Kaverini lähti mieluummin panopuuksi, kuin tuli kylään meille.
Epävakaa kaverini kyseli tänään kahteen otteeseen että ollaanko kotona jos hän tulee kylään. Sanoin että ollaan, tervetuloa. No, soittipa tuossa 1,5 tuntia sitten ettei voikaan tulla kun menee pantavaksi miehelle, joka käyttää häntä paineidensa purkuun ja pussien tyhjentämiseen. Ei tietty käyttänyt noita sanoja, mutta sitä se suhde suomeksi on. Äsken yritti soittaa ja olisi ilmeisesti tullut kylään ja pesemään miehen tuoksut pillustaan. En vastanut puheluun, koska en pidä tuollaisesta soutamisesta ja huopaamisesta.
Kommentit (35)
Kertoisitko vaikka YSTÄVÄLLESI suoraan, mitä mieltä olet hänestä ja hänen pienestä panopuustaan? Olisi ihan reilua, voisitte sitten miettiä yhdessä panopuun kanssa, että kannattaako tollasta YSTÄVYYSSUHDETTA edes yllä pitää. Vai onko hän kenties ainoa YSTÄVÄSI, vähän siltä haiskahtaa, kun ihan ittes sängystä ylösrevit...Huoh!
Ei se pituudesta eikä vakiintumisaikeista riipu, kuinka hyvää seksi on. Se on tietysti ikävää, että kaverisi teki oharin, jos teillä oli jo kellonaikakin sovittuna. Jos taas olitte sopineet vain, että tänään johonkin aikaan, niin eikö silloin ole ihan ok tehdä ensin jotain muuta ja tulla kylään vasta päivemmällä?
Saan itse laadukkaampaa miestä kuin 160-senttiä lyhyen intialaisen munaa.
Ei kiinnosta olla kenenkään varasuunnitelmakyläilypaikka.
Kertoisitko vaikka YSTÄVÄLLESI suoraan, mitä mieltä olet hänestä ja hänen pienestä panopuustaan? Olisi ihan reilua, voisitte sitten miettiä yhdessä panopuun kanssa, että kannattaako tollasta YSTÄVYYSSUHDETTA edes yllä pitää. Vai onko hän kenties ainoa YSTÄVÄSI, vähän siltä haiskahtaa, kun ihan ittes sängystä ylösrevit...Huoh!
niin ei kaikkea sen tekemää tarvii hyväksyä.
Joskus suurempaa YSTÄVYYTTÄ on kertoa hänelle totuuksia...
tyhjennysrakona, mutta en jaksa sitten pitää omassa keittiössäni terapiaistuntoja ja kuunnella että taas näin sen XX:n autoajelemassa vaimonsa kanssa, yms. Jos suostuu ukkomiehen panopuuksi, niin turha sitten kyllästää kahvihetkiä ystävän kanssa valituksella kun mies haluaa vain panna. Ja ehkä en olisi ottanut nokkiini jos tämä kaverin olisi vaikka sanonut että tulen sitten kun olen käynyt XX:n luona. Nyt soitti vain ja perui tulonsa koska oli menossa pantavaksi. En kyllä kehtaisi enää jälkeenpäin soittaa että tulen sittenkin kylään.
etteivät suostu edes tapaamaan mikäli olet samana päivänä harrastanut seksiä.
sä olisit tarjonnut? Jotain hauskempaa kun sängyssä peuhaaminen? Enpä usko.
tosin seksiä ei kyllä olisi ollut tarjolla. En muutenkaan hirveästi noteeraa tämän kaverini kanssa tehtyjä suunnitelmia esim. elokuviin tai muualle menosta, on niin epävakaa tyyppi että peruu 99% suunnitelmista. Siksi sovinkin yleensä elokuviin tms. menosta myös jonkun toisen kaverini kanssa samaan aikaan, koska tiedän että tämä yksi peruu lähes varmasti milloin nuhaan, milloin pakkaseen vedoten.
mutta perheellisen on pikkuisen hankalampi järjestää niitä elokuvissakäyntejä, yms. kuin lapsettoman sinkun, joka voi mennä ja tulla miten huvittaa. Ja pääsen oikein hyvin kyllä elokuviin yksinkin jos olen sen vaivan nähnyt että olen lapsenvahdin järjestänyt ja liputkin varannut.
sun ensimmäisestä viestistä sai sen käsityksen että ei teidän perheellä ollut mitään erityisiä suunnitelmia, olette vaan kotona tänään... ja sitähän tuo ystäväsi kysyi. Ja nythän hän olisi tulossa tapaamaan teitä mutta sinä aloit kiukutella etkä aio päästää häntä teille.
vain soittaa sinulle ja kysyä sopisiko sinulle vierailu esim. kahdelta, että hänellä on aamupäiväksi muuta menoa ja hän tulisi sen jälkeen. Ei sitä muuta tekemistä olisi sen tarkemmin tarvinnut määritellä. Jos kaverisi taas valittaa sinulle itse aiheuttamiaan ihmissuhdesuruja, voit toki nätisti sanoa, että hänen olisi hyvä toimia toisin ja suojella itseään moisilta suruilta.
Ja jos valitus ei sillä lopu, voit sanoa, että et hyväksy sitä tai tätä ja vaikka ymmärrät, että ystävälläsi on täysi oikeus ajatella ja toimia toisin, niin et mielellään haluaisi kuunnella hänen kertovan asioista, jotka ovat sinun moraalisi vastaisia ja toivoisit, että puhuisitte jostain muusta.
Nyt soitti vain ja perui tulonsa koska oli menossa pantavaksi. En kyllä kehtaisi enää jälkeenpäin soittaa että tulen sittenkin kylään.
Aika panoviretteinen tuo sinun aloituksesi. Minusta vaan kuulostaa, että olet hiukan kateellinen ystävällesi. Jos sua oikeesti pännii sun ystäväsi käytös, niin mikset sano suoraan? Yksi ystävyyden peruasioista on rehellisyys (ainakin mun ystävyyssuhteissa). Jos hän on noin "epävakaa" ja "panojen vietävissä", niin ehkä sinun kannattaisi katkaista välit, jos sinua noin kovasti pännii.
on joku varasuunnitelma, niin sittenhän mullakin on oikeus muuttaa mieltäni ja olla vastaamatta kaverini puheluihin.
pikkulutkia jotka sitten mainostavat, että "ah kun se mies sanoi mulle niin ja lupas niin ja kaikkee ihqua". Ja miehen kyrpä menee sitten aina ja kaikessa etusijalle. Säälittäviä tollaset panopuut ja vielä säälittävämpiä ne äijät.
Yritä olla ystäväsi kanssa tekemisissä. Eihän hän tee itselleen muuta kuin hallaa.
Oletko rakastunut "ystävääsi" vai hänen rakastajaansa? Haaveiletko "ystävästäsi", onko sinulla häntä käsitteleviä fantasioita? Vai haluaisitko sittenkin kokeilla intialaista?
intialaista. Mulla on nyt vaan pikkupiruvaihe ja tiedän tasan tarkkaan miten saan epävakaan ystäväni tuntemaan syyllisyyttä. Olin lähes 150% varma että hän soittaa panon jälkeen, koska olin tahallaan nuiva ja lopetin puhelun tylysti kun ilmoitti menevänsä pantavaksi.
syyllistää ennalta-arvattavia ihmisiä.
menisin ennemmin pantavaksi (jos ei olisi itsellä miestä) kuin ystävän luokse kylään
ja ylösnousua sängystä kun oletin tämän panopuun tulevan piankin kylään kun ihan kahteen kertaan soitteli. Saan itse laadukkaampaa miestä kuin 160-senttiä lyhyen intialaisen munaa.
Ei kiinnosta olla kenenkään varasuunnitelmakyläilypaikka.