Lue keskustelun säännöt.
Tänään alkaisi loma :)
10.07.2009 |
Olen lomautettu, mutta toisessa duunipaikassa lomautuksen ajan ja nyt on alkamassa sieltä neljän viikon kesäloma, ihanaa !
Kommentit (2)
myös vastanneille! Itse olen iloinen senkin vuoksi, kun nyt on varaa lomalla tehdäkin kaikkea kivaa :)
t.ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2 viikkoa....ihanaa. Lokakuussa pidän viikon, lähden Nykiin shoppailemaan.