Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni ajaa "viiksensä"?

Vierailija
09.07.2009 |

Itselläni jäi traumat amatsusta jossa joku vinkkas, että: "onpa sulla karvaa"...sen jälkeen aina poistanut ne (jo vuosia). Huomaan, että syytä olisi eräiden muidenkin poistaa...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tai pari olen silti vahannut, ja molemmilla kerroilla iho ärtynyt todella pahasti ja mennyt ihan märkäruvelle. En ymmärrä mistä johtuu, sama vaha ei ärsytä ihoa muualla päin kehoa. En ole uskaltanut useammasti vahailla.

Vierailija
2/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkään kiihdy ajamisesta.

T: Kampaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parin kuukauden välein vahalla poistan kaikki. Ennen pelkästään vahasin kosmetologilla tai itse, mutta parissa päivässä jo alkoi kasvaa karvoja takaisin. Loppujen lopuksi jouduin pahimpia nyppimään parin päivän välein pinseteillä, joka aamu piti tarkistaa tilanne. Mulla on karvankasvu nopeaa ja karvat tummia. Säärissä ja kainaloissa oli sänki jo suunnilleen iltapäivällä silloin kun vielä käytin höylää. Epilaattorilla on väli sentään jo viikon, parhaimmillaan pari. ;)

Mutta vaalennusaine ratkaisi viiksiongelman, harmi että Suomesta ei saa. Tuonkin aina useamman paketin kerralla mukanani. Suosittelen, jos mahdollista!

Vierailija
4/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvan kasvuun vaikuttaa olennaisesti se, leikataqanko karva vai nypätäänkö irti!

toinen kosmetologi

Vierailija
5/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ajelin, kun viiksenkasvu oli samaa tasoa luokan poikien kanssa. :D Nykyään sentään miehille kasvaa selkeästi tuuheammat ja paksummat viikset... Mutta mä olen ainakin saanut sen verran itsetuntoa noista teinipäivistä, etten viitsi kaikkia karvanpuolikkaita poistaa, vaan ainoastaan mustimmat "varjot" suupielistä. Jonkun verran karvaa meillä kaikilla kuitenkin on, mitäs sitä häpeilemään?

Vierailija
6/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvan nyppiminen surkastuttaa kyllä juuren toimintaa ja karvan kasvua ajan myötä, mutta karvan ajaminen ei todellakaan kiihdytä karvatupen toimintaa millään tavalla.

Karvan kasvuun vaikuttaa olennaisesti se, leikataqanko karva vai nypätäänkö irti! toinen kosmetologi

Vierailija
7/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa karvaa kasvaa sitä tahtia esim. jalkoihin ja kainaloihin että joka päivä pitää olla sheivaamassa. Ja kyllä -ajelen myös viikset. Olen tehnyt niin yläasteelta asti mutta ei ne ole yhtään tummentunut yms. viikset siis onneksi haituvaa:) Isäni on etelämaalainen joten sitä perimää on kiittäminen..

Vierailija
8/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaaleita karvoja ns. "viikset" ja poskissakin vaaleaa hentoa "untuvaa", MITÄ näille pitäisi tehdä...???!

Periaatteessa eivät näy (vert. jos mustia olisivat) mutta tietyssä valossa kyllä näkyvät... Joskus olen ajellut pois, mutta pelkään että karvan kasvu kiihtyy...

Eli ongelmaa ei sinänsä ole, mutta joskus vähän häiritsee (kun yhdellä kaverilla ~samantapaista, ja joskus tietyssä valossa esim. terassilla kyllä näkyy ja ei nyt kamalalta näytä mutta ei kivaltakaan...)

Vierailija
9/27 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monirakkulaiset munasarajat, siis hormonihäiriö ja sitä mustaa karvaa kasvaa niin paljon ja niin nopeasti että nyppiminen on täysin mahdotonta.

Vierailija
10/27 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei niin haittaa, mutta jos on pitkä väli, niin näkyy se vaaleakin karva. ajalen noin 2-3 viikon välein.

käyin myös vahaa, mutta menee kamalalle finneille huulen yläosa. valittelin siitä yhdelle kosmetologille, joka sanoi että se on kyllä tavallista, että kun aloittaa huulten vahauksen tulee finnejä, mutta pitäisi vähetä ajan kanssa.

no mulla on mennyt ihan joka kerta huulet täyteen pienenpieniä märkäpäitä joten se vahaus ei kyllä sovi minulle edes ajan kanssa.

Vierailija
11/27 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran myös yritin poistaa jollain veetin ihoalueille tarkokitetuille lapuilla. Tosi onnettomia, jäi vain kauhea tahma ylähuuleen, yksikään karva ei sen vahan mukana lähtenyt.

Vierailija
12/27 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa parrantrimmaus-pää ja sillä ajelen noin 2x kk "viikset",ei mulla pahat oo,pari mustempaa karvaa ja sit vaaleita untuvia,mutta näkyy ne varsinkin sivulta katsottuna...

Vierailija
13/27 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 25-vuotiaana nypin yksittäisiä viiksikarvoja. Nyt olen 40 v ja karvat senkun lisääntyvät. Poistan viikset vahalla silloin tällöin ja nypin paksumpia karvoja sitten väliaikoina.

Kulmakarvani ovat mallia bresnev ja ne vedän veitsellä siistimmiksi.

Vierailija
14/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiempi kirjoittaja tässä ketjussa, en halua sänkeä.

Onko joku perehtynyt aiheeseen, onko jokin konsti jolla kosmetologit tmv. saisivat viikset kokonaan pois?

Vierailija
15/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan törkeästi miehen partakonetta. Otan varovasti sillä parrantrimmauspäällä, etten vaan ärsyttäisi noita huulikarvoja kasvamaan lisää. En uskalla nyppiä, jos se vaikka kiihdyttää karvan kasvua. Olen tumma, niin kaikki ihokasvat näkyvät rumasti. Joudun kainalotkin ajamaan joka päivä, reippaasti kasvaa. Eikös noita hajakarvoja voida poistaa jollain ultrakäsittelyllä? Kiinnostaisi minuakin tietää.

Vierailija
16/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ottaa ylähuulen karvat kuumavahalla pois. Itselläni melko tummat ja näkyvät herkästi.. olisikin taas aika mennä..

Vierailija
17/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa vaan oon nähnyt... :)

Vierailija
18/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välein poistattamassa sokeroinnilla.

Vierailija
19/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis käydä siinä laaserhoidossa...

Vierailija
20/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät naiset vahaa kaupasata. Toimii ainaki vaaleaan nukkamaiseen karvaan. Valmiita kylmävahalappuja tai lämminvahaa joka on ehkä vähän hellävaraisempi. Ei se nyppiminenkään kasvua kiihdytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi