Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko huuto.net vetää hyvin talvikamaa?

Vierailija
09.07.2009 |

Vai kannattaako odottaa elokuun alkua?

Mulla on paljon syksyistä/talvista tytön vaatetta koot 86-98, ja kenkiä koot 21-25. Mukana on talvihaalaria, välikausihaalaria, gore-kenkiä, välikausikengät ym. Myös merkkivaatetta ja kosteussuojahaalareita.

On toki kesäkamaakin, mutta meneekö nekään nyt ale-aikaan, ja aattelin että myyn ne joskus ensi kevättalvella.

Kannattaako kengät muuten laittaa erikseen vai paketteihin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen katsellut ostomielessä, mutta eipä ole oikein tarjontaakaan...

Vierailija
2/8 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannus-heinäkuun loppu on ollut hiljaisempaa. Kesävaatetta voit yrittää. Itse laittaisin syys-talvikamat vasta vikalla heinäkuun viikolla, niin ovat valmiina myyntiin elokuussa.

Kengät laittaisin erikseen ja maininnat, joka ilmoitukseen, että myynnissä on myös kenkiä. Niissä on isot postikulut itsessään ja moni ostaisi ne samaan pakettiin jos ostaa jonkun haalarin ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi- vai välikausihaalaria, kenkiä vai ihan vaatetta?

Voin myydä suoraankin, jos mulla on sopivaa.

ap

Vierailija
4/8 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita sitten lämpimämmät heinäkuun lopulla/elokuun alussa. Ja kengät voit yrittää pakettiin, mutta yleensä kenkäkoko vaihtelee niin paljon. Ehkä on hyvä laittaa ne erikseen, mutta selkeä maininta, että kenkiä saa huutaa samaan pakettiin.

Muutenkin kannattaa tehdä pakettia haalareittenkin kanssa, koska postikulut on niin suuret pelkälle haalarille. Joku haalari paketissa lisää sen arvoa.

Vierailija
5/8 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää oisin kiinnostunut noista 86-92cm talvipuvuista..kuvia saa laittaa meeri.jantunen@luukku.com ja merkkivaatteet kiinnostaa myös=)

Vierailija
6/8 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

86 cm talvipuku on jo ikävä kyllä myyty, oli Lennen nätti puku, mutta naapurini nappasi sen :-)

Mutta talvipukuja on:

92 cm puku on Lassien supratech punasävyinen, oli meillä hyvin vähän käytössä maaliskuussa 2008 kun lunta oli vielä etelä-Suomessa ja Lapin lomalla pääsiäisenä (kun tuo Lennen puku jäi pieneksi)

98 Lenne Playtech Kultakupari yläosa-tosi tummanruskea alaosa

Välikausivaatteita on

92 cm Lennen takki-housu-yhdistelmä punainen

98 remu oranssi yläosa-sininen alaosa, frilla välissä, joten on kuitenkin selkeä tyttöjen puku

Vierailija
7/8 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä myynyt noita loppuja kesävaatteita ja hyvin on kauppa käynyt.Eilen laitoin myyntiin osta heti kesävaatepaketti ja meni 1,5h päästä kaupaksi JO.Tuttavani on myynyt jo talvivaatetta ja hyvin on käynyt kauppa.Mut elokuussa niistä voi saada paremman hinnan.

Vierailija
8/8 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassien on sellainen jossa on enimmäkseen punaista ja jonkun verran oranssia ja mustaa tehosteena + tosi hyvät heijastimet on. Pyydän siitä 10 e.

Lennestä pyydän 20 e.

Remun puvusta pyydän 15 e

Lennen housu-takki-yhdistelmä 20 e

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan