Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Just. Miehen veljen uuden vaimon tyttärellä on rippijuhlat

Vierailija
08.07.2009 |

ja lahjatoiveena on iittalaa JA rahaa sukelluskurssiin!!!! Tämä tyttö ei ole meille läheinen, ovat olleet yhdessä tämän naisen kanssa vuoden verran ja oon tasan 2krt nähnyt tytön.

Kivoja lahjatoiveita, onko tää ihan normaalia nykypäivänä? vielä tajuaisin lahjatoiveet jos oltais läheisiä...huh huh.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kyseessähän taisi tosiaan olla miehen veli eikä oma veli, kuten joku jo korjasikin.

Eli muutetaan miehen veljeksi, niin johan alkaa pitämään paikkansa.

Vierailija
82/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kyseessähän taisi tosiaan olla miehen veli eikä oma veli, kuten joku jo korjasikin. Eli muutetaan miehen veljeksi, niin johan alkaa pitämään paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iittalan muummuki??? tai se 10E sinne sukelluskurssille? eriaisia olis jos se toivois teiltä pelkästään sitä 500e sukeltamista tai 12 hlo iittalan astiastoa.. mieti nyt vähän?

IITTALAA toivoi mukeja JA lautasia (TEEMAA) + RAHAA sukelluskurssiin.

ap

Vierailija
84/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iittalan muummuki??? tai se 10E sinne sukelluskurssille? eriaisia olis jos se toivois teiltä pelkästään sitä 500e sukeltamista tai 12 hlo iittalan astiastoa.. mieti nyt vähän?

IITTALAA toivoi mukeja JA lautasia (TEEMAA) + RAHAA sukelluskurssiin.

ap

laittaa, voi laittaa ihan hyvillämielin jompaakumpaa.

Vierailija
85/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa lähellekään kahtakymppiä jokin mukipari tai pari lautasta. Ja niitä myydään yksittäisinä kappaleina, joten ei tarvi edes ottaa parillista määrää, jos se 16 euroa lautasparista on liikaa.

Vierailija
87/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa nyt lahjaksi laadukkaita astioita, joita voi sitten käyttää vuosikymmeniä kun lähtee opiskelemaan ja muuttaa omaan kotiin.

Paljon fiksumpaa olisi vain pitää suu supussa toiveista ja saada lahjaksi kasa koruja joita ei tule ikinä käyttämään. Näin itselleni kävi.

Ei voi kyllä kuin onnitella ap:n miestä loistavasta puolisovalinnasta.

Vierailija
88/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sekä että.

Vierailija
89/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se jättää tuollaisen itsekeskeisen naisen kun AP ja Ap itse on sitten jossain vaiheessa uusperheellisenä järkkäämäsää juhlia....ja samassa tilanteessa....Olet todella säälitäävä Ap....

Pitääkö meidän kerätä täällä kolehti siihen LAHJAAN kun se tuntuu olevan niin ylivoimainen sulle....

Vierailija
90/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IITTALAA toivoi mukeja JA lautasia (TEEMAA) + RAHAA sukelluskurssiin. ap

Paljonkos tuo nyt maksaa joku Iittalan Teeman pikkuinen muki tai lautaspaketti? Ja onko rahalle ilmoitettu joku minimisumma? Helvata, jos olet noin pihi ja asia sua vituttaa, niin teippaat sinne kortin väliin euron!!! Musta tuossa on toiveet, jotka on pieniä ja varmaan jokaiselle helppo toteuttaa. Mutta mee vaan sinne sen pelkän kortin kans, jos tuo on niin vaikeeta. Onko miehes muuten samaa mieltä? Vaikee uskoa, että joku on noin pihi :(

Vierailija
91/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan pimee akka.

Tee kaikille palvelus älä mene juhliin! Voit sitte ens vuonnakin porata ja vinkua täällä.

Vierailija
92/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan pimee akka. Tee kaikille palvelus älä mene juhliin! Voit sitte ens vuonnakin porata ja vinkua täällä.

Löysää pipoas! :)

Vierailija
93/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sille jo yli sata ihmistä on sanonut, että nuo lahjatoiveet on hyviä ja fiksuja ja kaikille sopivia, niin aina vaan ap jaksaa väittää vastaan.

Hatunnosto ap:lle sitkeydestä.

Vierailija
94/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poikapuolen äiti toi minun lapsilleni pienet lahjat oman poikansa rippipäivänä, vaikka ei olekaan lapsia nähnyt kuin pari kertaa.

Myös hänen äitinsä muisti pikkuisia karkkipusseilla, vaikka tavattiin nyt ensimmäistä kertaa. Näin se vaan on: joillakin on tyyliä ja tahdikkuutta ja sydäntä ja toisilla taas ei.

Vierailija
95/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ap edistää tässä maailmassa hyvää vai pahaa?

Haluatko edistää yhteisymmärrystä ja rakkautta ihmisten välillä?

Vielä ehdit tehdä parannuksen ;)

Vierailija
96/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat omantuntosi mukaan ja piste. Iittalan tuotteet ovat aika edullisia, varsinkin jos viitsit kiertää hiukan kauppoja ja vertailla ja monesti ovat tarjoulsessa.

Itse aikoinani toivoin rippilahjaksi Arabian Artica-sarjaa. Kaikki jotka olivat äidiltä kysyneet niin oli vastaus rahaa tai Articaa.

Vierailija
97/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallista, jos kerran olette tasan kaksi kertaa tavanneet. Ette te silloin ole monilla synttäreillä edes käyneet. Mäkin olen vähän allerginen lahjatoivelistoille, mutta silti näen tässä nyt ap:n riidanhaluisena ja hankalana.

Sitä paitsi kiinnostaa, mikä on rikkonut veljesten välit niin pahasti, että olette nähneet viimeisten vuosien aikana vain pari kertaa? Onko syy siinä, että SINÄ et tule toimeen heidän kanssaan, vai???

Tuossa tosiaan on loistavat lahjamahdollisuudet. Nappaa niistä nyt teille sopiva ja lähde kerrankin iloisin mielin juhliin. Vai oletko sinäkin tätä tyyppiä, että ainoa hyvä ihminen ja onnistuneiden juhlien järjestäjä olet sinä itse. Kaikki muut tekevät vain tahallaan kiusaa...

Vierailija
98/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ei -80-luvulla ollut tapana. En sitten saanut rippiristiä, kun kaikki ajatteli, että joku muu ostaa sen. Minusta se olisi ollut ihana. Samoin lapseni ovat jääneet ilman kummilusikkaa, vaikka minusta kummilusikka olisi ollut kiva muisto.

Itse täällä pari vuotta sitten kyselin, mitä rippilapsille on tapana viedä. Jo silloin useat vastasivat, että rahaa. Ja nyt kun olen miettinyt asiaa tarkemmin, niin nykylapsillahan on paljon kaikkea - niitä korujakin helposti. Joten raha on oikeastaan aika selkeä juttu. Varsinkin jos on ajatus hommata jotain kalliimpaa. Itsekin ostin lahjarahoilla kameran. Rippiristiä en ostanut itse, sillä olin silloin siinä käsityksessä, että se pitää jonkun ostaa minulle ;)

Vierailija
99/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

please,älä mene sinne juhliin!

mun yhden kummitytön äiti sanoo aina yhden toiveen lapseltaan ja hinta on AINA lähes 100e ja loppuun ilmoitus,muita toiveita ei ole=se on musta sikamaista

Vierailija
100/132 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

please,älä mene sinne juhliin! mun yhden kummitytön äiti sanoo aina yhden toiveen lapseltaan ja hinta on AINA lähes 100e ja loppuun ilmoitus,muita toiveita ei ole=se on musta sikamaista

Toiveita on ja ne ei ole halpoja, ja kun lapsia on monta. Ja sit sanotaan ettei muita toiveita ole. Ja nyt tää rippikutsu vielä.

ap