Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini lähti mieluummin panopuuksi, kuin tuli kylään meille.

Vierailija
05.07.2009 |

Epävakaa kaverini kyseli tänään kahteen otteeseen että ollaanko kotona jos hän tulee kylään. Sanoin että ollaan, tervetuloa. No, soittipa tuossa 1,5 tuntia sitten ettei voikaan tulla kun menee pantavaksi miehelle, joka käyttää häntä paineidensa purkuun ja pussien tyhjentämiseen. Ei tietty käyttänyt noita sanoja, mutta sitä se suhde suomeksi on. Äsken yritti soittaa ja olisi ilmeisesti tullut kylään ja pesemään miehen tuoksut pillustaan. En vastanut puheluun, koska en pidä tuollaisesta soutamisesta ja huopaamisesta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan diagnoosin kanssa, niin tuollainen käytös on kyllä hänelle "normaalia".

Vierailija
22/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut että hänellä on juuri tuo epävakaa-diagnoosi. Käy kelan maksamassa terapiassakin hoidattamassa panopuunaolemisen aiheuttamia traumoja. Mutta niinkuin kirjoitin, kiusaan häntä ihan tahallaan koska olen itse sadisti ja just tänään sillä tuulella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin

Kunnon kaverille voisi mennä kylään. Sen kunnon panon jälkeenkin.

Luuletko tosiaan, että kaverisi ei itse halua seksiä?

Ja etkö sinä ole koskaan mennyt myöhemmin/myöhässä mihinkään sen vuoksi, että olet jäänyt panemaan?

Vai sekö tässä oli pointti, että sinkku tyydytti tarpeensa?

Vierailija
24/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut että hänellä on juuri tuo epävakaa-diagnoosi. Käy kelan maksamassa terapiassakin hoidattamassa panopuunaolemisen aiheuttamia traumoja. Mutta niinkuin kirjoitin, kiusaan häntä ihan tahallaan koska olen itse sadisti ja just tänään sillä tuulella.

Vierailija
25/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyrpä vaan kiinnostaa ei mikään muu...

Vierailija
26/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriani että mun kanssa ei kannata sopia mitään jos on noin ailahteleva. Kun se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus tämän kaverin kohdalla, en enää noteeraa hänen kanssaan tehtyjä suunnitelmia mitenkään. Sovin jo valmiiksi päällekäin jotakin muuta, koska tiedän että hän peruu 150% varmuudella. Pikku koulutusta sunnuntain ratoksi.

Vierailija
27/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistina en myönnä sitä, enkä varsinkaan maksa terapiasta itseäni kipeäksi kun en koe siitä mitenkään hyötyväni.

Vierailija
28/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valehtelen että kävitkö tosiaan XX:n luona päivällä kun näin sen ajelemassa vaimonsa ja lapsensa kanssa juuri samaan aikaan. Ja onnellisen näköisiä olivat.

Vierailija
29/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahatma Gandhin inkarnaatiota... Tää on ihan kiva sunnuntaiprovo tosiaan narsisteineen, panopuineen ja kaljuine intialaisineen.

Vierailija
31/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäinen paksu pikkumies, jolla on kärpäsen kiitorata päälaella.

Vierailija
32/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakatan, että talo raikaa.

Mahtava aloitus! Ja nuo jutut! Pikkuinen intialainen ukkomies, kaljukin vielä, tyhjentää pussinsa epävakaaseen ystävättäreen. Ystävätär käy psykoterapiassa, jättää tulematta kylään..ap kiduttaa ystävätärtä...jne

Tästä sais jonkun hyvän pienoiselokuvan, ehkä mykkäversio olis hyvä!

Vierailija
33/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi intialainen mies kylässä. Voin olla sadistinen ystävä

Vierailija
34/35 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä, että voidaan nauraa hytkyä yhdessä!

Kaikki mahdollinen edustettuna: persoonallisuushäiriö, panopuuna oleminen, erikulttuurinen pussiensa tyhjentäjä, pieni, kalju intilainen, sadisti ystävä (aamulla piti nousta sängystä ja pukea, haluan kiusata ystävää...)

Vierailija
35/35 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökyöpeleiden iloksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän