** Helmivauvan kuumeilijat vko 22**
Kommentit (93)
Nyt on juhlat juhlittu ja maha on ihan täynnä herkkuja!
Mimmi75: jos oviskivut voi olla viikonkin ennen ovista niin tarkoittaako se, että niitä kipuja on vain silloin viikkoa ennen vai olisiko niitä useampana päivänä, myös ovispäivänä? Ovistuntemukset nimittäin hävisi kokonaan sen kp 6 (vai oliko se kp 7?) jälkeen. Ja kun on kokemusta vain yhdestä oviksesta aiemmin niin ei oikein itsekään osaa vielä sanoa, että oliko varmasti ovis kyseessä vai ei.
Testailutkin nyt jäi välistä, testit loppui kesken enkä ehtinyt/pystynyt niitä ostamaan lisää tähän hätään, joten kokeillaan ensi kierrossa, jos tarvetta. Tärppäähän se sitten ilman niitä testejäkin, kun vaan ahkerasti puuhaillaan =)
Annu_81, kp 10/27, yk 5
Iltapäivää kaikille!
Saavuttiin tämä aamuna kotia Turkin lomamatkalta. Viimeisenä lomailtana se kauan odotettu asia sitten toteutui, raskaustesti näytti positiivista. Piti sitten hakea täältä kotimaastakin tänään uusi testi, kun ei asaa sitten millään meinannut uskoa todeksi, mutta kyllä se vieläkin plussaa näytti! USKOMATONTA!!
En ole täällä palstoillakaan ainakaan kuukauteen käynyt, kun toivo raskautumisen suhteen oli jo lähes kokokaan loppunut! Nyt vain pitää toivoa että kaikki sujuisi oikein hyvin...
Miiru84, oliskohan ollu yk8, mutta nyt rv5(varmaankin)
Annu_81; Mulla henk.koht. kivistelee enemmän ja vähemmän n.viikkoa ennen ovista. Usein saataa joku päivä olla hiljaisempaa, ja sitten taas kovempaa. Enemmän mä luotan limoihin ja kohdun napukan tilaan. Muistatko, minkä pituisia sun kierrot on olleet? Onko ne tasan tuon 27 päivää? Jos näin on, niin teidän pitäis aktiivisesti heilutella peittoja jotain kp.11-15...
Miiru_84; Oikein paljon onnea plussasta!!! Tarrasukkia mukaan...
ON: Edelleen vain oireita odotellaan, ja ensi viikko piinaillaan!
Mimmi75, kp.20/??, dpo 4 tai 5
Pahoittelut tädin yllättämille. :( Tsemppiä uuteen kiertoon!
ON ).(: Sain tänä aamuna jo tasavahvat viivat ovistestiin vaikka on vasta kp 12. Mitenhän lyhyt kierto on tulossa..? Viimeksi kierto kesti 27 päivää. Peittoja on kyllä heiluteltu tasaiseen tahtiin. :) Mies jopa yllätti tänään päivällä. ;-) Talvella oli vaikeaa saada häntä puuhiin, mutta nyt... :)) Olin vähän yllättynyt. Mutta en valita. :)
Eipä omaan napaa mitää erikosita, kun taas yritetään vosi hyödyntää ja sitten taas odotellaan.
Mukavaa lauantaita! =) Ja tsemppiä!! :)
Kp 12/26-30, yk 10
Pakko käydä täällä kurkkimassa, vaikka uskaltauduinkin jo tuonne odotus-puolelle:)
Pahoittelut kaikille jotka täti yllätti:(
Toivon teille tosi paljon plussia, ei tuolla helmikuisissa ole vielä lähellekään tarpeeksi porukkaa!! Teitä kaikkia sinne kaipaillaan...
Näillä sanoilla nyt plussaonnea ja tullia kaikille, vedän teidät mukaan o-puolelle:)
tikru08 rv 4+5
ONNEA Miiru84
ANNA061: en ollut mikään kylmä pää. Tänä aamuna testasin negan RFSUn halppis testillä.
Ja lämmöt notkahti alas päin 0,2 astetta. Viime kierrossa luteaalivaihe oli 12 päivää joten pelottaa että täti tulee ihan näinä päivinä. Jo tätiä ei näy niin seuraava testaus ehkäpä keskiviikkona tai sitten sinnittelen lauantaille.
T:Vacsuli kp 32/28-43, yk7, dpo 11 *vellit pöksyssä*
Tuhruttelu alkoi illalla ja nyt vuotaa jo kunnolla. :( Tässä kierrossa olen todennäköisimmin oviksen aikaan reissussa. Lähden kp 11 aamulla ja tulen takaisin kp 15 illalla. :( Ovis on ollut usein kp 13 tienoilla. :( Kunpa se olisi tässä kierrossa vasta kp 15 tai 16. Loppukierrosta tulee tosi ikävän pitkäveteinen, jos tietää että toivoa ei ole. Enkä todellakaan haluaisi lykätä toivoa yhtään kauemmas enää, kun tässä on jo niin pitkään yritetty.
Onnittelut kaikille plussanneille! Lastwishkin oli plussannut - suurensuuret onnittelut! Plussaonnea jäljelläoleville, erityisesti Rizzalle!
-Annique, kp 1/24-29, yk17-
Minäkin tulen tippumaan maaliskuisiin. Oltiin tyttären kanssa viikko sairaalassa ja näin ollen "lapsentekopuuhat" eivät olleet mielessä eikä mahdollistakaan.
