Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä yöksi tyttöystävän luo?

Vierailija
08.07.2009 |

Nyt kaivattaisiin neuvoa ja henkistä tukea AV-raadilta... minkä ikäisenä pojan on sopivaa mennä yöksi tyttöystävänsä luo? Itse olin ihan hämmästyksestä ymmyrkäisenä, kun 12v poikani pyysi päästä tyttöystävälleen yöksi...

Olenko ihan "natsi-äiti" jos kiellän vaikka tytön vanhemmat tähän ovatkin jo antaneet luvan?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuhan se seksi päivälläkin, jos sitä pelkäät, tiedä vaikka olisi tapahtunutkin jo (toivottavasti nyt ei ainakaan yhdyntään saakka). Yllättävän paljon tuon ikäiset tietävät ja ovat kokeilleet. Ja voihan olla, että he haluavat nyt viettää kovasti aikaa yhdessä kun siihen kerran lomalla on mahdollisuus. Tuskin mitään halailua ja pusuttelua suurempaa tapahtuu. Ja jos tytön vanhemmatkin ovat kotosalla niin eiköhän kaiken pitäisi olla ja sujua ihan hienosti.

Vierailija
42/64 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kuitenkaan "antaisi lupaa" siihen seksiin 12-v:lle. Toki seksiä voi harrastaa päivälläkin ja missä vaan, mutta jos 12-v:n päästää luvalla yöksi annat myös viestin, että 12-v seksi on ok. Eikä se sitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuohon lisätä vielä vaikka jotain sellaisia ehtoja, että makuuhuoneen ovi pysyy auki tms. Mutta tosiaan kun tytön vanhemmat ovat kotona ei minusta myöntävä vastaus ole lupa seksiin. Toki jokainen ajattelee tavallaan, mutta jos tuota ikää venyttää 16-17 vuoteen niin voipi olla että nuoret eivät kovinkaan hyvissä väleissä vanheempiinsa ole, koska heistä saattaa tuntua siltä, että vanhemmat eivät luota heihin. Ja sitten jo valehdellaan että tyttö menee tyttökaverille ja poika poikakaverille yöksi ja oikeasti mennäänkin yhdessä jonnekin salaa. Varmasti mieluisampi tilanne, jos nuoret olisivatkin ihan vanhempien silmien alla..

Vierailija
44/64 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tytön vanhemmat kyllä olisivat kotona ja kuulemma vielä pikkuvelikin, joka koko ajan roikkuu mukana;) Ja juu tiedän, että seksiä voi harrastaa ihan päiväsaikaankin jos vain haluaa... mitähän ne nytkin tuolla alakerrassa mahtavat puuhata? Eiköhän tässä nyt kuitenkin olla vielä sillä halailu/pussailu linjalla...

Mutta jotenkin kyllä 12v tuntuu liian nuorelta kuitenkin. 14v isosiskolla oli ollut isänsä luona poikaystävä yökylässä siten että olivat nukkuneet eri huoneissa ja aikuinen oli ollut paikalla.

- ap

Vierailija
45/64 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini asetti aikanaan meille rajan, että pitää olla rippikoulun käynyt ;)

Minusta se oli ihan hyvä. En sitä rippikoulua vaadi, mutta ikää olisi hyvä olla sen mukaan.

Vierailija
46/64 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oltu yhdessä 22 vuotta :-)

Vierailija
47/64 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen puolesta on ihan sama =) Miksei saisi olla tyttökaverillaan,jos saa olla poikakavereillaankin yötä? Tuskin kuitenkaan mistään vakavasta on kyse..

Vierailija
48/64 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotta on minustakin liian vähän. Tietysti voidaan tytön vanhempien kanssa asiasta keskustella ja laittaa lapset nukkumaan eri huoneisiin. Mutta toisaalta, jos nyt antaa luvan yökyläilyyn eri huoneissa, niin vuoden päästä ruinataan lupaa samassa huoneessa yöpymiseen.

Seksiä voi toki harrastaa myös päivisin ja jos lapset/nuoret todella sitä haluavat, niin he myös järjestävät siihen tilaisuuden. Useimmat 12-vuotiaat eivät sitä kuitenkaan vielä kovin vakavasti edes halua, mutta tilaisuus voi tehdä varkaan jos samassa sängyssä yö vietetään. Ei välttämättä ensimmäisenä yönä, mutta lopulta.

Vierailija
49/64 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiailla tytöillä ei ole välttämättä edes kuukautiset alkaneet ja silloin ei seksiäkään niin paljon mietitä. Ja päästäisin pojan yökylään, jos nukkuvat eri huoneissa.

Vierailija
50/64 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nussia vaikka 80 kymppisen kanssa. Naurettavaa holhoamista. Seksikin olisi parempaa kuin 95% niistä asioista mitä ne todennäköisesti tekee

Vierailija
51/64 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pallo karannut ja pahasti käsistä, jos joidenkin mielestä on oikein että 12-vuotiaat pojat käyvät yökylässä tyttöystäviensä luonna. Saati sitten millaisia ovat näiden tyttöjen vanhemmat, joiden mielestä on aivan normaalia, että 10-12-kesäiset harrastavat seksiä.

Ensinnäkin 12-vuotias on aivan liian nuori vakavaan seurusteluun saaati seksiin. Jos kodissa asetetaan rajat pienestä pitäen, niin lapsi kasvaa turvallisessa ympäristössä, ja samalla oppii kunniottamaan sekä vanhempiaan että rajoja sekä yhteisiä sääntöjä. 12-vuotias on vielä lapsi, joka on vasta teini-iän kynnyksellä ja hänen itsetuntonsa on vasta kehittymässä. 12-vuotias ei missään nimessä ole valmis seksiin tai parisuhteeseen.

12-vuotiaat voivat olla kavereita ja kavereita voi tuoda päivällä kylään, mutta koko keskustelu yökylään menosta on täysin järjetön. 12-vuotiaiden ei tarvitse, eikä pidä, leikkiä aikuisia, lapsella tulee olla oikeus turvalliseen lapsuuteen.

Huomatkaa, että jopa Suomen laki suojelee alle 16-vuotiaita seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Toivottavasti myös näiden 12-vuotiaiden vanhemmat!

Kaikki joita tunnen on ollut pienenä yökylässä toistakin sukupuolta. Jokaisen lapset on ollut yökylässä missä on toista sukupuolta. Mitä hemmetin ihmeellistä siinä on?

Ensinnäkään he eivät varmastikkaan harrasta seksiä. Mutta jos harrastaisivat niin se ei olisi hyväksikäyttöä. Kaksi 12 vuotiasta saa naida niin paljon kuin huvittaa.

Muista että lapsillakin on oikeus yksityisyyteen ja sinulle EI kuulu mitä lapset tekevät keskenään.

Vierailija
52/64 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöystäväni on jo tasan 16. nyt on talvi ja olen koko syksyn ja talven tapellu äitini kanssa asiasta että koska saan jäädä tyttöystävälleni yöksi . kun mulla meni kunnolla hermot nii se vaa että kesällä sitten ja oli kuulema sopinu jo tytön vanhempien kanssa jotai . olivat kuulema samoilla linjoilla mutta mitä ihmettä se ees meinaa ???? kun kysyimme tytön vanhemmilta että koska saa jäädä niin he vain sanovat että älkää miettikö aikaa vaan teillä on koko elämä aikaa.... vanhemmat tietävät jo että olemme tehneet sen mutta mikä ongelma enäää on ja osaako joku vastata ? aina yritän vaa olla ajattelematta että koska mutta kun sitä sattuu miettii nii ottaa vaa iha himona päähä!!!! sitten aina ne valittaa kuskaamisesta ko ei ne jaksa..... osaako joku sanoa mikä ongelma enää tässsä olis ???????

Vanhempanne ovat kusipäitä ja surkeita vanhempia

Vierailija
53/64 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tytön vanhemmat kyllä olisivat kotona ja kuulemma vielä pikkuvelikin, joka koko ajan roikkuu mukana;) Ja juu tiedän, että seksiä voi harrastaa ihan päiväsaikaankin jos vain haluaa... mitähän ne nytkin tuolla alakerrassa mahtavat puuhata? Eiköhän tässä nyt kuitenkin olla vielä sillä halailu/pussailu linjalla...

Mutta jotenkin kyllä 12v tuntuu liian nuorelta kuitenkin. 14v isosiskolla oli ollut isänsä luona poikaystävä yökylässä siten että olivat nukkuneet eri huoneissa ja aikuinen oli ollut paikalla.

- ap

Anna nyt niiden lasten olla. Mikä fetissi sinulla on terrorisoida toisten elämää? Tuollaisesta määräilystä ja estelystä tulee vain huonoa aikaiseksi. Todennäköisesti he eroavat sinun takiasi. Lapsesi tulee halveksimaan sinua. Koulussa leviää juttu että lapsellasi on tuollainen mutsi joka kontrolloi ja terrorisoi. 6 vuoden kulttua lapsesi katkaisee kaikki välit sinuun. Olen nähnnyt sen monta kertaa ennenkin. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei ota määräyksiä omasta yksityiselämästä.

Vierailija
54/64 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olinki 12 vuotiaana poikapuoleisen kaverin mökillä yötä. Hehe, nukuttiin eri rakennuksessa kun sen vanhemmat, et kukaan ei häirinny yön aikana.

Mulle ei olis tullu mieleenkään harrastaa seksiä. Tuskin käväs sillä pojallakaan mielessä.

Ja mikä tärkeintä, ei varmasti käynyt mielessä kummankaan vanhemmillakaan.

Eihän mun tissitkään olleet edes alkanu vielä kasvaa.

Uuhhuhhuu, millasia te oikeen ootte ollut lapsina.

Mä en antanu edes poikakaverille jonka kanssa olin 16- vuotiaana yhdessä. Ei vaan tuntunu siltä...

Ei mun äidille tullu kyllä mieleenkään, et olisin sillonkaan seksiä harrastanut. Mulla ei ollu edes kotiintuloaikaa sillon kun vanhemmat tiesi että en ollu yksin vaan nuoren miehen seurassa eli niiden näkökulmasta turvassa.

Täytyy sanoa, että en muista, et koskaan olis yökyläilyä kielletty sukupuolen takia. Seksiä harrastin sitten täysi-ikäisenä!

Jotkut luottaa siihen et omat lapset on järkeviä.

Terveisin 3- kymppinen nainen

Vierailija
55/64 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöystäväni on jo tasan 16. nyt on talvi ja olen koko syksyn ja talven tapellu äitini kanssa asiasta että koska saan jäädä tyttöystävälleni yöksi . kun mulla meni kunnolla hermot nii se vaa että kesällä sitten ja oli kuulema sopinu jo tytön vanhempien kanssa jotai . olivat kuulema samoilla linjoilla mutta mitä ihmettä se ees meinaa ???? kun kysyimme tytön vanhemmilta että koska saa jäädä niin he vain sanovat että älkää miettikö aikaa vaan teillä on koko elämä aikaa.... vanhemmat tietävät jo että olemme tehneet sen mutta mikä ongelma enäää on ja osaako joku vastata ? aina yritän vaa olla ajattelematta että koska mutta kun sitä sattuu miettii nii ottaa vaa iha himona päähä!!!! sitten aina ne valittaa kuskaamisesta ko ei ne jaksa..... osaako joku sanoa mikä ongelma enää tässsä olis ???????

Vierailija
56/64 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, minkälainen lapsi on. Jos hän ei ole "villi" ja ei ole jäänyt esim. Juomisesta tai mistään muusta tyhmästä kiinni ja suuripiirtein voisi sano kunnolliseksi ja kypsäksi nuoreksi, niin tottakai antaisin mennä. Mutta seurustelun on täytynyt kestää vähintään 6kk-12kk, että on hieman tullut vakuuttuneeksi siitä ettei poikakaan ole mikään player-huligaani joka tähtää suoraan tytön jalkoväliin ja jättää parin kuukauden seurustelun jälkeen. Sitäpaitsi, yleensä nuoret haluavat mennä myös siksi yöksi kumppaninsa luo, että saa yöllä valvoa ja "hellyytellä" toisen kanssa + nukkua kainalossa ja vaikka katsoa elokuvaa ja nauraa. Yö ei välittömästi tarkoita sitä, että pitäisi heti harrastaa seksiä. Itse ainakin luotan lapsiini, jos he ovat kunnollisia ja järkeviä ja osaavat ottaa vastuun asioista. Ja sellaset periaatteet kuin "ei ennen täysi-ikää voi mennä yöksi!" ovat naurettavia...kaikki ei ole niin mustavalkoista..

Vierailija
57/64 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pallo karannut ja pahasti käsistä, jos joidenkin mielestä on oikein että 12-vuotiaat pojat käyvät yökylässä tyttöystäviensä luonna. Saati sitten millaisia ovat näiden tyttöjen vanhemmat, joiden mielestä on aivan normaalia, että 10-12-kesäiset harrastavat seksiä.

Ensinnäkin 12-vuotias on aivan liian nuori vakavaan seurusteluun saaati seksiin. Jos kodissa asetetaan rajat pienestä pitäen, niin lapsi kasvaa turvallisessa ympäristössä, ja samalla oppii kunniottamaan sekä vanhempiaan että rajoja sekä yhteisiä sääntöjä. 12-vuotias on vielä lapsi, joka on vasta teini-iän kynnyksellä ja hänen itsetuntonsa on vasta kehittymässä. 12-vuotias ei missään nimessä ole valmis seksiin tai parisuhteeseen.

12-vuotiaat voivat olla kavereita ja kavereita voi tuoda päivällä kylään, mutta koko keskustelu yökylään menosta on täysin järjetön. 12-vuotiaiden ei tarvitse, eikä pidä, leikkiä aikuisia, lapsella tulee olla oikeus turvalliseen lapsuuteen.

Huomatkaa, että jopa Suomen laki suojelee alle 16-vuotiaita seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Toivottavasti myös näiden 12-vuotiaiden vanhemmat!

Vierailija
58/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotatkun joku olis menos panee toista

Vierailija
59/64 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on täysi-ikäinen niin päästäisin yöksi. Mahdollisesti aiemmin jos toisen vanhemmat ovat kotona eivätkä nuku samassa huoneessa.

Vierailija
60/64 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä saa olla samassa huoneessa mutta ei iha samassa sängyssä ja en usko et vielä 12v haŕsaataisi seksiä💏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä