Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä yöksi tyttöystävän luo?

Vierailija
08.07.2009 |

Nyt kaivattaisiin neuvoa ja henkistä tukea AV-raadilta... minkä ikäisenä pojan on sopivaa mennä yöksi tyttöystävänsä luo? Itse olin ihan hämmästyksestä ymmyrkäisenä, kun 12v poikani pyysi päästä tyttöystävälleen yöksi...

Olenko ihan "natsi-äiti" jos kiellän vaikka tytön vanhemmat tähän ovatkin jo antaneet luvan?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17-vuotias poika eikä äitini anna mun olla yötä tyttö ystävälläni tyttö on täyttämäs kohta 16, tytön vanhemmille se yökyläily kävisi mutta minun äidilleni iso EI! tästä asiasta riitelen lähes joka päivä äitini kanssa eikä sekään ole kivaa. onko äitini käytös aivan täysin normaalia????

Vierailija
2/64 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 12v ja yli 16v, siinä välillä ei ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v on vielä ala-aste ikäinen, 6 luokkallainen! jotain raja. emme ole brittiläiset, jotka ovat jo 13v isiä ja äiteja! olkaa ihmiset järkevia. jos nyt jo päästetään 12 v tyttöystävien tai poikaystävien yökylän, nii mitä sit tapahtuu kymmenne vuoden päästä?? jos joku saali tällästää nii kohta synnytyssairalita on täynä alaaste ikäisillä tyttöillä!! tä koko ajan menee pahemmaks ja pahemmaks, meijän maassa mun äidin teini aikoina ei ollu normalia edes seurustelussa pitää julkkisiillä kaduilla pitää kädestää kiini, ja nykyän jo nuoret harrastavat seksiä jo ulkona!! tunnen sellaisia nuoria jotka on näin tehnyt. ja mun äiti on vast 40, ei menny paljon aika sen teini ajasta!

Vierailija
4/64 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 13. Täyttää ihan loppuvuodesta 14 eli on kasilla. Eihän se poikakaveri mitään, mutta kun se nuorimies asuu niillä käytännössä. On vähintään kuusi yötä viikossa siellä... Voin sanoa, että kyllä mua hämmentää. Eihän tuon ikäisten seurustelua voi kieltää ja yökylätkin joskus voi hyväksyä, mutta nuohan elää kuin avopari. Poika on ammattikoulussa ja ikää 16 tai 17.

Vierailija
5/64 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki 100 vuotiaat vanhat elämäänsä kyllästyneet kurpat täällä huutelee että kun harrastaa seksiä niin tulee raskaaksi. jos huolehtii kunnolla ehkäisystä, niin kuin lähes jokainen nuori tekee, niin ei seksissä ole mitään vikaa. HERÄTKÄÄ JO 2000-LUVULLE!!

Vierailija
6/64 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun molemmat ovat 16 +

Vierailija
7/64 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki seksiä voi harrastaa päivälläkin, mutta vanhemman ei pidä käytöksellään antaa ymmärtää, että lasten on sopivaa harrastaa seksiä. Olen yrittänyt saada oman lapseni ja nyt teini-ikäiseni ymmärtämään, että lapsuus on nykyään niin lyhyt, se pitää saada elää lapsena eikä kokeilla asioita, jotka kuuluvat aikuisille. Teini-ikäiseni kanssa olen jutellut avoimesti seksistä ja olemme olleet yhtä mieltä siitä, éttä ei pidä aloittaa seksiä vain sen vuoksi, että muut sanovat tekevänsä niin. Seksi/rakastelu on tärkeä asia elämässä, eikä sitä kannata aloittaa sellaisen kanssa, jonka kanssa ei voisi kuvitella olevansa monta vuotta.

Vierailija
8/64 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon siis itte teini ja suosittelisin kyl et se 15-16v ois sopiva ikä haarukka tuski siel mitää tapahtuu mut silti kyl vois olla ikää severa et tietää mitä tekee ja muutenki et o joku käsite parisuhteest 12v o kuiteski severa nuori viel et ne päivä treffit o kyl viel paremmat

Vierailija
9/64 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana kaksi kaveriani oli meillä yötä ja nukuttiin vieläpä kaikki kolme samassa sängyssä, HUI! Ja toinen näistä kavereista oli poika. Mikään seksi ei tuolloin todellakaan käynyt vielä mielessäkään, oltiin lapsia, kuudes luokka oli juuri päättynyt ja vietettiin kesälomaa, valvottiin myöhään, pelattiin muistaakseni jotain ja oli hauskaa.

Ihme hysteeristä yliseksualisointia täällä.

