Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa seksin myymisessä?

Vierailija
08.07.2009 |

Olen rahapulassa ja nyt on todella vaikea löytää töitä.

En saa orgasmia seksistä eikä ole kumppania. Minua ei kuitenkaan haittaa seksin harrastaminen ja jos joku mies on sattunut kuvioissa olemaan, on hän saanut juuri niin paljon ja mitä vaan on halunnutkin. Ärsyttää vain joskus, kun mies on ainoa, joka siitä saa jotain. Olisi ihan kiva auttaa panopulassa olevia miehiä, ja saada laskutkin maksetuksi, mutta huoraaminen on niin moraalisesti tuomittua, etten uskalla.

Mikä siinä nyt on niin paha juttu? Siis ei mitään uskovaisuuspöpinöitä, kun en semmosiin juttuihin usko. Mutta jos se ei minua vaivaa itseäni, niin eikö tuota römpsää voi jakaa siinä missä tehdä töitäkin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kantti kestää niin siitä vaan. Työ siinä missä muutkin.

Mukavempaa olisi jos nauttisit itsekin.

Vierailija
42/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt samaa (ja tavallaan teen yhä) joten en ole tuomitsemassa. En jaksa edes kommentoida noille ihmiskauppa/pahoinpitely/raiskaus/paloittelumurha -uhkailijoille, mutta sinulle sanon että riski on pieni ja kun pidät järjen mukana toimissasi, niin riski on minimaalinen. Itse en ole koskaan törmännyt mihinkään uhkaan, mutta toisaalta tapaankin hyvin rajattua asiakaskuntaa.

Itse olen toiminut ns. seuralaisena enkä ikinä ottaisi mitään liukuhihnapanoasiakkaita. Suihinotosta en pidä, joten siitä kieltäydyn jo tapaamista sovittaessa. Älä sinäkään suostu mihinkään mitä et halua tehdä, ja onkin parempi että kerrot jo ennen tapaamista mihin et suostu.

Mieti myös minkätasoinen "huora" haluat olla. Sellainen joka myy itseään tuntihinnalla baarien nurkilla tai netissä, vai edustustason seuralainen. Peli on raakaa mutta jos ulkonäkösi ei ole kehuttava niin voit joutua tinkimään, mutta jos olet kaunis niin ei hätäpäivää :) Itse en ole missään mallimitoissa mutta riittävän kaunis kääntämään miesten päitä kadulla, joten olen saanut valita asiakkaani ja pidän sitä tärkeänä asiana.

Yleensä olen miesten kanssa ensin syönyt ravintolassa / käynyt terapiassa tai oopperassa ja sitten siirtynyt hotelliin. Kotiini en ketään päästä, ihan oman yksityisyyteni suojaamiseksi. Mistään aikarajoista en ole koskaan puhunut, mutta yöksi en ole ikinä suostunut jäämään enkä jää.

Tulet myös huomaamaan että yllättävän monelle miehelle seurasi ja keskustelu merkitsee enemmän kuin se seksi.

Minulla on yksi vakioasiakas jota olen parin vuoden ajan tavannut n. kerran kuussa, ja ravintoloissa jutellessamme olemme kuin vanha pari, meillä on oma huumori ja toinen osaa ennustaa mitä toinen tilaa. :D Eli joidenkin kanssa voit oikeasti oppia viihtymään.

Ja jos sinua mietityttää raha, niin minulle on maksettu 300-500 € yhden illan tapaamisista. Jotkut tarjoaa vaikka 1000 € siitä jos jäisin yöksi mutta en ole tarjoukseen vielä tarttunut. Kerroin siksi että tiedät millaisia summia odottaa. Älä missään nimessä alennu mihinkään 50€/pikahoito -juttuihin!

Ja olen pitänyt sääntönä sitä että en ole mennyt rahasta sänkyyn miehen kanssa jos en olisi valmis menemään hänen kanssaan sänkyyn ilman korvaustakaan. Tästä syystä juuri olen muutaman kanssa kieltäytynyt jo tavattuamme. Mitään hikisiä, haisevia, kuvottavan näköisiä tai huonokäytöksisiä siis ei sinunkaan tarvitse sietää. Tosin tuossa maksuluokassa niitä ei varmasti monia olekaan.

Pitkäksi venyi, toivottavasti jaksoit lukea loppuun ja toivottavasti tästä oli apua/rohkaisua. Pääpointtini on se, että älä IKINÄ tee mitään sellaista mikä ei sinusta tunnu hyvältä. Huorallakin on ihmisarvo.

(Jään kiinnostuneena odottamaan kärttyisiä kommentteja viimeiseen lauseeseeni ;) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen ei ole myytävänä. Ihminen ei ole kulutushyödyke.

Mutta tärkeämmät syyt ovat

1) Se leimaa sinut lopuksi ikääsi (oli siinä järkeä tai ei)

2) Altistat itsesi hyväksikäytölle, raiskauksille ja fyysiselle väkivallalle

3) taudit (toki kondomi, mutta ne menee joskus rikki ja maksullisten asiakkaina käy äijiä jotka "ottaa väkisin" ja naisen on turha huutaa raiskausta kun seksistä on kerta sovittu. Kamalaa mutta totta.)

Tottakai ihmisellä on oikeus halutessaan kieltäytyä seksistä eli purkaa kauppa. Vai oletko tosissaan sitä mieltä, että jos vaikka huuto.netistä onnistuu huutamaan jonkin asian ja myyjä ilmoittaa sitten, ettei haluakaan myydä, sulla on moraalinen oikeus murtautua myyjän kotiin hakemaan se?

Asian ymmärrystä auttanee myös se, ettei prostituoitu myy itseään, vaan tiettyä palvelua (eli jonkin sortin seksiä), joka hänellä on oikeus määritellä. Ei kaikki kampaajatkaan tee permanentteja. Muutenhan kyse olisi ihmiskaupasta.

Vierailija
44/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se vika, että silloin tuetaan harmaata taloutta, koska veroja ei makseta

ja kuitenkin seksinmyyjät kävelevät verorahoilla maksetuilla kaduilla ja käyttävät verorahoilla maksettuja terveydenhuoltopalveluja

Vierailija
45/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä jos asiakkaasi raiskaa sinut, pahoinpitelee, tai itänaapurin mafia ottaa sinut mukaan rinkiisi. Mistä saat ammattiapua ?

Ilman näyttävyyttä, miten saat asiakkaita ja jos mainostat, miten saat ns fiksuja asiakkaita.

Olen vuosia, vuosia sitten ollut laivalla ystäväni kanssa ja meillä ei paluumatkalla ollut rahaa yhtään. Ystäväni oli aina aika rempsakka mimmi ja meni juttelee jonkun tyypin kanssa, tuli takaisin 100 euron kanssa ja vietettiin kostea ilta. Vasta loppuyöstä kertoi mitä oli tehnyt ja kaikki olivat tyytyväisiä.

Jos saat ns vakiasiakkaita, hieno homma, mutta ilman hyvää tuuria, uskon että riskit ovat nykypäivänä liian suuret.

Vierailija
46/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan hän silloin maksaa myös veroja? Tästä on tehty selvityksiä (julkaistiin ainakin Hesarissa), ja suomalaiset prostituoidut pyrkivät kyllä huolehtimaan veronmaksusta, vaikkei sitä olekaan tehty kovin helpoksi.

Vierailija
47/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta teet sen omasta tahdostasi. Asiakkaat varmaan kannattaa valita huolella, pyrkiä myymään vähän tasokkaampaa palvelua.

Kuten joku jo totesikin, et sinä mitenkään huorin tee, kun olet sinkku.

Vierailija
48/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hieronta tai kampaamotyö on eri asia kuin seksin myyminen. Intiimikontaktin takiako? Intiimimpää minusta on käydä vaikkapa psykiatrilla, kun "mieltä" ronkitaan.

Ja se mitä psyyke kestää... Itse olisin mieluummin prostituoitu kuin vaikkapa teurastaja, psykiatri tai pappi :D

Kai tämä on vitsi? Mustan voi vääntää valkoiseksi, mutta tosiasia on se, että seksin harrastamiseen liittyy niin paljon muuta kuin se fyysinen puoli. Suurimmalle osalle seksi ON intiimiä, siinä ollaan haavoittuvaisemmassa tilassa kuin vaikkapa kampaajalla (haloo?). Psykiatrilla käymiseen vertaaminen on melko halpaa.

Vierailija
49/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä näe mitään pahaa siinä, että rahapulassa oleva nainen (miksei mieskin) haluaa näin yhdistää huvit ja samalla hyötyy siitä taloudellisesti.

Voisin hyvin tavata yhtä kivaa naista vakituisesti (kerran-pari kuussa), auttaa häntä taloudellisesti ja nauttia samalla molemmin puolin tyydyttävästä seksistä. Alan ammattilaiset ei kiinnosta, ja haluan, että kumppanikin nauttii. Olen naisen huomioiva kolmekymppinen herrasmies, yksinhuoltaja vielä, jos sillä on merkitystä. Mutta mistä teitä kiinnostuneita naisia löytää? Baarissa en kehtaisi moista ehdottaa.

Joku varmasti on sitä mieltä, että olen sika enkä kunnioita naisia. Itse ajattelen, että tästä järjestelystä nauttisivat ja hyötyisivät molemmat osapuolet. Oli se sitten jonkun muun mielestä väärin tai ei.

Vierailija
50/50 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä