Onko Joe Jackson psykopaatti?
Kommentit (4)
Joseph Walter "Joe" Jackson (s. 26. heinäkuuta 1929) on Jacksonien musikaalisen suvun patriarkka. Hän toimi itse Jackson 5:n managerina.
Jackson yritti myös omaa muusikonuraa, mutta jäi vaille laajaa menestystä. Hänet tunnetaan ankarana isänä, jonka todettiin myös pettäneen vaimoaan Katherinea tästä todisteena mm. Josephin toisen naisen kanssa saatu Joh'Vonnie Jackson. La Toya Jackson syytti omaelämäkertateoksessaan La Toya: Growing up in the Jackson Family (1991) isäänsä jopa fyysisestä väkivallasta ja seksuaalisista hyväksikäytöistä; perhe virallisesti kiisti syytökset.
Joseph Jackson on myöhemmin kuitenkin myöntänyt pahoinpitelyt.[1]
"Mietipä itse millaista on ollut kasvattaa 9 lasta, joista 6 poikaa ja yrittää saada ne vielä esiintymään. Jos ei siinä hommassa hermo petä ja kurinpito mene välillä överiksi niin milloin sitten?"
Ei ole normaalia, jos on tarve silmittömästi hakata omia lapsiaan.. ja sen lisäksi haukkua lastaan (Michaelia) rumaksi ja isonenäiseksi..
Asiallisessa kurinpidossa ei sinänsä ole mitään väärää, lapset tarvitsevat tietyn verran kuria kasvaakseen tasapainoisiksi ihmisiksi.
Mietipä itse millaista on ollut kasvattaa 9 lasta, joista 6 poikaa ja yrittää saada ne vielä esiintymään. Jos ei siinä hommassa hermo petä ja kurinpito mene välillä överiksi niin milloin sitten?