Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa seksin myymisessä?

Vierailija
08.07.2009 |

Olen rahapulassa ja nyt on todella vaikea löytää töitä.

En saa orgasmia seksistä eikä ole kumppania. Minua ei kuitenkaan haittaa seksin harrastaminen ja jos joku mies on sattunut kuvioissa olemaan, on hän saanut juuri niin paljon ja mitä vaan on halunnutkin. Ärsyttää vain joskus, kun mies on ainoa, joka siitä saa jotain. Olisi ihan kiva auttaa panopulassa olevia miehiä, ja saada laskutkin maksetuksi, mutta huoraaminen on niin moraalisesti tuomittua, etten uskalla.

Mikä siinä nyt on niin paha juttu? Siis ei mitään uskovaisuuspöpinöitä, kun en semmosiin juttuihin usko. Mutta jos se ei minua vaivaa itseäni, niin eikö tuota römpsää voi jakaa siinä missä tehdä töitäkin?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulaa vaan erona se, että nautin kyllä seksistä. En välttämättä ihan ventovieraan kanssa saa orgasmia, mutta hieman tutumpien kanssa kyllä..

Ja koska minultakin puuttuu vakikumppani, niin olen ajatellut, että samalla saisi seksiä ja rahaa - mikäs se parempi :D

Ei minuakaan huoran leima välttämättä pelota... tietysti JOS kävis niin ikävästi, että asia kulkisi perheen, sukulaisten tai työkavereiden tietoisuuteen, niin ei olis kovin kiva. Siksi ajattelinkin, että voisin mennä tarjoamaan palveluitani toiseen kaupunkiin. Toki myös taudit ja väkivallan uhka hieman mietityttää...

Hurskastelijoita maailmassa piisaa aina. Todellakin huvittavaa, että jotkut tuomitsevat oman värkkinsä kauppaamisen, vaikka avioliittojen sisällä on usein ties minkälaisia hyväksikäyttö-, alistus- ja painostuskuvioita.

Jos seksin myyjä on täysipäinen, terve ja homman siististi hoitava aikuinen nainen/mies, niin mitä ihmettä siihen on muilla sanomista?

Vierailija
22/50 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa palstailla kaikki patalaiskat kotiäidit jotka eivät muuta viitsi kuin perseellään istua päivät pitkät ja miettiä kannattaako antaa miehelleen ja antaa miehen maksaa vaiko ruveta myymään itseään. Taidan tästä poistua, öh vähän sivistyneenpään seuraan...:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tietääkseni nykyaikaisten lakien mukaan aviovaimolla ei ole mitään velvollisuuksia antaa yhtään kenellekään jos ei halua. Nainen omistaa itse oman kehonsa, ei kukaan muu. Se on omaa tyhmyyttä jos on sellaisen miehen kanssa jonka mielestä naisen kuuluu antaa miehelle. Onhan se nyt kuitenkin "vähän" eri asia myydä työsuoritus kuin omaa pilluaan:D

En kunnioita itseään myyvää naista kun muullakin tapaa voi ansaita rahaa jos tosissaan haluaa. Huorat oksettavat minua, koska kukaan itseään kunnioittava nainen ei myy itseään.

[/quote]

Näkisin asian tismalleen päinvastoin. Jos uskaltaa myydä värkkiään, niin saattaa jopa kunnioittaa itseään helvetin paljon! Miten toosan myyminen eroaa esimerkiksi alastonmallina toimimisesta tai ylipäätänsä mallina toimimisesta? Ei mitenkään!

Vierailija
24/50 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tietääkseni nykyaikaisten lakien mukaan aviovaimolla ei ole mitään velvollisuuksia antaa yhtään kenellekään jos ei halua. Nainen omistaa itse oman kehonsa, ei kukaan muu. Se on omaa tyhmyyttä jos on sellaisen miehen kanssa jonka mielestä naisen kuuluu antaa miehelle. Onhan se nyt kuitenkin "vähän" eri asia myydä työsuoritus kuin omaa pilluaan:D En kunnioita itseään myyvää naista kun muullakin tapaa voi ansaita rahaa jos tosissaan haluaa. Huorat oksettavat minua, koska kukaan itseään kunnioittava nainen ei myy itseään.

Näkisin asian tismalleen päinvastoin. Jos uskaltaa myydä värkkiään, niin saattaa jopa kunnioittaa itseään helvetin paljon! Miten toosan myyminen eroaa esimerkiksi alastonmallina toimimisesta tai ylipäätänsä mallina toimimisesta? Ei mitenkään!

Vierailija
25/50 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse koet olevasi valmis, niin rohkeasti vain.

Vierailija
26/50 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä myyvä nainen = h-u-o-r-a

asioista on puhuttava niiden oikeilla nimillä, seksiä myyvä nainen on HUORA

Vierailija
27/50 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Eihän tuo huora-nimitys nyt ole kuin sana. Kysyinkin, että mitä sen sanan takana on.

Vierailija
28/50 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt samaa (ja tavallaan teen yhä) joten en ole tuomitsemassa. En jaksa edes kommentoida noille ihmiskauppa/pahoinpitely/raiskaus/paloittelumurha -uhkailijoille, mutta sinulle sanon että riski on pieni ja kun pidät järjen mukana toimissasi, niin riski on minimaalinen. Itse en ole koskaan törmännyt mihinkään uhkaan, mutta toisaalta tapaankin hyvin rajattua asiakaskuntaa.

Itse olen toiminut ns. seuralaisena enkä ikinä ottaisi mitään liukuhihnapanoasiakkaita. Suihinotosta en pidä, joten siitä kieltäydyn jo tapaamista sovittaessa. Älä sinäkään suostu mihinkään mitä et halua tehdä, ja onkin parempi että kerrot jo ennen tapaamista mihin et suostu.

Mieti myös minkätasoinen "huora" haluat olla. Sellainen joka myy itseään tuntihinnalla baarien nurkilla tai netissä, vai edustustason seuralainen. Peli on raakaa mutta jos ulkonäkösi ei ole kehuttava niin voit joutua tinkimään, mutta jos olet kaunis niin ei hätäpäivää :) Itse en ole missään mallimitoissa mutta riittävän kaunis kääntämään miesten päitä kadulla, joten olen saanut valita asiakkaani ja pidän sitä tärkeänä asiana.

Yleensä olen miesten kanssa ensin syönyt ravintolassa / käynyt terapiassa tai oopperassa ja sitten siirtynyt hotelliin. Kotiini en ketään päästä, ihan oman yksityisyyteni suojaamiseksi. Mistään aikarajoista en ole koskaan puhunut, mutta yöksi en ole ikinä suostunut jäämään enkä jää.

Tulet myös huomaamaan että yllättävän monelle miehelle seurasi ja keskustelu merkitsee enemmän kuin se seksi.

Minulla on yksi vakioasiakas jota olen parin vuoden ajan tavannut n. kerran kuussa, ja ravintoloissa jutellessamme olemme kuin vanha pari, meillä on oma huumori ja toinen osaa ennustaa mitä toinen tilaa. :D Eli joidenkin kanssa voit oikeasti oppia viihtymään.

Ja jos sinua mietityttää raha, niin minulle on maksettu 300-500 € yhden illan tapaamisista. Jotkut tarjoaa vaikka 1000 € siitä jos jäisin yöksi mutta en ole tarjoukseen vielä tarttunut. Kerroin siksi että tiedät millaisia summia odottaa. Älä missään nimessä alennu mihinkään 50€/pikahoito -juttuihin!

Ja olen pitänyt sääntönä sitä että en ole mennyt rahasta sänkyyn miehen kanssa jos en olisi valmis menemään hänen kanssaan sänkyyn ilman korvaustakaan. Tästä syystä juuri olen muutaman kanssa kieltäytynyt jo tavattuamme. Mitään hikisiä, haisevia, kuvottavan näköisiä tai huonokäytöksisiä siis ei sinunkaan tarvitse sietää. Tosin tuossa maksuluokassa niitä ei varmasti monia olekaan.

Pitkäksi venyi, toivottavasti jaksoit lukea loppuun ja toivottavasti tästä oli apua/rohkaisua. Pääpointtini on se, että älä IKINÄ tee mitään sellaista mikä ei sinusta tunnu hyvältä. Huorallakin on ihmisarvo.

(Jään kiinnostuneena odottamaan kärttyisiä kommentteja viimeiseen lauseeseeni ;) )

Vierailija
29/50 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

/ käynyt terapiassa

Vierailija
30/50 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiteytyy pointti: miksi on ok myydä ajatuksensa, intuitionsa, kätten työ, mutta alapäässä olevan reiän (löytyy jokaiselta naiselta) kauppaaminen on tuomittavaa ja pöyristyttävää?! Tekopyhää, sanon minä. Alistaminen, alaikäiset, ihmiskauppa ja muu saasta on siis tästä pois. Periaatteessa aivan sama, jos täysi-ikäinen, täysissä järjissä oleva naisihminen menee ja perustaa jonkun helvatan Feng Shui, tai korvakynttilä-yrityksen, kuin pistäisikin starttirahoilla pystyyn Rent a Pussy-konsernin.

Vierailija
31/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mielenkiintoista lukea kokemuksistasi!

Vierailija
32/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on syntiä, siis väärin.

Ellet nyt koe sitä vääräksi, saatat hyvinkin 20 -30 vuoden päästä katua sitä syvästi ja se saattaa jättää syvät arvet sieluusi. Sitäpaitsi seksin ostaminen taitaa olla rikollista puuhaa suomessa nykyään?

Vierailija
33/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko kristittyjen jumalaan, joten käsite synti ei aukea mitenkään.

Vierailija
34/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai mitään, jos siltä tuntuu.

Mulla menee raja siinä, että pystyn sanomaan ääneen, mistä olen rahani saanut. Jos voit sanoa, että ekaks olin Alepassa töissä vuoden, sitten elätin pari vuotta itseni myymällä Bulevardilla persettä, niin ok.

Kaikkea saa tehdä, mikä ei muita loukkaa, mutta ittensä kanssa täytyy elää 24/7.

Vierailija
35/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mukana on paljon tyttöjä vastoin tahtoaan.. se onkin ihan ok, jos tyttö/nainen haluaa itse itseään myydä. mut ketä sen sitten valvoo kuka haluaa itse ja kenet on pakotettu??

Vierailija
36/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä sitä voisi itseään tarjota, onko vinkkejä? ja oikeita vastauksia kiitos.

Vierailija
37/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltalehdessä tai sanomissa. Siinä joku 20-30 vuotias ihan normaalin näköinen "naapurintyttö" myi itseään. Se ilmoitti jossain nettisivuilla ja valikoi itse asiakkaansa. Sillä oli jotain kriteereitä, tyyliin alle 45 vuotiaita (vanhemmat oli kuulemma irstaita pervoja tms) jne. Se sai sen kuulostamaan siinä jutussa niin arkiselta ja tavalliselta kuin minkä tahansa ammatin!

Vierailija
38/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä myyvä nainen = h-u-o-r-a

asioista on puhuttava niiden oikeilla nimillä, seksiä myyvä nainen on HUORA

Huorin tekevä nainen on HUORA !

- ja sen HUORIN tekemisen saat itse selvittää jos

tallukka ET YMMÄRRÄ !

Vierailija
39/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myymisessä ole mitään vikaa vaan ostajissa! ;)

Mikä siinä on myyjästä moraalisesti väärin?

Ostajathan ne rikkoo monesti moraalia, jos pettää vaimojaan yms. Ei myyjä!

Ostajia pitäisi kutsua halventavasti, eikä myyjiä!

Vierailija
40/50 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samoja juttuja ja jos joskus tulee elämäntilanne semmoiseksi että rupeaisin itseäni myymään, niin toimisin juuri noin! Nyt ei ole tarvetta, olen töissä ja naimisissa. Rahattomana sinkkuna, mikä ettei.

Ap:lle sanoisin että anna mennä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi