G: Paras rintaliiivimerkki?
Kommentit (24)
ei paina, kutita eikä näy paidan läpi
en tieda onko suomessa myynnissa, mut naa on tosi hyvia ja hienoja.. joskin aika kalliita.
Mieskin tykkaa :)
en tieda onko suomessa myynnissa, mut naa on tosi hyvia ja hienoja.. joskin aika kalliita. Mieskin tykkaa :)
Koko 95B, riipputissit. Pitäisi olla edulliset. Ei mitään ihmeellisiä kohokuviointeja jotka näkyy paidan läpi. Hyvät ja napakat perusliivit. Mitä suosittelisitte?
kun liiviliikkeestä liivit ostan. Usein sovittelemalla löytyy monesta tosi hyvät, sitten ratkaiseekin se liivien ulkonäkö :) Lindexiltä yms. en jaksa metsästää kokoa D-E70
edullisemmista Change. Myös Marie Jo on kiva. Aubade ja Huit kuitenkin huiput (koko 70C ja noista löytyy seksikkäitä, naisellisia laatuliivejä). Paras merkki tietysti riippuu siitä omasta vartalon mallista, esim. Aubadella on sopivan leveä kupin kaari omalle kropalle, toiset taas ovat erimallisia. Yleispätevää vastausta tuohon ei siis edes voi olla, vaikka laatumerkki on tietysti aina laatumerkki.
Primadonnaa. Saa erikoisliikkeistä ja Stockalta.
mä olen ollut tosi tyytyväinen changen liiveihin. ovat hinta/laatu-suhteeltaan tosi jees.
aika usein heillä -50% alessa melkeinpä kaikki, eli ostin tuossa tovi sitten kolmet hyvät ja napakat liivit vajaalla 70e:lla! :)
t. 80e
ja ehdoton suosikki Fantasie/Freya, eri malleja ja värejä riittää. minäkin ostan bravissimosta
aiemmin olen käyttänyt paljon gossardia ja primadonnaa, mutta enää en katsokaan niihin päin.
Saa pienellä ympäryksellä ja isolla kupilla. Normaalisti DD70, nyt imettäessä F70. Imetysliivitkin tosi mukavia ja tukevia. Saa myös erinomaisia urheiluliivejä, joitka päällä voin juosta ilman, että rinat pomppii.
marlies dekkers löytyy alusasujen erikoisliikkeistä
suomesta esim. helsinki, jyväskylä, kuopio
En ole muita niin miellyttäviä löytänyt kuin Soft Secret ja nyt malli on lopetettu!
Sloggeja en ottais edes ilmaiseksi