tasaväkinen suhde. Minusta on aika pinnallista tuijottaa sellaisia asioita kuin ikä. Määritteleekö se ihmisen olemuksen? Minusta ei voi ajatella niin laskelmoivasti, että miettisi, että kamala, jos mies kuolee sitten aikaisemmin. Kuka tietää? Itse voi jäädä auton alle huomenna. Ei se aina mene ikäjärjestyksessä. Ja täytyy sanoa, että helpolla olen päässyt. Useimpia nuorempia miehiä saa houkutella lastentekoon ja huitelevat rontit sitten missä lie. Minun mies on varakas, heti valmis lastentekoon, todella kultainen kaikin puolin. Ja vielä hyvännäköinen. Ei kerrassaan mitään valittamista.

Vierailija
12/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean vanha ollut. Itse olin 23v. Nyt yhteiseloa takana 10v, eikä mies ole vanha vieläkään, vaan edelleen äärettömän komea ja ihana!

Vierailija
13/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseni kundit nimenomaan taas halusivat niitä lapsia - ja minä en. Olin jo yhden äiti, enkä enempää halunnut.

Mieheni taas ei todellakaan halunnut lapsia, joten yhteinen sävel oli helppo löytää tämänkin tiimoilta.

Silti joskus pelottaa, että entä jos miehelle iskeekin joku "viimeisten hetkien" vauvakuume? Mitään viittausta ei sellaiseen oikeasti ole nähtävissä, mutta...

Useimpia nuorempia miehiä saa houkutella lastentekoon ja huitelevat rontit sitten missä lie.

Vierailija
14/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni millään syttymään mistään karvattomasta pojan nulikasta

t. 13v. vanhemman miehen kanssa naimissa.

Vierailija
15/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään ikäerosta - ei 5 vuotta vanhempi ole ollut missään iässä suhun verrattuna VANHA. Paitsi ehkä jos olet ollut joku 15 v kun aloititte.

halusin miehen, en poikaa - enkä mitään mopo ja moottoripyöräjuttuja. Vaikkakin, itsekin pidän moottoriurheilusta. Halusin miehen, jolla on siis jo elämänkokemusta, työkokemusta, hyvä koulutus, hyvä työ - varakaskin sai olla:). Ja, nuo kaikki em. asiat tulivat yhdessä paketissa. T. Nainen 38 v, mies 43 v ja kaksi lasta

Vierailija
16/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut aina miehekkäämpi ja vastuullisempi kuin monen ystävän "isän ikäinen aikuinen mies"

on 2 vuotta nuorempi mies, ja hänessä on enemmän miestä kuin vanhemmissa tyypeissä joita aiemmin tapailin.

Pitää minutkin nuorena vaikka ikäero ei tuon isompi olekaan :)

Vierailija
17/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ja mua taas yököttäis nuorena naisena vanhan äijän harmaat karvat

Vierailija
19/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oman ukkoni ikää heti tullut kysyneeksi. Näytti paljon nuoremmalta ja hän taas luuli minua vanhemmaksi. Kun iät selvisi, oli jo tunteita pelissä. Tällä hetkellä itsellä ikää 24v ja miehellä 42v. Yhteisiä lapsia 2 ja vuosiakin takana 7. Jonkun kerran tuli siinä nuorena molempien mietittyä asioita ja onko tässä järkeä. Aikalisää otettiin kerran jos toisenkin. Lasten jälkeen ollaan oltu kuitenkin ihan normiperhe ja parisuhde kukoistaa :)

Koskaan en juuri ole kiinnostunut oman ikäisistäni, mutta kyllä tuo oman ukkosen ikä silloin teininä vähän hätkähdytti..

Kotona hommat tehdään yhdessä, lapset hoidetaan yhdessä. Miestä ei enää viihteellä olemiset jaksa kiinnostaa. Joskus käydään yhdessä, joskus käyn "yksin". Baareissa en ole itsekään koskaan viihtynyt ja meidän viihdepaikat onkin vähän erilaisia.

Mitä vaan voi elämässä tapahtua. Jäi oma isoäitinikin 50 vuotiaana leskeksi kun isoisä kuoli kolarissa.

Vierailija
20/39 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei ole meille mikään kysymys. Ei sitä edes ajattele.

Hyvää tässä minun miehessäni on että hän ei halua enää lapsia, hänellä on niitä jo (aikuisia). Lisäksi tästä tulee se hyvä puoli että miehellä on lastenhoitokokemusta, joten hän huolehtii minun lapsestani todella hyvin.

Harmaata hänellä on, mutta minua ei haittaa, se on häneen kuuluva asia.

Mieheni on 50+ joten kaikenlaiset nuorten miesten kotkotukset on jo katsottu -> mies viihtyy kotona.

En katso että hän on minulle mikään isähahmo. Meillä ei ole mitään alistumissuhdetta. Olemme nimenomaan tasaveratiset kummppanit ja se on asia jota olenkin tästä parisuhteesta hakenut ja saanut. Edellisessä kun olin äiti ja vissiin isäkin miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän