Minkä ikäisenä yöksi tyttöystävän luo?
Nyt kaivattaisiin neuvoa ja henkistä tukea AV-raadilta... minkä ikäisenä pojan on sopivaa mennä yöksi tyttöystävänsä luo? Itse olin ihan hämmästyksestä ymmyrkäisenä, kun 12v poikani pyysi päästä tyttöystävälleen yöksi...
Olenko ihan "natsi-äiti" jos kiellän vaikka tytön vanhemmat tähän ovatkin jo antaneet luvan?
Kommentit (64)
Miä oon 13 enkä vois kuvitellakkaa et jos tänne vaik joku poika tulis yötä ni ei todellakaa alettaas seksii harrastaan. Ja sen verraan oon ikäsiini tavannu ettei kyllä muutkaan tekis niin :D meil on ollu poikii yötä siitä asti ku olin 6v mutta ihan vaa kavereit oli et se on varmaa si eri juttu
Meidän perheessä ikäraja on 16v. kun se on laissakin suojaikäraja. Ja tässä puhun nyt oikeista tyttö- tai poikaystävistä eikä pelkistä kavereista.
Tuttavaperheen poika on yökyläillyt tyttöjen luona 11v. asti ja on nyt 17v. isä.
Kyllä se hyvin mene meillä olan päätetyt vanhempien kesken että yökylläiöy on ok viikonlopusin sileän että ei jätetä keskenään heitä ja että jos ei meina rauha tullakin nukutaan (kutsutaan ja värkätän ) löyty toisesta huonesa yöpaika toiselle. Melää vanhin poika 16 ja tytöystävä kohta kulman täytä ja hyvin on aina menyt vimiset 4 vuota ,
Meillä myös tytö 12 ja meillä saa olla yökylässä samoilla sänöillä kun on vanhmallakin
Ainut ero on että vanhin on yleensä pitempään (ulkona) kaupungilla poiskotoa iltaisin 😊 T Neljän lapsen äiti
Tytär on kutosella, ja kukaan hänen luokaltaan ei ole seurustellut vielä vakavasti. Pisin suhde on varmaan viikon pituinen.