*Pidempään tuhdanneiden HEINÄKUU*
Kommentit (191)
Tai voihan sen esittelypinon laittaa ihan etusivullekin omaksi otsikoksi jos niikseen...
Sofi
iät: Molemmat 28vee.
yritystä 04/08 alkaen, nyt yk13
Lapsia entuudestaan: Mulla tyttö 07/03, miehelle esikoinen toiveissa
Kuumeillaan: Etelä-Pohjanmaalta
Seuraavaksi tätiä odotellaan: 11.-12.heinäkuuta, mahdollinen LA 23.3.10
Kisu, niin muuten onkin. Minulla oli virallinen testipäivä 1.6. sairaalan mukaan, mutta testasin "vähän" etukäteen ja plussan sain jo 27.5. :)
Tässä kisu tietoja jos viitsit lisätä.
Nelli yk 13
iät: 25 v. mies 31 v.
Toiveissa toinen lapsi, mulla tyttö 06/05, miehelle ensimmäinen
Testailua 25.7 aikoihin
(Tässä kierrossa lääkäri, keskustellaan mille aletaan kun lasta ei vielä ole kuulunut)
Tänne ei mitään uutta.. Odottelua vaan koska täti viitsisi poistua! Minäkin ihan ajattelin että se oli Rizza se kesäkuun plussannut, mutta niinpä se vain taisikin olla Feonia! En ole vielä päässyt puusta pitkälle sen lomareissun suunnittelun suhteen.. Liikaa kaikkia vaihtoehtoja! Sitten kun vielä molemmat ollaan sellaisia että meille oikeastaan käy mikä vain. Ei ole mitään lempipuuhaa eikä sellaista mitä ei haluaisi tehdä. Yrittääpä siinä sitten päättää mihin lähtisi ja mitä tekisi ;)
minnes täältä poistusin... ei vaan loma"kiireiltä" ole joutanut koneen ääreen :-) Niinpä, kukahan sen plussan tässä kuussa nappaa, enpä veikkais ainakaan omasta puolestani. Toivotaan toki enemmänkin niitä kauan odotettuja hyviä uutisia!
Kiva Rizza kun käyt kertomassa kuulumisia, oikein ihanaa odotusaikaa sinulle!
On se kumma kun koko ajan tulee uutta muka tietoa että kuinka usein pitäis sekstailla että simpat ois parhaimmillaan... no meiltä ei ainakaan toi joka päivä onnistu, joten aion luottaa siihen että jos on onnistuakseen niin muutama kerta oviksen aikoihin riittää (+ muutama kerta "turhina" aikoina ihan omaksi huviksi).
Esittelylistaan omat tietoni jos joku haluaa päivittää:
Eewokki, ikä 34, mies 36
yritys aloitettu 04/08, km 08/08 ja 04/09
lapset tyttö -98, poika -01
lääkärissä käyty, lievä PCO ja clomit käytössä
Kesäterkuin eewokki kp 13 (ohoh, ovisaika kohta)
Mä en ole ehtinyt nyt koneelle, kun meille tuli tiistaina uusi auto ja on ollut kaikenlaista menoa..
3o3lin pe-la Porissa/Yyterissä Yyteri each futis tapahtumassa.. Oli todella kivaa.. oli kivaa ajaa sinne uudella autolla.. Hyvin toimii..
Sitten olen käynyt isovanhemmilla yksi päivä synttäreillä.. Ja sitten oli viime torstaina kakkosvaiheen arvioiva ajo, ensi torstaina sitten kakkosvaiheeseen... Tänään hakemaan muutama koira isovanhemmilta, kun viedään ne huomenna kotiinsa ja haetaan sieltä oma koira tilalle.. Meidän oma koira on ollut melkein kaksi viikkoa Baltiassa näyttelyreissulla kasvattajan kanssa, ja täällä oli sen aikaa meillä ja mun isovanhemmilla 3 koiraa hoidossa.. Joten täytyy viedä nuo 3 sinne ja hakea oma koiruus kotiin..
Esittelyyn kiharapää, ikä 25, mies 27 molemmat kyllä vielä vanhennutaan tänä vuonna. Yritys aloitettu kesällä 2007, ei aikaisempia lapsia eli ekaa yritetään.. Toivottavasti pian tärppää.. Meillä haastetta lisää sellainen seikka, kun teemme molemmat vuorotyötä, niin aina ei olla sopivaan ajankohtaan samaan aikaan kotona hereillä..
