** Helmivauvan kuumeilijat vko 22**
Kommentit (93)
Marjapensaalle ja Heinulille pahoittelut tädistä :(
ON: Taas oli illalla kauhea turvotus. Ja koko aamun on taas palellut. Mutta nännit ei tunnu enää aroilta ja eilen olin tuntevina vähän menkkatuntemuksia alaselässä.
Nyt alkaa tuntua siltä, että ei kannata tuhlata sitä testiä huomenna. Odotelkoon kaapissa sitä päivää, kun mekat on oikeesti myöhässä.
Joie kp 22/23-27
Onnea Lastwish ja naperox4! Ja tervetuloa mukaan Riikka@82.
Toivottavasti Rizzan inssi on onnistunut hyvin =)
ON: Eilen oli kunnon nippailuja koko alavatsalla. Olen aika varma, että kyseessä oli ovis, mutta ihmeen aikaisin on ollut? Aloitin eilen vasta tikuttelun eikä se mitään näyttänyt (ei varmaan enää näytäkään mitään ovispäivänä vai..?)
Aikaisemminkin olen sitä sanonut, että halukkuus on selvä merkki oviksesta minun tapauksessa ja eilen teki ihan mieli itkeä kun ei heti onnistunut puuhailut vieraiden takia :p Mutta saatiin kuitenkin illalla puuhailtua.. Siinä jälkeenpäin makoillessa nippailut edelleen jatkui mutta pelkästään vasemmalla puolella.
Taidan kuitenkin vielä jatkaa pari päivää tikuttelua varmuuden vuoksi. Jos tässä kierrossa ei tärppää niin ensi kierrolle hankin testejä ison läjän ja aloitan tikuttelun jo heti kierron ekoilla päivillä =)
Annu_81, kp 8/27, yk 5
Onnea multakin lastwishille ja naperox4ille!
ON: Mulla on kauhee ikävä miestä, se on reissussa ja tulee perjantai-iltana takaisin.
Eilen oli tosi rankka päivä. Illalla oli pää kipeänä, en oo pitkään aikaan kärsinytkään oikeasta päänsärystä. Särki tosta ottalohkosta ihan urakalla. En oo oikein saanut yhtenäkään iltana tällä viikolla kunnolla unta, vaikka väsy painaakin. Ja perhanan naapurit päätti perheriidellä klo 04 aamuyöllä. Greit..
Mä oon ollut kymmenen vuotta sitten ( vähän ennen ku täytin 18) raskaana ja mulle tehtiin silloin abortti. Mun järjettömin pelkoni on, että nyt en tuliskaan enää raskaaksi, ja katuisin tuota aborttia lopun ikäni. Seurustelin kyllä sen pojan kanssa lähemmäs 9 vuotta mutta suhde on sittemmin päättyny eroon.. En muista sen aikaisista raskausoireistani oikein mitään kun oli niin sekavat tunnelmat. Ainoa mitä muistan oli se et mun hajuaisti oli jotenki yliherkkä ja mun äiti huomas mun raskauden ennen mua. Ei ollu kyl mitään aamupahoinvointeja silloin muistaakseni tai mitään.
Nyt toivon omaa lasta oikeastaan enemmän kuin mitään, vaikka en ookkaan oikeastaan juuri kelleen miestä lukuunottamatta kertonu näistä mun voimakkaista tunteista. Nää tunteet on herännyt viimeisen vuoden aikana aivan toden teolla kun mun veljeni sai esikoisensa. Mies on onneks aika täysillä mukana tässä, enemmän ku minä.Tosissaan me ei olla silleen yritetty, että oltais koko ajan ilman ehkäsyä ja laskettas tärppipäiviä jne. Mutta ollaan kyl tarkotuksella muutamia kertoja nassuteltu ilman ehkäsyä, eikä näistä ole vielä tärpännyt. Osasyy varmasti mun kropassa.
Mä aattelin testata ens viikon alkupuolella kp28:na jos täti ei tule kylään, koska se on mun kiertoni pisin päivä ollut.
ainoanis, kp 23/24-28
Aamulla piti jälleen tikkuun pissata [http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwis...|http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/?action=view¤t=…]
Paljon onnea plussanneille! :))
Lastwish: Kyllä noissa selvät viivat on. Onnea, onnea!!
ON. ).(: Ei mitään erikoista täällä. Ovista odottelen. Pitäisi olla ensi viikon alussa. Ja tänään mies tulee reissusta kotiin, varmaan on raukkaparka on ihan väsynyt kun oli 2 päivää messuilla ulkomailla. Jos vaikka hemottelisi sitä jotenkin. ;-) Taidan nyt oviksen jälkeen pitää vähän hiljaista eloa täältä; tämä tosiaan lisää stressiä kun käy täällä joka päivä piinaviikkona. Mutta katsotaan nyt. Miehen synttäreitäkin pitäisi vähän alkaa miettimään (kesäkuun alussa), joten kyllä homma riittää. :)
Annalle myös peukutuksia! :)
Aurinkoista päivää! :))
Kp 10/26-30
Hello!
Ihan hirmusesti onnea lastwishille ja naperotx4! Mahtavaa lukea teidän plussa-
uutisista :) Kyllä noissa sun testeissä ihan selkeet plussat on lastwish, että onneks olkoon vaan raskaudesta!
Marjapensas: pahoittelut kuukautisten alkamisesta :( Voimahali täältä. Tsemppiä uuteen yritykseen!
Joie: toivottavasti kuukautiset pysyvät poissa ja saat testatessa plussan näkyviin. Mä pidän peukkuja!! Koska ajattelit testata?
ON: Täällä ei oikeestaan mitään uutta, kp 22/29-30 meneillään, eikä muita oireita lieviä alavatsakipuja lukuunottamatta ole. Eilen alko tosiaan sellaset pienet nipistelyt alavatsalla (aina jommalla kummalla puolella tuntuu), jotka kestää sellasen muutaman sekunnin ja sitten taas häviää. Mitään pahoinvointia tai rintojen arkuutta ei ole... Eilen tilasin kotitesti.fi:stä pari puikkotestiä ja huomenna niiden pitäis jo tulla. Pitää sit vaan malttaa ettei lähde turhaan testaamaan liian aikaisin! Ajattelin tosiaan vasta ihan aikaisintaan ensi viikon keskiviikkona testata...
Plussaonnea sinne kaikille!
-riikka-
kp 22/29-30
Tää nyt varmaan on ihan liian aikaista, mutta ihan hirveä väsymys. Just heräsin tunnin päikkäreiltä ja yleensä en nuku päivisin ollenkaan. Ja yöllä nukkunut kylä aika normaalisti.
Ovis taisi olla ainakin pari päivää sitten, kuivuutta ollut jo pari pv. Viime kiertohan oli 23 kp, eli siihen nähden ovis voisikin olla jo 10 kp :n jälkeen.
Esikkokin nukkuu vielä, jo yli 2 h nukkunut. Meillä on vissiin vaan yleistä väsymystä ilmassa...
V kp 14
onnitteluista!!
Voisin nyt aluksi vähän kertoa itestäni..elikkäs mä oon 25v,mut heinäkuus tulee 26v täyteen ja meillä on ennestään tytöt 4.12.2004,28.12.2005,10.01.2007 ja poika 25.03.2008..eli mun laskujeni mukaan neljännelle ja tälle viidennelle tulis alle vuosi ikäeroa..
Oma olo on muuten ihan hyvä mut välillä etoo kyllä tosi pahasti,yhtenä yönä en pystynyt nukkumaan kuin 2h kun piti juosta vaan vessassa pönttöä kaulailemassa..toivottavasti nyt ei tulis niin kamalaa pahoinvointia kun kolmannen raskauden kohalla oli,jouduin jopa tiputukseen sen takia..
plussaonnea toivotan kaikille!!
ON: Mulla tuli töissä loppupäivästä hirveen huono olo, toi eilisiltainen päänsärky palasi, sit alkoi oksettaa ja huipata. Kotona mittasin niin mulla oli lämpöö 37.1 (normi 36.6) . Jäin pois jumpasta, koska tosiaan työpäivän loppuun oli niin kamala olla.
lastwish ja naperoiden äiti!!!!
Ja naperotx4: teillä on mahtava perhe! :) Kyllä teidän lapsilla kelpaa kun on noin monta sisarusta lähellä omaa ikää! Meillä kun ekan ja tokan välille tulee vähintään 3,5 vuotta... :-/
Marjapensaalle ja heinulille (jos siis aihetta) pahoittelut. Jaksamista ja tsemiä uuteen kiertoon.
Vacsuli, milloin testaat??
Piinailijoille kärsivällisyyttä, sitte vaan heti kertomaan kuis kävi.
Ainoanis: hyvältä näyttää... ;) (tää on muuten varmaan ainoo aihepiiri missä voi onnitella toisia pahoinvoinnista ja kurjasta olosta :-D )
Täällä on tylsä kp 6. Mutta olo on paljon rauhallisempi kuin viime kierrossa, jotenkin luottavaisempi että menee niinkuin on mennäkseen. Jos ei nytkään niin ehkä sitten vielä joskus. Ja onhan meillä tuo ihana temppuileva uhmaikäinen joka juuri heitti hetki sitten iltapalat lattialle... :)
A-U yk2
Kas... oli näköjään mun edellinen viesti kirjautunut tänne. Työkoneen Explorer kaatui heti viestin lähettämisen jälkeen.
Mimmi75: oviksen bongasin Clearbluen digi testillä (vain yhtenä päivänä, vaikka pitäsi näyttää kaksi päivää ja aamupissasta) ja sitten seuraavana päivänä alkoivat lämmöt nousta. Testausta olisi tarkoitus sikutella vielä yli viikolla.
Eipä tässä muuta. Nukuttaa.
T:Vacsu
Monilla ns. oviskivut saattaa alkaa jo viikkoa ennen varsinaista ovispäivää, kun yksi follikkeli on valikoitunut "johtorakkulaksi" ja alkaa kasvaa. Sen follin kasvu painaa siellä hermoja ja viiltelee.
