** Helmivauvan kuumeilijat vko 22**
Kommentit (93)
Siis alkaa kierto, ei tuhru. Mitähän mä sekoilen. .. .
Ok kiva tietää ettei tuhrutteluja lasketa vaan ekasta kunnon vuotopäivästä alkaa tuhru.
Ei me sitten ehkä oltukaan nassuteltu oletettuna ovis päivänä vaan kp 12:na. Mun kierrot on olleet tän vuoden puolella 27, 24, 27, 26 ja 28 päivää. Nyt ollaan sitten kuitenki näköjään vasta KP22:ssa menossa eikä tosiaan malttais oottaa.
Mä en siis usko mun raskautumismahdolllisuuksiin koska mun kilppariarvot oli huonot tuossa jokin aika sitten. Nyt ne on kyllä jo oletettavasti parantuneet, ainakin voinnista ja painosta (ei nouse vaikka tekee mieli syödä mitä ihmeellisempiä asioita ja syönkin).
Mutta silti toivon ja toivon ja toivon :_| Tänään taas aamupahoinvointia tai sen kaltaista, vaikka eilen kyl vihloi alamassuakin siihen malliin että vois ne olla menkatkin.
Onhan se perjantai tosiaan vähän aikaista, mutta se passaa aikatauluun parhaiten. Pääsääntöisesti mulla on kuitenkin ollut kierto 26 päivää. Tuo 23 oli vain viime kierron poikkeus.
Perjantaina sitten jännäillään yhdessä. Toivottavasti sulla tuhruttelu lopuuu ja täti pysyy poissa.
Eli tulin ja lähden samoin tein.Ei ole tää rouva ovuloinut tässä kierrossa,joten jään odotteleen, että koskas maaliskuisia alkais tulemaan.
Hei vaan kaikille,
Kai tänne voi näin vaan tulla mukaan?
Olen siis uusi tällä palstalla, vaikka olenkin jo jonkin aikaa lueskellut teidän muiden viestejä. Nyt ajattelin sitten itsekin uskaltaa vähän kirjoitella :)
Eli itse täytän muutaman päivän päästä 26 v. ja mieheni on 34v. ja ensimmäistä lasta toivomme. Yritys alioitettiin tammikuussa 08 ja siitä ekasta kierrosta tulinkin heti raskaaksi. Ehdimme jo sellaisen n. 3 viikkoa iloita asiasta, kunnes viikolla 7+ menin lääkäriin pienen tuhrutteluvuodon takia. Lääkäri sitten ultrasi ja suureksi pettymyksesemme kohdussa ei näkynyt kuin ruskuaispussi. Viikko sitten odoteltiin ja uudestaan ultraan (toivoimme tietysti kovasti että sinne olisi sinä aikana jotain ilmestynyt), mutta edelleen pelkkä ruskuaispussi :( Lääkäri laittoi siitä sitten lähetteen NKL:lle ja seur. viikolla siellä sitten saatiin varmistus siitä, että tuulimuna-raskaushan se oli :( Voi sitä surun määrää... Muutaman päivän kuluttua sitten kättärille lääkkeelliseen tyhjennykseen. En ole koskaan itkenyt niin paljon kuin sinä päivänä Kättärillä.
No, se on nyt taaksejäännyttä elämää ja nyt katse tulevaisuuteen. 1 kierto on nyt sitten sen keskeytyksen jälkeen yritetty, kun heti ei saanut alkaa yrittämään. Tämä on nyt siis toinen kierto ja nyt kp 21/29-30. Eikö Joie ja marjapensas teilläkin ollut sama kp menossa? Vai muistanko väärin? Te ajattelitte jo perj. testata... TOIVOTTAVASTI PLUSSAATTE SILLOIN!! Mä pidän peukkuja! Mulla on vähän pidempi kierto, että luulen että mun täytyy odottaa tonne ens viikon loppupuolelle ennen kuin testaan... :/ En ole sen tarkemmin ovista testaillut, mutta LUULEN että se oli viime viikon torstaina tai perjantaina, koska sillon oli alavatsanipistyksiä ja runsaampaa valkovuotoa? Eiks ne ollutkin sen merkki..? Sillon kyllä ahkerasti yritettiin miehen kanssa hyödyntää nämä päivät :)
Jep, mutta nyt pitää kohta lähteä iltavuoroon.
Plussaonnea kaikille!!
-riikka-
Riikka@82 tervetuloa mukaan.
Tari pahoittelut, plussatuulia seuraavaan kiertoon!
Piinailijoille plussatuulia
Kamala flunssa jatkuu. ei jaksaisi mitään tehdä, päätäsärkee,mutta ei kuumetta.
Kotona muksut joutuvat aikalailla keskenään olemaan ja kyllä kämppä alkaa olla sen näköinenkin. Jäätelöä menee pakastamisesta, kun jollain pitää lahjoa...
Ei kellään olis hyviä vinkkejä flunssan karkoittamiseen??
Kun oikein muistelen niin esikoisen alkuraskauden aikana minulla oli kanssa kamala flunssa, saman tyylinen. (sairastan todella harvoin) Päänsärkyäkin olen potenut vain raskausaikana.
Kummassakin raskaudessa olen saanut päänsäryn noin puolessa välissä raskautta joka kestänyt sitten synnytykseen asti.
Siitä on ollut jos jonkinmoista hulabaloota mutta viimein yksi fiksulääkäri totesi että elimistöni reagoi näin suureen määrään raskaushormooneihin. eli odotuksesta ei tule mieluista kunhan sinne asti joskus pääsisi.
Jollain oli kanssa särkyä rinnoissa ihan siellä reunalla lähellä kainaloa. Itse huomasin samoilla kohdilla pientä nippailua/painon tunnetta. Muuten rintani kyllä ovat aika "tunnottomat" tapaukset. Eli tuntemus ei mielestäni ollut mitään kuvitelmaa.
Hassuinta tässää on että mielestäni hedelmöittyminen ei ole vielä tapahtunut, mutta jos jonkinmoista oiretta on siintynyt.
Aikaisemmat raskaudet on alkaneet suurinpiirteen ajatuksen voimasta, kalsarit samaan pyykkikoriin ja siinä se.
Voihan se olla että hedelmöittyminen on jo tapahtunut, vaikka ovista en ole bongannutkaan.
naisen keho on vaan niin ihmeellinen vekoitus.
Pötkö05:
Miksi ei tärppää vaikka ovulaation löytää ja aktiivisesti yrittää? Ja miten ihmeessä niitä vahinkoja ihmisille sattuu? En ymmärrä.
Mulle gyne sanoi viime perjantaina, että se on noin 20% todennäköisyys raskautua, kun ovulaatio tapahtuu ja aktiivisesti on sukupuolielämää. (Kun mulla nyt vihdoin nähtiin oikea follikkeli viittä vaille valmiina!) Mutta onhan siinä niin monta tekijää, jotka voi mennä vikaan; löytääkö siittiö munasolun ja tapahtuuko hedelmöittyminen, lähteekö solut jakautumaan, onko edellytyksiä kehittyä alkioksi, tarttuuko kiinni jne. jne. Eli on se melkoinen ihme...
Tänä aamuna tein negatiivisen testin ja siitä ehkä puolen tunnin päästä tulikin sitten jo vuotoa. Minä siis odottelen, että se kunnon vuoto alkaa (toivottavasti ilman pitkää tuhruttelujaksoa) ja siirryn maaliskuisiin. Harmittaa, kun oli ihan positiiviset fiilikset - ajattelin bonganneeni oviksen ja oltiin silloin melkoisen aktiivisia. Kierron pituudesta päätellen ovis on ollu kai sitten myöhemmin...Ja rinnatkin on olleet arkoina sivulta...
Tuosto ekan päivän laskemisesta oli jotain keskustelua. Kirjoitin, että aloitan laskemisen ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä. Tästä on tosiaan kahta koulukuntaa, olen itsekin kuullut kahdelta eri lääkäriltä eri versiot. Päädyin käyttämään tuota ekaa kunnon vuotopäivää, sillä silloin alkaa ihan oikeasti punainen veri ja niagaramainen ekan päivän vuoto. Lisäksi joudun ottamaan särkylääkkeen alavatsakipuihin, joka siis tulee vasta kunnon vuodon mukana.
Mutta se omasta navasta ja jutuista. Monella on piinapäivät käsillä. Kovasti peukkuja ainakin heinulille..
Walpu 32/28-33 ja yk 1, kohta 2
Mun eilinen haamuviivani on tänään tummempi <3 Nyt pitää olla ihan hissukseen ja rauhassa ettei itse hermoilemalla pilaa koko juttua.
Aikasemmin viime vuonna saamani haamut eivät koskaan vahvistuneet, tämäpä vahvistuu!!! Vitsi tekis mieli leijailla, mutta km:ot kummittelee muistissa joten otan rauhassa (ainakin yritän niin)
Koitin napsia kuvia noista kahdesta testistä joista liuska siis 25ml ja ylempi Apteekin-oma :D [http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwis...|http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/?action=view¤t=…]
Kyllä noissa testeissä selkeät viivat näkyi! Voih kun saisi viikonloppuna samanlaisen näkymän omaan testiin. Mitkä kiertopäivät sulla nyt olikaan tai tiedätkö kuinka monta päivää oviksesta? Entä mitä oireita sulla on? Sori jos olit noita asioita just eilen kirjoitellut, en tullut kurkanneeksi noita vanhempia viestejä.
ON: Täällä myös flunssassa ollaan ja hieman pelottaa miten se mahtaa vaikuttaa mahdollisiin kiinnittymisyrityksiin. Oireista hieman kuvottavaa oloa ja rintojen pistelyä. Yllättävän rauhallisin mielin olen (ainakin vielä). Pitkästä aikaa on selllainen olo, että ihanaa jos on tärpännyt, mutta jos ei nyt niin sitten ens kierrossa. Ei siis ole sellaista pakonomaista ahdistusta niinkuin yleensä tässä vaiheessa Tosin nämä fiiliksethän ehtii vaihdella vielä monta kertaa tän piinaviikon aikana.
anna061 dpo 8
Täälläkin mietityttää etä ollakko vai ei ollla raskaana,nyt oon 2 päivänä saanut haaleat viivat testiin,ja oireina on lievää pahoinvointia ja hikoilua ja vilunväreitä..oishan se aika hassua jos oisin jo nyt raskaana kun nuorimmainenkin on syntynyt 25.03.2008
Lastwishille valtavn isot onnittelut plussasta! :) Se on niin ihanaa nähdä sen viivan päivä päivältä vahvistuvan... :) Mikä kp sulla siis nyt oli kun sait ekan plussan? Milloin oli la, oletko uskaltautunut laskurista kurkkaamaan? :)
Mä täällä taustailen ja elän mukana teidän fiiliksiänne... Kaikille toivon onnea ja tsemppiä siihen, mikä juuri nyt on ajankohtaista. <3
Itsellä jännitys koko ajan päällä. Pelottaa, onko masussa kaikki hyvin. Tänään olis ollu kp30, jolloin siis menkat alkanu parina viime kuuna. Pelotti aamusta asti, että jospa täti tulee, mutta ei ole tullut:)
Varovaisesti nyt yritetään nauttia raskauden ensi-oireista, ja toivotaan et kaikki menisi hyvin....
tikru08 rv4+2 :))
no kun se kalenteri hukkui mihin kirjoitin viime menkat :( Veikkaan kuitenkin viikkoja olevan semmoinen neljä. tekayn kiekon mukaan 14.2 tai jotain. Sittenhän sen näkee kun ekaan ultraan pääsee :D [http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwis...|http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/?action=view¤t=…]
Kyllä noissa testeissä selvät viivat on vaikka vaaleat. Mutta viiva = plussaa. Siis onnea kauheasti! Ja vauvaliimaa mukaan... Puhallahan kovasti tännekin päin plussatuulia!!!
Siis aivan kauheasti onnea sinne. Tää on ihan fiiliksissä.
Ollaan pyöritty samoissa ketjuissa jo tuolta 2006 asti,ja ihanaa viimein se plussa sinne rantautui,olet sen kyllä ansainnut .
Eli eilen täti pääsi laittamaan jalan oven väliin, joten tässä nyt sitten odotellaan että täti kunnolla päättä jäädä kylään ja valmistaudutaan seuraavaan kiertoon.
Vetäydyn siis taka-alalle. Onnea kaikille plussanneille ja plussaonnea piinailijoille!
marjapensas
Pakko jo onnitella! lastwish ja naperox4:kin oli saanut viivan.
ON tällä töissä sitkutellaan ja päivät mataa. Tissit kolmatta päivää kipeänä. Lämmöt tekivät tänä aamuna hyppäyksen. Ja siis peukut ja varpaa pystyssä täällä. Pliis pliis pliis pikkuinen. Olisi ihan mahtista että plussaisin mun läheisimmän työkamun kaa nyt samasta kierrosta. Siinä olis työ porukalla ihemettelmista *virn*
Nyt töiden pariin....
T:Vacsu kp29/28-43, yk 7, dpo 8 motto: aika mataa
Nuo tissien kivut ja lämmön hyppäys kuulostaa hyvältä... Tsemppiä! Miten muuten bongasit oviksen? Tikuillako? bd bd bd Toivottavasti on nyt tärpänny!
Eileinenh lääkäri ei ottanut kantaa varmaan sen takia kun näin ihan selvästi että häntä otti pattiin kun sanoi, että minun olisi pitänyt mennä suoraan sisätautilääkrille. Muutenkin oli kuin patsas; ei hymyillyt kertaakaan. Kiva siinä on sitten olla.
Nyt musitin, että kun kävin ensin gyenllä ja sieltä sain lähetteen verikokeisiin, niin kysin häneltäkin, että voiko vauvayritystä jatkaa, niin hän sanoi, että voi. Joten yritetään nyt sitten vaikka mieliala ei ole kovin korkealla. Ei voisi kyllä nyt vahempää kiinnostaa. No, katsotaan mikä mieli on sitten viikonloppuna.
Tsemppiä piinalijoille! =) Plussaonnea!!
Ja kaikille muillekin peukutuksia!! bd bd bdbd!
kp 9/26-30, yk 10