Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hoplopissa synttärit?
12.04.2009 |
Miten se homma toimii? Emme ole siis koskaan käyneet.
Kuka vie lapset sinne (pyydättekö kutsussa tuomaan lapset perille?) ja jäävätkö kutsuvieraiden vanhemmat vahtimaan lapsimaan? Lapset 5v.
Kommentit (5)
koska 2 tunnissa ei juuri ehdi muutakaan.
Vähän tylsiähän ne on, mutta jos haluaa päästä vähällä niin mikä ettei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä päin Hoplopit on teollisuusalueilla. Ei ole pahemmin kauppaa missä käydä.
3
Luulis kahdessa tunnissa ehtivän......
koska 2 tunnissa ei juuri ehdi muutakaan.
Vähän tylsiähän ne on, mutta jos haluaa päästä vähällä niin mikä ettei.
Vähän tylsiähän ne on, mutta jos haluaa päästä vähällä niin mikä ettei.
Alue: Aihe vapaa
LApsia oli yhtensä 7 joten tarvittiin kaksi valvojaa: minä ja mieheni.
Kahden tunnin kuluttua lasten vanhemmat hakivat lapsensa kotiin; me mieheni kanssa huolehdimme kaikki eteiseen pukemaan ennen vanhempien tuloa. Tosin meillä muksut olivat jo kouluikäisiä.