KP 2/27-32 YK 22
Valitettavasti näyttäisi noita yrityskiertoja olevan jo kuusi (tiedän, teillä monilla vielä paljon enemmän). Mutta mahtuuko näillä mukaan? Vertaituki olisi enemmän kuin paikallaan!
Vilja*, kp 18(/n.35)
...Ja missä lie vielä monet muut pitkään haaveilleet...Helmiina, haaveilia, HOPE-a, dodia, mami, iusi ym.ym. tuolta kesä ja toukopinoista...
Täällä ovis ilmoitti itsestään eilen. Perinteiset tuntemukset oli paitsi limat oli nyt huippu hyvät! Simppaset laitettiin matkaan ja positiivista ajattelua ja mielikuvaharjoitteita on harrastettu. Positiivisena taas tässä vaiheessa, mut voi olla 2 vk päästä ihan toiset tunnelmat :(. 18. päivä täti siis odotettavissa ja pms oireet (tai toivottavasti niiden puuttuminen :)) taasen sillä viikolla kertoo kyllä jo suunnan. Ihanaa näin oviksen jälkeen pääsee vihdoin päänsärystä eroon :). Nyt olen tehnyt ensikertaa ikinä sellasen hölmöyden, että olen varustautunut jo nyt kahdella liuska o-testillä -KAAK- Vähän sitä on tullut kärsimättömäksi. Aion testata jo tätiaamuna, jottei tartte tuntiakaan pidempään, kun on pakko, odottaa tuomiota! HULLUA!!!! Tiedetään.
Kärsimätön kisu kp14
Ihana (?) oviksen jälkeinen jakso alkamassa (ei pakkoseksiä mutta piinaa kylläkin). En jaksa olla kovin toiveikas, minkäs sille sitten mahtaa jos täti päättää taas kerran näyttää kyntensä. Nyt yritän ottaa rennosti ja nauttia lomasta.
Pieneksi on tää porukka käynyt, luulen että monikaan pitempään tahkonnut ei jaksa tänne usein kirjoitella tai sitten ovat vaan lomalaitumilla. Joku sitkeä sissi täällä sentään vielä roikkuu...
eewokki kp 15
heinäkuulle pompattiin...:) Ja samalla alkoi kauan odotettu loma! Nyt vaan rentoudumme ja annamme toivotun plussan tulla luoksemme...:D
ja tietoa:
Minä 28 Mies 32
yritys aloitettu 03/08, tuulimuna 01/09
Ja ensimmäinen olisi toiveissa
Meillä myös vuorotyö tuo oman "kiilansa"
Mullakin alkoi loma heinäkuussa :) ja plussaa odotellaan tännekin...
Tänään sain ovistikulla plussan, ja oli muuten paketin viimeinen tikku, toivottavasti ei enää tarvitse ostaa uutta pakettia!
Eilen laitettiin illalla simppareita matkaan, ja nyt tietysti pitäis olla ahkera ja laitella tässä joka päivä :) Niin vaan ollaan tehty jo useampi kierto tuloksetta..:( mutta ehkäpä nyt....
Tsemppiä kaikille ja nautitaanhan kesän lämmöstä! :)
Vilja, kp 20
Eli Mä olen 19, ja mies 20. km 11/08 (rv 8+2) yritys aloitettu 09/08. Menkkoja odottelen saapuvaksi 28.7, ja jos niitä ei kuulu, testailen 1.8 :) Puuttukohan vielä jotakin?
Tällä hetkellä kp 8/28 ja vielä vviikko ovikseen, ei malttais ootella taas. :/
Eewokki, samoissa tosiaan mennään, päivälleen. Täällä myös ihanaa oviksen jälkeistä :) ja juu mitään ei mahda...ei auta, kun odotella taas. Sinä taidat vaan piinata vähän myöhempään, kun minä vai miten?
Arvatkaa, nyt on jo 3 mun ystävää raskaana!!! :Z!!! EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 ihnmistä kenen kanssa olen tekemisissä, 3 ystävää, 3 raskaana olevaa naista! Tää ei oikeesti voi olla totta! Eikä oo niin, että yhdenkään heidän kohdallaan olisi odottanut et joskos ne jo... Kyselyjen jälkeen on selvinnyt et me ollan aloteltu yrittämään ennen kaikkii heitä ja tilanne siis on mikä on. Yks on 6 yks 12 ja yks 22 viikoilla!!!! Veistä oikein käännellään mun haavassa ja itkuu on taas piisannut! Huh huh. Mut kaikesta huolimatta pitää yrittää ottaa rennosti!
Olen muuten seuraillut tota "normaalien" puolta ja totta tosiaan he tuntuvat raskautuvan noin yk 3-4. Siitä olen tehnyt sen johtopäätöksen et itsessä on varmaan jotain vikaa ei kai sitä muuten tarvitsisi tahkota ja tahkota.
SORI KOVIN NEGA VIESTI! Toivottavasti huomenna/ensikerran jo jotain positiivistakin, sori, sori, sori!
alakuloinen kisu kp16
Valitettavasti mä en oo Kisua paljoa positiivisempi...=( Mutta eihän meidän tarvi täällä anteeksi pyydellä, itsekukin on varmaan ne alakulotunteet kokenut ja tietää mistä ne kumpuaa...
Tervetuloa Vilja munkin puolesta!
Tuosta kavereiden plussasta.. Voi kisu tiedän tunteen! Mulla oli hetki hoidossa sellanen 3kk tytöntyllerö, jota on alotettu yrittämään vasta meidän yrityksen jälkeen... Katkera en juu oo, mutta kävi ajatuksissa, että meilläkin kuuluis olla tällänen!!
Ja luovuttanu mäki oon, että luomulla mikään onnistuis, jotain vikaa jossakin on...
Syy tähän alakuloon: Itsellä on TAAS kerran kaikki oireet, mitkä muilla tarkoittaa plussaa: epämääräiset "menkkakivut", runsas valkkari, vilu, arat tissit.. Oon jopa nähnyt kahtena yönä peräkkäin vauvaunia... No mulla ne taas tarkoittaa tätin tuloa ja sen varmuudeksi tänä aamuna saatu tyylipuhdas nega erittäin herkällä testillä...=(
Heikkoa toivoa siihen asti kunnes täti saapuu, mutta toisaalta: miksi nyt, kun ei 13 edelliselläkään kerralla...
Yritetään positiivisempaa viestiä ensi kerralla...=)
Sofi yk14 kp27 kierron pituus heitelly... Viimeksi 26, yleensä yli 30
Pinossa on olllut tosiaan monta nimimerkkiä, joista ei ole kuulunut pitkään aikaan!! Jos satutte lukemaan, niin kirjoitelkaa ihmeessä kuulumisia!!!
Pikaisesti tulin jotakin raapustelemaan itsestäni. En nyt taida juuri ehtiä kommentoimaan muiden kirjoituksia.
Sen verran kuitenkin että koittakaa jaksaa.. Ei ole helppoa tämä!
Mulla on nyt jotenkin ollut todella vaikea olo kun tämä uusi kierto lähti käyntiin. Jotenki tuo kun vuoden yritys tuli täyteen, niin tuntuu että se oli jonkinlainen virtsanpylväs tähän asiaan. Aivan kuin ei olisi enää mitään mahiksia saada lasta luomuna. Mitään toiveita ei ole tähän kiertoon ja kyyneliä on vuodateltu ihan tosissaan. Pelottaa se ensi viikon lääkärikäynti ja toisaalta taas odotan sitä kuin kuuta nousevaa! Lääkäri oikeastaan pelottaa vaan siinä mielessä kun en millään haluaisi uskoa että miksi juuri me! Miksei meille voi tulla luomuna.. Mutta joo samaa pitäisi sanoa itselleni kuin teillekki! Ei muuta kuin yritä jaksaa! Ja niin se vaan on pakko, jos sen lapsen haluan niin ei ole varaa olla jaksamatta.
Nelli kp kohta ovis (en ole yhtään edes kp:ta laskenu) :)
:D :D
Ihana kirjotusvirhe! Virtsanpylväs... siis tarkotin tieteski että virstanpylväs ;)
Tulikos tässä nyt jotaki hauskaa tähänki ketjuun? ;) Ko ei tuo minunkaan viesti mitään positiivisempia ollut..
Niinpä niin, täällä edelleen mukana myös inkeri. Juhlittiin tässä välissä häät ja käytiin häämatkalla, muutenkin yrittänyt pitää ajatukset poissa tästä vauvahaaveilusta..vaikeeta tuppaa kyllä olemaan :)
Meillä tuli vuosi yritystä täyteen, vähän masentaa, ympäriltä vähän väliä kuulee uusia vauvauutisia, sitä ei voi olla kiukuttelematta että miksei meille suoda sitä samaa iloa ja onnea??
Mutta yritetään kuitenkin pitää mielialat positiivisina.. katselin, että edelleen tuttuja nimiä täältä ketjusta löytyy. Toivotaan, toivotaan plussatuulia kaikille tasapuolisesti!!
inkeri uudella nimimerkillä ja kp:llä 20/ 28-40
Voi sofi olen pahoillani! En edes ala sanoo, et jos se vielä muuttuisi... On tää vaan niin epäreiluu koko homma.
Jaksamista Nelli, sitä me kaikki tarvitaan! On meillä nyt vaikee kuukausi menossa useammalla.
Onnea Inkeri :)!
Omaan napaan ei kummempia kuulu. Saa nähdä auttaako töihin paluu tätä kuumeilua tasoittavana. Toooooiiiivoon niin kovasti nyt sitä kiinnittymistä. Viimekuussa kiinnittymisen tunsin selkeinä nipistelyinä kohdussa. Nyt sitten kyttäilen höperönä, josko taas jotain tuntuisi. Jo ensi viikon la saan siis tuomion minä.
kisu kp 17
Mie tuossa toukokuunpinoon kirjoittelin kerran ja sit en muistanut käydä montaa kertaa niin tuli toi uudistus ja en saanut uutta salasanaa olleskaan niin nyt sit tein ihan uuden :)
Elikäs vähän tausta tietoa, meil on kaks typyä 02, 04 syntyneet ja nyt kolmatta sit ollaan yritetty puoltoista vuotta.
Täs on nyt toukokuun jälkeen ollut tapahtumia kerrakseen ja niin hirveesti tympäsyt ku ei ole pääsyt kertoon..
Mie kävin toukokuun loppulla kirjoittaan työsopimuksen ja työt alkaa elokuun 10pv. Meillä kun on käytetty terolutteja että kuukautiset tulee joka kuukausi, no toukokuussa kirjoitinkin että mulla pitäs se lääkäri aika varata että aletaan katseleen miten jatkossa tehään. Sainkin ajan sit heti juhannuksen jälkeen keskiviikolle. Viikko ennen lääkäri aikaa alko tupakka yököttään ja kaamee väsy iski. Kaverit oli kovasti että nyt sie oot paksuna ja mie vaan jankkasin että en ole en usko ennen ku saan jonkun todisteen siitä :) No sit siel lääkärissä ensin keskusteltiin niitä näitä ja tehtiin suunnitemia ja sit katsottiin ultralla, lääkäri katso pitkään ja tuumas vaan että tää mahdolinen raskaus tai sit on alkanut kertyyn vuotoa että piakoin alkaa kuukautiset. No sit otettiin veri kokeet ja siitä tarkistettiin, seuraavana päivänä soitin tulokset ja viite arvo oli 800 ja jos ei olis raskaana niin ois ollut alle 5.. Niin ja tää kierto oli viel ilman teroluttteja :)
Sekavaa tekstiä ku mullakin on viel pää ihan sekasin, yhtäkkiä puolentoista vuoden yritys tuo tulosta ja työtkin pitäs alottaa ens kuussa :)
Onnea kaikille yritykseen ja toivottavasti tulee hirveesti plussia :)
En oo ihan varma onko mul vaihtunut nimimerkki mut toukokuussa se oli ainakin Helky84 rv 6+0
Sofi saman jutun oli meillä mies lukenut, taisi tykätä meillä ideasta kans. Käytännön plussat on kuitenkin 4 kertaa (muk. luk. km:t) saatu vähäisistä peitonheilutus kuukausista...joten mitenkähän tuo lie olisi :). Ei taideta jokapäivä simppoja vaellukselle laskea!
Nelli: riippuu missäpäin reissailisitte ja mistä tykkää...Naantali Etelä-Suomessa, Koli Keski-Suomessa. Maun mukaan hotellissa tai teltassa ...vaeltelua, melontaa, kylpylä juttuja, tuhtailua ;)
Voin tuota ekaa viestiä päivittää, kunhan saan teiltä tietoja. Ihan kiva on kyllä kootusti nähdä ketä meillä täällä on, ja montako niitä plussia saadaan. Onko muita ideoita tuohon mitä laitetaan. Voihan tiedot olla yksilöllisiäkin ...mitä haluaa laittaa.
Jos oikein tarkkoja ollaan niin taisi Rizza saada plussan toukokuun pinossa ja Feonia kesäkuussa. Siis kuitenkin yksi plussa per kuukausi. Joten, joo nyt niitä plussia kehiin se kaksi siis ainakin!
kisu kp11