Huomenta!
ON: Ajattelin hakee tänään työhaastiksen jälkeen raskaustestin apteekista ja testata jo huomenna vaikka onkin vasta KP25. En vain malta odottaa. No, jos edelliskerran lailla menee, menkat alkaaki sit heti testin jälkeen.
Mulla jatkuu tää järkky huono olo edelleen, toisaalta on vähän tätiä edeltäviä oireita (välillä kohtua kipristelee) mutta sitten paaaaljon huonovointisuutta. Mun mies oli ihana kun puhuttiin eilen puhelimessa ja kerroin tästä huonosta olostani, se oli vaan että "lupaavalta kuulostaa". Vedin puoli litraa jätskii illalla, kun katsoin teeveetä ja vetistelin Luukusta lukaalin lopussa.
Naama kukkii ja isoa finniä pukkaa. Kyllä mulla yleensäkin on finnejä, mutta yleensä niitä tulee menkkojen alkaessa eikä kerralla näin paljon.
Toinen asia on kuivuus. Mä en ikinä yleensä ole kovin kuiva ja valkkaria piisaa aina. Nyt on varmaan 3 pv ollut ihan melkein rutikuivaa.
Näin ajoissa en oikein tiedä mitä ajatella, todella kummallista.
Vai tutkinkohan itteeni vaan liian tarkkaan.... Kertokaas mulle mitä olette mieltä ja kuinka aikaisn voi mikään näkyä, niinkuin aiemmassakin viestissä kysyin.
Viime kierron mukaan (23 kp) ovis oli siis kp 9, eli jos tässäkin, nyt olisi dpo 6...
No joo, varmaan vaan kehittelen kaikkea ja kohta tipun taas hyvin korkealta.
V kp 15/23-28 yk 5
ON: Juup taitaa tänne olla täti tulossa kylään eikä nää mun oireet liity kai sit siihen. Ainaki turhuttelee jo.
:(
En ole oikein tässä kerennyt kirjoitella, mutta nyt sitten putosinkin jo maaliskuisiin.
Onnea plussanneille, tsemppiä piinailijoille ja oikein vahvoja plussatuulia teille. Toivottavasti en saa seuraa maaliskuisiin :)
siirryn minäkin maaliskuisiin. Täti tuli vihdoin tänään.
Onne plussanneille, olkoon joukkonne alati runsastuva!
Voi hitsi vie ainoanis, nemorosa sekä pihlajainen kun jouduitte tädin hyökkäyksen kohteiksi! Suurimmat pahoitteluni teille. Voi kun tämä olisi viimeinen tädin kyläily aikoihin.
Ja sitten vielä pikaisesti omaa nopaa. Suunnilleen joka toinen hetki olen varma siitä, että kyllä nyt raskaana ollaan ja sitten joka toinen hetki olen varma, etten millään voi olla raskaana. Kaikenlaisia oireita on, mutta kun lähes joka kierrossa olen aina jossain vaiheessa kuvitellut olevani raskaana niin en oikein voi luottaa niihinkään. Päivittäin on jossain vaiheessa jonkunlaista ruokahaluttomuutta tai hieman huonoa oloa, finnejä pukkaa ihan uudella teholla naamaan, rinnoissa tuntuu monta kertaa päivässä hetkittäistä pistelyä (ihan kuin sähköiskuja). Lisäksi alamahalla jomottelee ihan menkkamaisesti, vaikkei menkkojen pitäisi vielä alkaakaan. Kuitenkin jomotteli tänään sen verran paljon, että oli pakko ihan varalta laittaa sidettä housihin.
Ja testien suurkuluttajana testasin tänään kotitestin kaikkein herkimmällä negan. Odottelen muutaman päivän ja testaan sitten uudestaan.
Vacsuli, olet kyllä uskomaton kylmäpää kun jaksat ensi viikolle odotella testauksen kanssa! Voi kun itsekin pystyisin samaan.
Nyt loppuporukalle sitten plussat testiin!
anna061 dpo 10
Niitä plussia pitäis ruveta jo kunnolla ropiseen?! Eikö tämä kevät-kesä pitäis olla sitä hedelmällisintä vuodenaikaa???
ON: Ei mitään ihmeitä... Kuivaa on alapäässä ja tissit turvonneet, kuten aina tässä vaiheessa kiertoa. Pitäis yrittää ottaa rauhassa ja ainakin vielä viikko yrittää odottaa testailua.
Mimmi75, kp.19/??, dpo 3 tai 4
Paljon onnea lastwish ja naperox4! Paljon vauvaliima molemmille!
Itse taidan hypätä maaliskuun puolelle. Haaleaa tuhrua tullut jo pari päivää ja tänään jo kunnon punaistakin. Tulis nyt sitten kunnon vuoto kans, jos on tullakseen, niin pääsis uuteen yritykseen.
Tsemppiä kaikille, toivottavasti moni teistä saa vielä plussan!
heinuli 29/25-27