Ihonsisäinen hemangiooma?
Löytyykös muita, joiden lapselta tällainen löytynyt? Missä sijaitsee ja onko ollut mitään ongelmia sen kanssa?
Kommentit (6)
Meillä myös pepussa.
Säikähdin eräs kerta, kun lapsemme otti ilmakylpyjä ilman vaippaa ja huomasin, kun toinen pyllynposki roikkuu paljon alempana.
Nyt asia tutkittiin ja tosiaan ihonsisäinen verisuontenlaajentuma sieltä löytyi. Ihan samanlailla kuulemma pitäisi hävitä, kuin ihollakin oleva, mutta mietin vain sitä, että purkauma on jo nyt n. 4cm:n kokoinen läpimitaltaan ja se on viela kasvuvaiheessa. Mitenköhän iso siitä mahtaa tulla...
Miten istuminen onnistuu, kun pepussa on kyhmy?
Mun lapsen kasvain tuli nopsaan ja se rupesi vuotamaan uskomattomasti verta. Meillä oli aika leikkaukseen kunnallisella puolella, mutta tilanne paheni nopsaan, ja vein yksitysilääkärille joka poisti kasvaimen laserilla samantien. Tosin kasvain uusi ja n 2 kk kuluttua leikattiin uudestaan. Ei ole uusiutunut. Toivottvasti sun lapsen häviää nopsaan.
Meidän lapsella nimittäin tulee jatkuvasti mustelmia ko kohtaan, kun muksahtelee pepulleen...
Tuosta ei lääkärit maininneet mitään, yksityisellä puolella olen minäkin käyttänyt.
Käytkö jollain erikoislääkärillä? mä löysin googlettamalla netistä lääkärin, joka sit leikkasi:-)
Kyllä se mainitsi, et laserilla voi leikata, mut meinas ettei tarvii, kun on hyvälaatuinen.
Kasvoi yllättäen sinne, sellainen n sentin pituinen, roikkuva verisuonikasvain. Rupesi vuotamaan paljon verta, poistettiin laserilla. Millainen on ihonsisäinen?