Paljon plussia helmikuisille!
t.HOPE-a
Tästä päivästä selvisin ilman tätiä *jee* Piinailu jatkukoon siis.
T:Vacsu
Onnea kaikille plussanneille! Pahoittelut hyökkäyksen yllättämille ja tsemppiä piinaviikkoihin! Kaikille tasapuolisesti.. ;)
V80 kyselit kuinka aikaisin oireita voi tuntua. Itse muistan edellisissä raskauksissa olleeni oireileva jo kp 19 (lisääntynyt nälkä, iho-oireet) ja kp 22 (ed. lisäksi väsymys) olen ollut 85% varma, että olen raskaana. Jos ovis on ollut jo kierron alkupuoliskolla, miksipä ei olisi mahdollista tuntea oireita jo aiemminkin!
Huomenna pitäis aamukuudeksi töihin, kun "kesätyörupeamani" alkaa. En kyllä ole aivan varma, että saanko unta. Tein nimittäin positiivisen testin tässä illalla! Yritystä takana reilu 2 viikkoa! On uskomatonta, että tärppäsi niin nopeasti, oikeastaan aivan hämmästyttävää, en osannut odottaa, vaikka takuuvarmasti toivoinkin. Pistelee alavatsaa, joten toivon, että kaikki sujuu niinkuin pitäisikin. Miehen kanssa mietittiin, että ollaanko hulluja, meillä ´kun olisi sitten uuden vauvan syntyessä kolme alle kolme vuotiasta talossa. Mutta päättelimme, että emme ole ja kaikki lutviutuu parhain päin.
Toisaalta mielen valtaa myös häpeä (en oikein keksi parempaa sanaa kuvaamaan tunnetilaani). Meillä on lähipiirissä paljon ihmisiä, joilla on ollut vaikeaa saada lapsia tai eivät ole saaneet lainkaan, joten oma olo on häveliäs, kun saisimme jo kolmannen, samassa ajassa kun ystävämme yrittävät yhä ensimmäistään... Olen siis äärettömän onnellinen omasta tilanteestamme, mutta tunteet ovat ristiriitaiset. Elämäni suurin pelko oli aikoinaan, etten syystä tai toisesta voisi saada omaa lasta. Olen onnellisessa asemasssa, kun näin ei olekaan.
Matami
rv 4+1
Onnea plussanneille!
Kuten tuolla ensikoiden ketjussa kirjoittelin, mulla alkoi menkat eli KP 25 muuttuikin KP1:ksi ja kierto jäi siis 24ään. Tämä on tosi hämmentävää, sillä mun vuoto kesti hädintuskin 2 päivää ja mulla ei ollut ollenkaan kuukautiskipuja ja vuoto aika niukkaa. Kuitenkin selvän veristä. Vielä hämmentävämpää oli se, että mulla oli aivan hirveät oireet ennen menkkojen alkua jotka loppuivat siihen ku vuoto alkoi. Eli kuten täälä kirjoittelin, migreenityyppistä pääkipua, oksetusta, lämmöt koholla, huimausta.
Kiva ku roppa tälleen temppuilee. Normalisti kierto lähellä 28aa ja kunnon mennkaoireetki. Ehkäpä sit limakalvot ei täs kierrossa "valmistunu" kunnolla tai jotain. Kierron pituutta ajatellen ajoituksen piti osua just kohilleen. Mut jos ei niin ei.
Itte aattelin että me pidetään yrityksestä kesätaukoa ja mä voin mennä mielen mukaan terasseille yms ettei tartte miettiä että JOS oonki raskaana, vahingoitanko vähäiselläki alkoholin juomisella mahdollista lasta (ku oon niin neuroottinen).
En taaskaan malttanut odottaa sen pidempään vaan hetken mielijohteesta päätin testata taas tänään (kp 27/29-30) kotitesti.fin:n herkällä testillä... Ja negaahan se näytti :( Toivottavasti johtuis vaan siitä, että testasin liian aikasin...!
Nyt meinaan kyl odottaa perjantaihin (JOS EI MENKAT NYT ENNEN SITÄ ALA) ennenku testaan uudestaan..
Tsemppiä teille muille!
-riikka- kp 27/29-30
Pahoittelut teille, joille täti on tullut käymään... :( Tsemppiä uuteen kiertoon!
ON: Olin tänään aamulla vähän hullu ja päätin testata aamupissasta vaikka nyt onkin vasta kp 24/29-30 meneillään... Negatiivistahan se näytti, niinkuin olin arvellutkin. Tilasin vaan just niitä kotitesti.fi:n puikkotestejä, enkä malttanut olla testaamatta kun ne tossa pöydällä kummitteli :/ Nyt ajattelin kyllä odottaa ainakin ens viikon keskiviikkoon ennenku testaan uudestaan! Oireita ei mulla ole oikeestaan juuri minkäänlaisia, ainoastaan lämmöt ollu korkeella, eilen oli 37,7, kun tavallisesti on 36,8. Saattaa tietysti olla et oon tulossa kipeeks, kun on nenäkin vähän tukossa. Ehkä ihan pientä nipistelyä alavatsalla on havattavissa sillon tällön, mutta voi myös olla että kuvittelen!
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
riikka kp 24/29-30 dpo 8 tai 9