*Pidempään tuhdanneiden HEINÄKUU*
Kommentit (191)
Huomenta!
Nyt ei tuu kuin omaa napaa.
Testasin juuri äsken maailman haaleimman haamuviivan. En nyt kyllä uskalla uskoa tätä plussaksi, en vielä edes kertonut miehelle, ettei tartte molempien sitten pudota korkealta turhaan, mutta jonnekin pitää tulla tästä puhumaan ja tänne tietty...
Mulla on vasta kp 24, mutta kiertokin on vain 26-27 päivää, joten uudella Predictorin testillä testasin jo nyt. Se lupaa tuloksen 4 päivää ennen. Enhän mä malta... viiva ei tullut viidessä minuutissa vaan vajaassa vartissa, mutta senhän pitäisi olla edelleen ok, vasta puolen tunnin jälkeen tulevat plussat voivat olla virheellisiä.
Tässä nyt vain epäilyttää se onko tuo nyt oikea viiva vai ei. En oikein saa siitä edes kuvaa muiden tulkittavaksi, kun siinä se viiva ei tahdo näkyä ollenkaan, vaikka mitä lähikuvausasetusta käyttäisin. Ja sitten vielä tuo vartin ilmenemisaika, mutta kyllähän paketissa luvataan, että ennen puolta tuntia tulevat tulokset ovat ok.
Viiva on kyllä niin haalea, että jos negaa hakisin, olis jäänyt huomaamatta. Mutta toisaalta kuinka moni negaa hakeva testaa varmuuden vuoksi pari päivää ennen kuukautisten alkamista ja tiirailee testiä vielä viiden minuutin jälkeenkin? :-)
Olispa tämä uskomatonta, jos nyt oikeasti olisi tärpännyt.
Testin ohjeissa muuten lukee että positiivisen tuloksen voi säilyttää kun testin kädensijan saa kätevästi pois, jotta se mahtuu vaikka valokuva-albumiin. Yäk... omaa pissaa kirjahyllyyn - juu tottakai.
Yritän nyt olla lietsomatta itseäni hirveeseen riemuun tästä vielä, mutta hitto olishan se ihan upeeta!!!!!!!!!!!!!! Se siitä itsehillinnästä siis :-D
t
sinisini ja haamu eli kp 24/26-27 tai ehkäpä melkein rv 4...
no, jos tämä olisi plussa sitten täytyy mennä heti ultraan, ettei vain ole taas kohdunulkoinen. Ja muutenki tässä on vielä paljon mutkia matkassa. Mutta olis edes se eka iso mutka ja ylämäki hoidettu...
Toivottavasti Sinisinin haamu siitä kunnon plussaksi muuttuu! Kyllähän se viiva ihan testiajan puitteissa on tullu. Ite testasin viime kuussa kans Predictorilla (ei ollu se herkkä), niin yli 30 min jälkeen vasta tuli haamu, eli se oli viivanpaikka vaan. Peukut pystyyn!
Itellä meni eilisilta vähän pillittäessä... meidän kummitytön ristiäiset on su, ja sain tietää nimen etukäteen - ja se on yks mun suosikki vauvanimeksi! Ei tuu meille sitten sen nimistä tyttöä ainakaan - tuleeko minkään nimistä tyttöä tai poikaa... Onko teille käynyt niin että joku tuttu on "vienyt" teidän nimen? Mitään varauskirjaahan ei ole olemassa, se kuka ehtii ensin on onnellinen voittaja ;-)
Kahden vaiheilla oon jatkuuko yritys vai ei. Mitä enemmän asiaa vatvoo sitä enemmän alkaa hirvittää se vauvarumba yövalvomisineen (rakastan nukkumista). Ja kun jo niin helpolla pääsee, isommat jo koulussa. Ja kun ei sitä kolmatta meille ihan helpolla näköjään saada niin mihinkään järeisiin hoitoihin en kuitenkaan ole valmis lähtemään. Näillä eväillä mennään, jos ei niin sitten ei. Se on sitte hyväksyttävä.
Kierto on siinä vaiheessa, että clomit on napsittu ja kohta olis aika peittojen pöllyttelylle. Jos vaan jaksais...
eewokki kp 9
Kiharapää: kuin meni haastattelu? Toivottavasti saat sen paikan! Mulla on 4vko töiden alkuun ja mahassa lentelee perhosia... ihan kuin aloittaisi kaiken alusta!:)
Nelli: Ei mulla siis mitään sokeritautia ole... eikä esikoisen kanssa siinä sokerirasituksessa ollut mitään feelua. Mutta oon syönyt pitkään niin epäsäännöllisesti ja kaikkea paskaa, että se on vaikuttanut verensokereihin. Voin olla montakin tuntia syömättä yhtään mitään, sitten hotkaisen pari suklaa patukkaa---> sokerit nousee---> ei mee kuin hetki niin ne romahtaa alemmas kuin oli alunperin. Oon ollut aina huono syömään aamuisin ja se kostautuu sitten päivällä. Täytyy toivoa ettei tää laihdutus vaikuta raskautumiseen kuin positiivisesti. En ole kuitenkaan ole kiituttanut millään pikkuruualla, vaan syönyt runsaasti mutta terveellisesti. Oon yrittänyt myös kiinnitää huomiota että saisin kaikkia mahdollisia vitämiineja yms ruoasta.
Rizza: Mua surettaa niin kovasti teidän tarina:( Toivottavasti saatte koottua itsenne ja pääsette taas yrittämään lasta. Suru kulkee tietysti aina mukana, vaikka raskaaksi tulisitkin pian uudestaan. Voimia!!
Sinisini: toivotaan että plussa siitä vahvistuu!!!! ihanaa!!!!
Eewokki: Tosta nimiasiasta. Kyllä mä oon ainakin toitottanut mun mahdollisen tulevan pojan nimen kaikille... ettei pitäis tulla kellekkään yllätyksenä! Kyllä mä luokkaantuisin jos sen joku nopeampana nappaisi. Kyse ei ole kuitenkaan tänäpäivänä mistään tusinanimestä. Tsemmpiä teidän yritykseen, toivotaan että onnistutte, ennenkuin sulla on palanut käämit kokonaan:)
Omaanapaa: Ei mitään uutta. Oon ihan varma että plussa ei tälläkään kerralla tule. Mää oon niiiin positiivinen:) nyt laittaa tyttöä päilläreille....
T: masunasu kp20
Apua kun tuntuu että vasta oli vappu ja nyt jo huomenissa pitäis jonku pystyttää elokuun pino!
kiharapää: Tuuppas kertoon meille miten haastattelu meni? Toivotaan parasta!
Nyytikki: Toivotaan että sun vyöhyketerapiasta on hyötyä ainakin plussan merkeissä ja mielellään muillaki tavoilla! Minäki olen joskus viime vuoden puolella ovistesteiilä pari kiertoa testaillut ja huomannut myös että ainakin minulle paras aika on tuossa iltapäivällä/illalla. Sillon on saanu selvät viivat. Silloin olen tosiaan kyllä selvääkin selvemmän plussan ovistestiin saanut, mutta nyt on niin muuttunut kierrot ja oviskipuja ei enää niin täytyy katsella mitä ne tikut ja se sylkitesti nyt näyttää.
Haaveilija: Kyllä se varmaan tietenkin oman aikansa ottaa tottua taas työrytmiin. Mun sylkitesti on Julia-merkkinen. Entäs sun? Kotitestiltä tilasin. Onnistuin senkin jo melkein rikkomaan :) Huvikseen olen vähän testaillut jo nyt sillä että miltä näyttää ko ei ole ovulaatiota. Irrottelin sitä lasia siitä ja se oli melko tiukassa...Sain vetästyä sen irti ja samalla lensi sitte kaikki osaset kädestä lattialle!! Tuli siihen lasille muutama musta piste (uskoisin niiden olevan muovia mistä lasin "ulkokuoret" on tehty, niitä ei saa pyyhkimällä pois, on jääneet kai sinne lasin sisään jotenkin) Mutta kyllä se silti ihan toimii ja näen ihan hyvin, muistan kyllä mitä ne mustat pisteet siellä on ettei häiritse ovulaation tarkastelemista ;)
Sinisini: Hui ko jännää! Toivotaan viivan vahvistuvan. Uutta raportointia odotellen :)
Eewokki: Mulla on yksi kaveri joka on suoraan sanonut yhden pojan nimen jonka hän on varannut! Joo no en olisikaan sitä "tusinanimeä" halunnut, mutta minusta tuntui jotenki hölmöltä tuollainen varaaminen. Ja toisekseen kun se ei tavallaan jäänyt edes siihen yhteen nimeen.. Tuli sieltä useampiakin mitä hän on ajatellut, mutta se yksi oli kuulemma ihan must-nimi mitä kukaan muu meistä hänen ystävistään ei saa "viedä"!!! Ja mielellään ei tietenkään niitä muitakaan saisi valita muut! hoh hoijaa.... Mullakin on tuo "rakastan nukkumista"- juttu pään vaivana ;) Olenkin yrittänyt ajatella positiivisesti kaikkia hyviä puolia kun vauvaa ei kuulu ja tuo nukkuminen kyllä lukeutuu yhdeksi niistä hyvistä asioista!
masunasu: Mulla on itellä paastoverensokeri korkealla, yli viitearvojen. Olen saanut esidiabetes diagnoosin viime keväänä. Ensi kuussa muuten pitäisikin taas tuossa paasto-kontrollissa käydä. Kävin keväällä sokerirasituksessakin, mutta siinä ei ollut poikkeavaa muuta kuin juuri tuo paastoarvo selvästi yli viitearvojen. Mulla ei ole oikeen mitään mahiksia sitä yrittää saada matalemmalle. Pituutta 169cm ja paino 59kg, en halua tuosta yhtään pois! Oon ennen painanu jotain 64kg luokkaa mutta aloin joulun jälkeen itestään laihtumaan ja löyty sillon nuo sokerihommat ko kävin lääkärissä. Lääkärikin sanoi että yritä harrastaa hikiliikuntaa ja syömistä pitäis katsoa mitä suuhun laittaa, mutta niin etten enää laihdu.. Eli tosi vaikeaa, tällä hetkellä olen vain keskittynyt siihen että saan painon pidettyä tuossa syömällä. Ei tähän hikiliikuntaa voi nyt mukaan ottaa ;) Mutta syön kyllä terveellisesti, pitää vaan syödä tosi paljon!
Olinkin ajatellut teiltä kysellä että oletteko noita nimiä jo miettineet "valmiiksi" vaikkei vauvaa vielä masussa olekkaan? Ja täällähän olikin jo keskustelua nimiasioista valmiiksi. Meillä ollaan mietitty eri vaihtoehtoja, mutta ei ole päätetty mitään että tämä kyllä annettais jos lapsi saatais. Tuntuu että meillä on liikaa hyviä vaihtoehtoja :) Parempi niin päin!
Tänään sitten käytiin ukon kanssa yhdessä viemässä labraan simppanäyte! Tuloksia odotellessa!
Nelli kp 6/28 ja täti vieläkin kylässä!
Sinisinille heti alkuun varovaiset onnittelut, toivottavasti viiva vahvistuu!!!
Tuossa etukäteen testaamisessa on vaan se harmi, että joutuu monta päivää tuskailemaan ja hermoilemaan..
Sitten omaa napaa: Miehen simppatulokset tuli viimein!! Viime yönä näin unta, jossa tulokset näytti nollaa, varsinainen painajainen siis...=(
Mutta hätä ei tämän näköinen, tulokset näytti suht normaalilta, ainakin mitä mä osasin tulkita...=)
Normaalimuotoisia oli 33%, normiarvo yli30%
Liikkuvia oli 68%, normiarvo yli50%
nopeasti liikkuvia 5%
hitaasti liikkuvia 11%
paikallaan liikkuvia52%
liikkumattomia 32%
simppoja oli 540 milj., normiarvo yli100milj.
Ensin olin iloinen, että noilla simpoilla on toivia onnistua, sitten iski epätoivo.. Jos noissa ei ole vikaa, niin missä? No mussa tietenkin...=(
Eewokki: Älkää vielä antako periksi, te olette kuitenkin nähneet jo paljon vaivaa onnistumisen eteen!! Älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon, joskus myöhemmin voisi harmittaa, että se "iltatähti" jäi saamatta...
Nimistä sen verran, että meillä on ollut tytölle ja pojalle nimet jo siitä asti, kun niitä alettiin toivomaan!! Tosin niitä nimiä ei ole mitenkään kuuluteltu, että jos joku sattuu nappaamaan, niin varanimiä on kyllä...=) Meidän kuumeilusta ei ylipäätään tiedä kun hyvin harva, pettymys on karvas käsitellä ilmankin, että joku sitä vielä voivottelee...
Haavelija: Kyllä siihen työrytmiin taas tottuu, aikansa se vaan ottaa...=)
Kiharapää: Kuinka haastattelussa meni? peukut pystyssä, että sait paikan? Entä piinailu, sulla oli h-hetket käsillä?
Nelli: Teillä siis pian testitulokset myös! Olis kiva kuulla myös mitä teidän tulokset sanoo...
Vielä omaa napaa: Mammaksin o-testit näytti toissa päivänä aika vahvaa viivaa, ei kuitenkaan kontrollia vahvempaa.. Siitä 24h kuluessa tunsin kipuja, eli toivossa on hyvä elää, että ovis tapahtui, vaikka sitä tikulle ei taaskaan saanu... Ja nuo todistetusti uimataitoiset saatiin kyllä sopivasti matkaan...;)
Mitäs muuta... Niin kiitos vinkistä tuosta kopioimisesta!! Ei jää ketuttamaan kun viesti katoaa! Niin on kuitenkin useammin kuin kerran käynyt... Vieläkö näkis kaikki viestit, kun vastailee, niin muistaiskin kaikki mitä piti vastata!
Sofi
mulla on tapana pitää toista välilehteä tai selainta päällä, niin voin siitä toisesta ikkunasta selailla noita viestejä ja toinen auki kirjottamista varten. Mullaki on ärsyttäny kirjottaa niin ko ei näe noita kaikkia viestejä eikä sitte muista kaikkea mitä piti kommentoida ja kelle! Minä en muuten oikeastaan yleensä muista kopioida tätä mun kirjottamaa tekstiä. Mutta ei mulla koskaan ole niin pahasti teksti kadonnu ettei olis löytyny ko olen selainta takasipäin painellu. Sitte olen kopioinu ja ottanu uudestaan tämän vastaa-ikkunan ja lähettäny. niin on täällä toiminu parhaiten tää homma.
Kiva kun tulit kertoon teidän tulokset tai siis sun miehes. Sillä mua niin kiinnosti ko sama meillä nyt oli eessä! ja mäkin tuun sitten kertoon kun tulokset saadaan selville. Voidaan vertailla sitte meän miekkosia ;) heh, olipas taas! Kauan teillä muuten meni tulosten saamiseen? Löytyishän se tuolta ko olit joskus laittanu että olette sen näytteen vieneet mutta ei jaksais selailla :) Meille sanottiin että kahden viikon päästä saa tulokset, lääkäri soittaa. Ja toinen lääkäri sanoi että 2 viikkoa että saadaan tulokset ja tulee kirjeellä, eli n. kuukausi menis yhteensä ko lääkäri sanelee sen kirjeen ja niineespäin.. En tiedä kummalla tavalla sitte meinaavat ne tulokset meille ilmottaa. En meinaa kyllä sitä kirjettä jäädä ootteleen vaan me aiotaan ens viikolla polille soitella ja kysellä hoitajilta nuo arvot.
Viime keskiviikkona testi vietiin ja tänään tuli kirjevastaus postissa. Eli reipas viikko meni...
Tuo sama kirje on mennyt sairaalalle ja nyt heiltä pitäis tulla aika, että meidän hoidot sitte virallisesti alkais.. Tosin toive on vielä ihan luomustakin olemassa...=)
Sofi
Hei vaan...
Täytyypä lukea uudelleen noita ovistestien ohjeita oikein ajatuksella! Edelleenkään ei kyllä mitään ovistuntemuksia viivoista puhumattakaan. Taidan luovuttaa niiden kyttäämisen tämän kierron osalta (kp 18/28).
Meillä on muutamia nimiä mietittynä ja yhdet suosikit on pojalle ja tytölle mielessä. Avoimesti ollaan kavereiden kanssa niistä puhuttu ja onneksi hirveästi ei ole mennyt kavereiden kanssa nimiajatukset päällekkäin. Meillä on vähän se käytäntö, että joka sen nimen ekana sanoo ääneen saa sen "pitää", eli muut ei sitten sitä "varasta". Toki kaikkien kanssa ei oo näitä juttuja puhunut, joten ikäviä ylläreitä voi sit kyllä tulla...
Ensi viikolla soittelen ekaa aikaa tutkimuksiin, kun avaavat taas loman jälkeen. Ehkä olisi fiksua odottaa vielä tämä kierto loppuun, mutta en usko nyt plussaan, joten soittelen ennen tädin tuloa! Perutaan sitten aika, jos sellainen ihme kävisi, että täti jäisi tulematta.
Sinisini! Toivotaan, että se on plussa! :)
Taidanpa myös siirtyä tuohon kahden selaimen käytäntöön, on niin hankala vastata, kun ei näe teidän viestejä. Kiitti vinkistä!
- Ennuli -
sinisinille täältäkin varovaiset onnittelut! Toivotaan, että plussa vahvistuisi.
Sofi, kiva kun tulit kertomaan tuloksista. Meillä tosiaan aika tk:hon elokuulle ja molempia kyllä jännittää se ja miestä taatusti vielä se simppanäyte lisäksi..
Ennuli sun kannattaa vielä kuulostella itseäsi ja jatkakaa peittojen heiluttelua loppukierron ajan 2-3 päivän välein. Sun ovis saattaa olla siirtynyt jos et sitä vielä ole bongannut. Mulla oli keväällä pari kiertoa, jotka oli normaalin 28päivän sijasta 40 päivää. Ja meillä meni silloin kyllä ihan ovikset ohi ja jäi hyödyntämättä.
Nimistä.. Mä olen pojalle nimen päättänyt jo aikoja sitten. Rakkaita nimiä, jotka tulisi sukulaisten mukaan. Olen niistä siskolle ja äidille maininnut. Tytölle en ole ikinä edes miettinyt nimeä, siinäpä sitä olisikin pähkinää pohdittavaksi sit :D
inkeri
Mä en ole päässyt kirjautumaan vanhoilla tunnuksilla pitkään aikaan,mutta tänään vihdoin sain rekisteröityä ja sain kuin sainkin uudet tunnukset. Eli entinen HOPE-a täällä,jos joku muistaa.
Ihan ensiksi Rizzalle suurensuuret pahoittelut, jaksamsia teille.
Sinisinille varovaiset onnittelut, toiv. plussa vahvistuu selvääkin selvemmäksi.
Sofi, ihan hyvältä vaikutti sun miehen simppatesti!!Meillähän simppatesti näyttää normaalimuotoisia simppoja 0% :((
Vihdoinkin sain ajan sairaalaan,ilmeisesti johonkin alkututkimukseen. meillähän on jo jotain tutkimuksia tehty yksityisellä, musta ei toistaiseksi ole löytynyt mitään vikaa, mutta miehen simpat tosiaan morfologialtaan 100% epämuodostuneita.
Tsemppiä kaikille yritykseen ja plussia tosiaan pinoon kaivattaisiin.
t. ent HOPE-a YK 23 kai...
Ennuli: Tuollanen että yhdessä ystävien kanssa keskustellaan nimistä "yhteisymmärryksessä" ja "varataan" on mun mielestä kyllä ihan ok. Ja mukava kuulla että teillä se on onnistunu. Mutta se mulla tosiaan meni yli mun kaverin kanssa ko niitä nimiä alko virrata ihan solkenaan :) Ettei riittäny se yksi tai ees 2-3 vaan...
Sofi: Kävittekö siinä simppatestissä yksityisen vai kunnallisen kautta?
Asteri: Minä muistan sun vanhan nim.merkin! En ole koskaan kirjotellu missään pinossa sun kanssa, mutta sen aikaa mitä oon kuumeillu olen näitä palstoja käyny lukemassa kuitenkaan itse keskusteluihin osallistumatta. Harmi ettei teilläkään ole vielä tärpännyt!
Nyt hyviä öitä!
käytiin siinä simppatestit. Täälläpäin niitä ei ees tehdä julkisella, yksityinen ainut vaihtoehto...
Asteri: Muistan sut, itseasiassa ei oo kauaa, kun mietin, mitä teille kuuluu...
Öitä, Sofi
Haastattelu oli sellainen mukava, rento keskustelu ja vastauksen saan viikon kuluessa..
Piinailu jatkuu edelleen..
Ei nyt muuta sanottavaa.. Ehdin huomenna/tänään koneelle varmaan vasta illalla töissä, kun koiramme kasvattaja/mun täti tulee isovanhemmille trimmaamaan meidän koiran..
Ja sunnuntaina yövuoron perään lähdetään Poriin näyttelyyn, josta tulen taas töihin..
KP
***KP 28/28-35 YK 22 (la 1.8.09)****
Tuli tuosta harjoitus tekee mestarin jutusta mieleen, että mies oli eilen lueskellu uutisista jutun, että jokapäiväinen seksi parantaa simppojen laatua. Eli mies on sitä mieltä, että jos joka päivä, niin varmasti tärppää...=)
Ei mitään uutisia, mennään tätä typerää väliaikaa oviksesta tätiin... kp on 21 ja kierto tällä kertaa tod.näk.30-31 päivää... Eli 10 long day to wait mitään uutisia...
Nyt olis sitte korkea aika tosiaan alkaa saamaan niitä plussia pinoon! Otetaanko veto, että kuka ehtii ekana...;)
Sofi
Ihana uusi ketju Kisu!
Toivotaan että nyt tässä kuussa tuplattaisiin kesäkuun saldo ja saataisiin AINAKIN se kaksi plussaa tähänkin ketjuun!
Joo otetaan vaan sofi veto että kuka ehtii ekana.. sulla ne jännäpäivät taitaa ekana olla tulossa niin veikkaanpa nyt sinua! ;)
Ooännää.. Täällä ei ole täti vielä kamojaan pakannut, saa nähdä tuleeko taas kerran sellaset 7 päivää kestoltaan, ellei hui vaan enemmänkin :/ Tylsää odottamista ovikseen ja sitten taas seuraavaan (todennäköisesti) tätiin. Päivät sais kulua vähän nopeampaa! oon tässä suunnitellu jonkinlaista reissua ukkelille yllätykseksi. Lähdettäis pariksi päiväksi johonki. Jos se vaikka vähän piristäis molempia ja sais vähäksi aikaa edes unohtamaan tämän vauvaprojektin.. En vaan yhtään tiä että minne lähettäis! Kotimaahan olis kuitenki ajatus. Olisko hyviä ehdotuksia "romanttiselle" minilomalle?
Nelli kp 6/28
Alkukierto on aina niin tylsä, vasta kp 3 menossa. :/
Pitäskö meidän tehdä tohon ekaan viestiin jotain pinoa meistä, että näkis siitä aina ketä on mukana, kuka millonkin on aloittanut yrittämisen? :)
Mulle ainaski sopii että tehään pinoa.. Jos Kisu haluaa muokata tuota ekaa viestiänsä niin ei muuta ko pino pystyyn! Mitäs kaikkea siihen laitettas?
yk:t, laitettaisko monesko lapsi, ja sitte jos on jotaki hoitoa menossa niin laitetaanko sitä?, laitetaanko koska testailua vai kp:t? Niitä kp:ta pitäs olla aina päivittämässä niin olisko parempi jos laittais että koska sitä testailua/jännäilyä? Kertokaapa omaa mielipidettä... Ja että mitä muuta vois laittaa?
Tuotahan se juuri kirjaimellisesti meillä kaikilla taitaa olla.
Kiitos vielä teille kaikille onnitteluista! Todella HARMI, että olin ainoa, joka plussasi kesäkuussa. Toivottavasti tähän heinäkuun pinoon saadaan paljon enemmän plussauutisia!
Ihania aurinkoisia päiviä kaikille!
Rizza rv 9+1
Loma loppui ja työt alkoi. Ihan kiva oli toisaalta palata töihin, mutta olen ihan poikki!
Kai se oudokseltaan taas väsyttää kun on saanut lomailla melkein viisi viikkoa..
Kiharapää: Miten hastattelu meni?
Nelli: Mulla on kans sylkitesti käytössä ollut muutaman kuukauden. Olen kyllä tykännyt tosi paljon. Minkä merkkinen sun on?
Tsemppihalit kaikille!
Haaveilija kp 7