Vierailija
10/64 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2009 klo 14:42"]

Nyt kaivattaisiin neuvoa ja henkistä tukea AV-raadilta... minkä ikäisenä pojan on sopivaa mennä yöksi tyttöystävänsä luo? Itse olin ihan hämmästyksestä ymmyrkäisenä, kun 12v poikani pyysi päästä tyttöystävälleen yöksi...

Olenko ihan "natsi-äiti" jos kiellän vaikka tytön vanhemmat tähän ovatkin jo antaneet luvan?

[/quote]Ei tietenkään 12 v tytön luo yöksi. Ala jo valistamaan että kondomia tulee käyttää ettei tulisi ennenaikojaan isäksi.

Vierailija
11/64 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2009 klo 14:42"]

[/quote]Ei tietenkään 12 v tytön luo yöksi. Ala jo valistamaan että kondomia tulee käyttää ettei tulisi ennenaikojaan isäksi.

[/quote]Poika 12 vee ja tyttö 16 vee vai? just.

Vierailija
12/64 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2010 klo 08:33"]

jos kyse olisi seksistä tai siihen annetusta mahdollisuudesta.

Poikaystäväni pääsi meille yökylään kolme kertaa kun olin 15-vuotias. Ja ehdottomasti nukuttiin eri huoneissa täyden valvonnan ollessa päällä ;) Enkä päässyt pojille yökylään kuin vasta 19-vuotiaana, joka taas oli aivan järjeetöntä hätävarjelun liioittelua.

Poikani on 14-vuotias, eikä hänellä onneksi ole vielä tyttöystävää. Luultavasti voisin päästää joskus 16-vuotiaana yökylään tytölle.

[/quote]Valista sitä ennen ja lykkää kondomit käteen.

Vierailija
13/64 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa lasten olla lapsia.

Vierailija
14/64 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 12 vuotiaalla kuulu olla edes tyttö ystävää!

Vierailija
15/64 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partiolaisena oli niin siistiä kun 14vuotiaana vain ilmoitti, että menee viikonlopuksi metsään yhden tytön ja 2 pojan kanssa. Ja se oli vanhemmille ihan ok, koska partio. Muuten olisi ollut ihan nounou.
N23

Vierailija
16/64 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana kun toin 25-vuotiaan tyttöystävän vanhempien luona käymään, ja matkaa oli muutama sata kilometriä eli joutui jäämään yöksi, niin äiti pakotti eri huoneisiin nukkumaan.. nainen nukkui sitten pikkuveljen huoneessa. Pikkuveli oli jo ostanut yhteisen asunnon avopuolisonsa kanssa.

Vierailija
17/64 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa jotenkin tuo että pitäisi olla 16-17 vuotias.. Mä olin tuon ikäisenä asunut jo kaksi vuotta pois vanhempien nurkista eikä ne tiennyt mitä mä viikot teen.

Vierailija
18/64 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että päästäisit hänet tytölle yksi tarkoita, että he alkavat harrastamaan seksiä. useinmiten sen ikäiset eivät haluaisikaan/uskalla mennä niin pitkälle.Yleensä halutaan vain nukkua vierekkäin tai olla hänen kanssa mahdollisimman pitkään Minunki poikani on pääsenyt tytölle yöksi, mutta jos kuulen heidän olleen puuhissa niin en päästä häntä pitkään aikaan enää yöksi tähän asti kaikki on sujunut oikein hyvin. Kun tyttö tulee meille yöksi niin laitan hänelle pedin, mutta he nukkuvat kuitenkin vierekkäin, enkä paheksu sitä. Ymmärrän että useita pelottaa, että lapsensa alkaa haarrastaa seksiä ja niin kannattaakin, mutta he ovat kuitenkin nuoria. olen ihmetellyt kylläkin pitkään, että miksi usein lapsen isä antaa mielummin lapsensa mennä tytölle/pojalle yöksi

Vierailija
19/64 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen ei kuulu elää kuin PARISKUNTA!

Onnistuuhan se seksi päivälläkin, jos sitä pelkäät, tiedä vaikka olisi tapahtunutkin jo (toivottavasti nyt ei ainakaan yhdyntään saakka). Yllättävän paljon tuon ikäiset tietävät ja ovat kokeilleet. Ja voihan olla, että he haluavat nyt viettää kovasti aikaa yhdessä kun siihen kerran lomalla on mahdollisuus. Tuskin mitään halailua ja pusuttelua suurempaa tapahtuu. Ja jos tytön vanhemmatkin ovat kotosalla niin eiköhän kaiken pitäisi olla ja sujua ihan hienosti.

Vierailija
20/64 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen puolesta on ihan sama =) Miksei saisi olla tyttökaverillaan,jos saa olla poikakavereillaankin yötä? Tuskin kuitenkaan mistään vakavasta on kyse..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi