Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meille naisille oikein tapahtuu, kun meistä tulee anoppeja??

Vierailija
21.12.2008 |

Mulla on itselläni kokemuksia ns. "mahdottomasta anopista" ja olen kuullut samanlaisista ja vielä kummallisemmista tapauksista vaikka kuinka paljon.

Onko jotain selitystä sille, että anopiksi ja mummoksi tullessaan nainen muuttuu jotenkin "vaikeammaksi" ihmiseksi? Koskeeko tämä ennen kaikkea poikien äitejä, onko oman pojan "menettäminen" miniälle niin kova pala, että se muuttaa muuttaa ns. tavallisen naisen veemäiseksi toisten elämään puuttujaksi ja lastenlasten omijaksi?

Vai ovatko nämä mahdottomat tapaukset mahdottomia jo alun pitäenkin, ja anoppius ja isovanhemmuuus vain voimistavat näitä piirteitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä vastauksessa niin ärsytti että pitää ruveta haistattelemaan? Siis ennen maaseudullahan nimen omaan miniöillä oli vaikeeta asua miehen kotitalossa ja alistua anopin komenteluun ja jatkuvaan ivailuun, eikä vaihtoehtoa ollut.

Vierailija
22/27 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän kertoi vain ihan historiallisen faktan, ei mitään omasta elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joissain paikoissa se pitää paikkansa

Vierailija
24/27 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla mukana kaikenlaisia ihmisiä, ihan kuin missä tahansa ihmisryhmässä.

Tuo on ikävää, jos joitain lapsia suositaan. Mutta jos tuo 13:n purkaus oli suunnattu minulle, niin en ole erinomainen. Ärsyynnyn kanssaihmisteni tekemisistä monesti, enkä ollenkaan ymmärrä aina toisten tekemisiä.

Mutta sitä en ymmärrä, miten anoppi voisi omia lasta, minusta se ei ole edes mahdollista. Ehkä se johtuu siitä, että vuosia olemme hoitaneet omia lapsiamme ilman tukiverkkoja, kun kaikki sukulaiset ovat asuneet kaukana, ja olleet työelämässä. Nyt kun anoppi on lähellä 'omimassa' lapsia, lapset ovat todella onnellisia, ja minä myös heidän puolestaan.

Vierailija
25/27 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän kehuin sinua erinomaiseksi ihmiseksi. Miten itsevarmuutesi voi olla noin matala, että koet sen haistatteluksi???

18

Vierailija
26/27 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka näppäriä heittojaan. Keitäpä pannullinen kahvia että menee v-utus ohi, 18.

Vierailija
27/27 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuolla lailla niitä pätijöitä ilmaantuu. Kun on heikko itsetunto, täytyy rynnätä sättimään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi