Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¨¨*¨¨* 3-KUUMEILIJAT *¨¨vko 22

26.05.2008 |

Uusi pino uudelle viikolle

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitti vaan onnitteluista, mutta en uskalla vielä kiljua riemusta...

Tein sit sen toisenkin testin (testien suurkuluttaja) no eihän sitä malta olla testaamatta kun kaapissa sellainen on =)

Sain samantyyppisen haalean viivan tähänkin testiin, vaikka eihän edellisestä testaamisesta kulunu ku 12h... Kyllä tuo aikas haalea on mutta erottaa kyllä ja ehkä siinä on hieman väriäkin... en osaa sanoa.

Eipä auta muu kun vaan olla ihmeissään asiasta... Ihmetyttää vaan kun kp:ta on jo niin paljon että olis pitäny aikasemmin näkyä? Tai sit ovis on ollu tosi paljon myöhemmin, en sitä kyllä bongannutkaan tuntemuksilla. Ja onhan näitä yrityskiertojakin ollut jo kiitettävästi! Ja mikä huvittavinta kun vappuna sanoin miehelleni että tää on sit viimenen kierto yritystä ja piste =) Kannatti vissiinkin sanoa ääneen =)

Palailen viimeistään keskiviikkona gyne-reissun jälkeen...

mp73, yk 18, kp 51/30

Vierailija
2/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti viivat vahvistuu, Tarrasukkia matkaan jotta tällä kertaa pikku kaveri pysyy kyydissä! Onnittelut!

Johan oli puhalluksella voimaa, taitaa olla tammikuisissa kohtalaisen ruuhkaa, mutta hyvä vaan!

vuma rv 5+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilpsu: Kiitos tsempityksistä!

mp3: Kyllähän gyne osaa sanoa arviota hedelmöittymisajankohdasta, jos ultralla katsoo. Ehkä sulla ovis vaan oli myöhemmin, tai voihan se vaan olla että "salamatkustaja" on kiinnittynyt myöhemmin tai sitten jostain syystä sulla nyt hitaammin on noussu hcg... Mutta vastauksia toivottavasti saat keskiviikkona!

).( Eilen illalla ennen nukkumaan menoa vessassa käydessä tuli ihan kunnon kananmunalimat! Kokeilin napukkaakin, niin sekin on tuolla aika ylhäällä ja avoinna. Viime yönä en voinu nukkua mahallaan, kun tissit oli niin arat... Ja alamaha on sen verran kipeä, että jotain siellä tapahtuu!

Joten mä taidan oikeasti ovuloida tähän kiertoon!!! :) En nimittäin tiedä, milloin olen viimeksi ovuloinut... Viime kierrossa en saanu ovista bongattua tikuillakaan ja se venähti 44kp:n pituiseksi clomeista huolimatta. Kaksi sitä edellistä kiertoa söin teroja, joiden aikana en ainakaan ovuloinut. Ja niitä ennen mulla oli mega-pitkä >50kp:n kierto, jossa on hyvin epätodennäköistä, että ovista olisi ollut. Eli tämä on kai eka ovis tälle vuodelle... ;)

Lauantai-iltana ja eilisiltana pupuiltiin... Jos vielä tänään saisin miehen petiin... Toiveet on nyt korkealla, että simpat kohtais jomman kumman muniksen (ultrassa näkyi molemmin puolin isot follikkelit)! Ja että se vielä kiinnittyisi kyytiin...

Sorry, tämä omanapainen hehkutus... Oon vaan tosi onnellinen, että nyt on mahdollisuus!

Mimmi75, kp.15/??, OVISPÄIVÄ???

Vierailija
4/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: Pidetään peukkuja, että on nyt todellakin plussa! =)

Ja Mimmille tsemppiä! :))

Omaan napaan ei kuulu ihmeempiä. Mies lähti tänä aamuna ulkomaille työmatkalle. Palaa vasta torstaina. Etäisyys tekee välillä ihan hyvää. Oli ihan lutunen kun viime kun tuli nukkumaan sanoi, että kummallista, että ollaan erossa nyt 3 päivää ja silitti. Voih... Tuo on harvinaista "herkkua". No, pitkäksi se yö sitten venähtikin kun juteltiin. :) Ja pienempi valvotti klo 01:30 asti kun on flunssassa.

Itse olen myös flunssassa ja mies myös. Toovottavasti vähän parantuu kun tulee takaisin. Vaikuttaako flunssa muuten siittiöihin? Siis niiden laatuun.

Hyvää viikon alkua ja tsemppiä!! =)

Kp 7/26-30, yk 10

Vierailija
5/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se nyt pitänyt arvata etten kuitenkaan pysty olemaan täältä poissa koko kesää - aina välillä olen käynyt kurkkimassa kuulumisianne ;o).

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE; vumalle, Äiti04ja07:lle, Jaffalle, miuwau:lle ja vielä mp73:llekin!! Onnea ja tarrasukkia vauvalle!

Pahoittelut Mussunmuulle =o/ - paljon jaksamista ja uusia ajatuksia. Vaikka suru pitääkin surra pois, on nyt onneksi kesä - ja luonto kauneimmillaan. Ehkä se auttaa pahimman ylitse kuitenkin =o). Voimia!!

ONNEA ja TSEMPITYKSET Mimmille oviksesta ja ovikseen ;o) - olen täällä peukut (ja varpaatkin) pystyssä se puolesta, että nyt teillä onnistuisi =o)!

Hilpsulle vertaistukea tuohon konserttiasiaan - minäkin olen samanlainen "myöhään herääjä"; samoin on mies. Meiltä jäi 30 seconds to Mars:in keikalle liput ostamatta, kun mietiskeltiin liian kauan. No, mutta eipähän tarvitse nyt yrittää saada hoitajaakaan lapsille - yksi murhe siis vähemmän. Mutta se konsertti olisi varmasti ollut mahtava elämys! (Jared Leto on sen verran symppiksen oloinen tyyppi, ja tekee (mielestäni) loistavaa musiikkia ;o)).

Meillä ei edelleenkään edes yritetä - viimeiset kuukautiset tulivat suht' koht ajallaan (ja luomuna!), eli ilmeisesti sillä 2 kk Terokuurilla oli jotakin vaikutusta ;o). Jos tässä kesän ajan saataisiin kaikki vuodot meille ajallaan (kierto siis säännöllisenä), voisin uskoa, että myöskin ovuloin (ym. hormonaalinen puoli on kunnossa) säännöllisesti - sitten vasta alkaa uusi yritys.

Aika hyvin olen päässyt irti kuumeilutunteesta; olen mietiskellyt uraan liittyviä asioita, koulutusta ja mm. asunnon sisustusta - ja nauttinut lisääntyvästä lämmöstä. Sen verran voin nimittäin paljastaa teille itsestäni, että olen työkseni lentoemäntä - mikä tekee oman lisänsä tähän raskauden kuumeiluasiaan. En nimittäin voi uskoa etteikö sillä(kin) olisi merkitystä, että TYÖKSEEN lentelee kokoajan tuolla yläilmoissa; on ilmanpaineen vaihtelut, nopeat kiihdytykset ja jarrutukset ja se jatkuva turbulenssin ym. aiheuttama tärinä tuonne kohdun alueelle =o(. Se ei voi olla hyvä juttu. Ja tosiaankin; kaksi edellistä lastamme on tullut kuin pelkästä ajatuksesta, ja nyt tätä kolmatta on yritetty kohta vuosi.

Mutta aika aikaansa kutakin =o).

Katsotaan miten käy.

Lämpöä ja kaunista alkukesää kaikille!

Yritän pysytellä porukassa mukana =o)

Terkuin; entinen uppo-nalle2 - nykyinen IS tai EE (riippuen siitä kummalla nimimerkillä tämä kirjoitus tällä kertaa tulee; näistä uusista sivuista kun sitä ei etukäteen (ennen viestin lähettämistä) näe)

!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=539211a3-2b07-11dd-9536-…!

Vierailija
6/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tulee taas pelkkää omaa napaa tuutin täydeltä... Olen testaillut tässä muutaman päivän sisään ahkerasti kun juuri kerkesin ostaa 5kpl nipun testejä netistä ja nyt olis vähän kysyttävää kun alkaa huoli painaa..

Eli sillon perjantaina testasin herkällä liuskatestillä tuskin silmillä havaittavan haamun. Lauantaina testasin jälleen ja sain jo punertavan haalean viivan. Myös eilen aamulla testasin ja jälleen samanlainen hailu viiva kuin lauantaina. Tänä-aamuna testasin taas kun ajattelin että johan se nyt pitää selvä viiva tässä vaiheessa tulla. Mutta, TAAS yhtä hailu viiva kuin lauantaina. Siis ei yhtään sen vahvempi eikä lähelläkään yhtä vahva kuin testiviiva! Mitäs tämä nyt oikein meinaa? Pitäishän sen hormoonitason kumminki kokoajan nousta.

Silloin kun aloin toista lastani odottamaan sain myöskin silloin perjantai-päivänä tuskin havaittavan haamun (esm. mies ei nähnyt siinä yhtään mitään) ja maanantaina kun testasin tuli jo vahvat kaksi viivaa.

Siksipä tämä juttu nyt kummastuttaa. Miksi viiva ei vahvistu? Voiko tämä kertoa jotain kenties tulevista ongelmista?

Muita raskausoireita ei ole kuin se että lämmöt edelleen koholla.

Voi itku.

Kertokaahan kokemuksia ja kuulopuheitakin. Miksi se pirun viiva ei vahvistu?

miuwau

Vierailija
7/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman suttuisessa kuvassa (ei tainnut tulla ihan oikeilla mittasuhteilla..) on esikoistyttäremme.

EE - joka poistuu nyt taka-alalle jälleen hetkeksi

Vierailija
8/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi viime kesänä juuri noin, että testasin toukokuussa 2 x peräkkäin (testaamisen välissä taisi olla 4-5 päivää väliä) haamun Clearblue testillä - olin juuri lopettanut pillerit, etten ollut varma kiertoni pituudesta. Mutta haamu oli ihan selvä; pystyviivan kohdalla oli väriä ja lopulta ihan haalea viiva. Tulkitsin olevani raskaana, ja jäin lennoilta jo maatöihinkin - kuukauden päästä siitä alkoi vuoto. Se oli alkuvaiheen km.

Joskus voi kyllä käydä niinkin, että hCG hormoni vain nousee hitaahkosti, ja silti raskaus jatkuu ihan normaalisti.

Tai sitten vain sinulla on ollut nyt kahdesti peräkkäin jostain syystä laimea näyte; olen ymmärtänyt, että tuota hormonia saattaa erittyä aaltomaisesti syklettäin myös - eli se pitoisuus näytteessä ei ole aina vakio, vaan saattaa vaihdella.

Ei näistä osaa (kai) oikein sanoa mitään varmaa suuntaan taikka toiseen - pitävät jännityksessä.

EE

Vierailija
9/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pari kertaa kirjoitellut helmikuisten pinkkaan, lueskellut päivittäin kumpaakin pinoa.

Itsellä pitäisi oviksen aika olla mutta mitään merkkejä ei vielä ole :(

Kamalan flunssan olen vain saanut. Sitä on ilmeisesti liikkeellä. Toivottavasti ei vaikuta ovikseen.

Eipä täällä ihmeellistä. Aikalailla perusarkea lasten kanssa ulkoilua, kirjasto, uimahallia ja oman kehon tarkkailua. Siihen vaan tuntuu olevan liikaa aikaa ettei tiedä mitkä on oikeita tuntemuksia ja mitkä kuvitelmaa.

Kp 13/28-30

Vierailija
10/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

Mulla on täällä tosi ristiriitaiset fiilikset keskenmenon jälkeen.. Toisaalta tuntuu, ettei yhtään jaksais odottaa et vois yrittää uudestaan.. Mut toisaalta tuntuu et jos jättäiskin sen homman muille ja keskittyis siihen mitä jo on. Vois keskittyä työhön, harrastuksiin, ym. ihan eri tavalla ku sit jos tulis vielä yks lapsi. Kai se on vaan sitä, et suojelee itseänsä tuskalta, jonka keskenmeno on aiheuttanu ja miettii kaikki hyvät jutut, mitä siitä seuraa, ettei ole tulossa vauvaa. En tiedä.. Välillää itkettää ihan hulluna. Ei oo naisen elämä helppoa! Vaikka ei se kyllä ihan helppo asia oo miehellekään ollu..

Nyt pääsen töistä, joten suuntaan kohti auringonpaistetta! Plussatuulia ja hyvää mieltä kaikille!

t.iiik

Vierailija
11/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen Mp73:lle peukuttelen, onpas jännät paikat! Ja Miuwaulle toivotaan viivojen vahvistumista! bd

Kiva, kun pistäydyit meitä moikkaamassa EmmaElisabeth! Joo, on tyhmää olla tällainen myöhäisherännäinen, mutta koitetaan ottaa onkeemme..! Heh, tuossa sivussa näyttää pyörivän Valion mainos kilpailusta, jossa voi voittaa liput Bon Jovin konserttiin..! -Teroluteista, olen käsittänyt, että niillä saadaan vuoto aikaan, mutta se ei vaikuta ovulaatioon. Clomit on sitten sitä puuhaa varten. Pienet häiriöt ehkä Teroilla hoituu, mutta kannattanee varmistaa lääkäriltä.

Iiiikille jaksamista pohdintoihin. Varmaan psyyke yrittää suojautua liian suurelta surulta, kuten mietitkin. Kaikessa on puolensa, mutta pidemmän päälle asia mielessä varmasti selkeytyy ja tiedät mitä oikeasti haluat, anna ajan kulua. Ja tee asioita, jotka tuottavat mielihyvää.

Täällä kärvistellään flunssan kourissa, kurkkua korventaa ja väsyttää. Nukuin töistä tultua pari tuntia, ihan vetämätön olo. Ja valkkaria on alkanut lorisemaan siihen tahtiin, että kohtapuoliin alkaa varmasti vuoto. Alkaisikin sitten ajallaan, kun on alkaakseen, niin pysyisi kierto kuosissa. Vähän plaah olo, ei oikein mikään nyt nappaa.

Meidän lapsistakin on tullut niin isoja: naapurin täti nappasi ne tuossa mukaan kävelylle. Sinne ne vaan mennä viipottivat onnessaan! Tarvitsen todellakin yhden pötkäleen, joka ei pääse minua vielä karkuun..! :)

Hilpsu

yk 1, kp 25/27-30

Vierailija
12/50 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä en ole täällä nähnyt kun olen kirjoitellut, siis elokuun alusta. Auringonvalo näyttää tekevän hyvää B-)

Täältäkin onnittelut kaikille ja sitä vauvaliimaa myös.

Joku kyseli plussaviivan vahvisumisesta, mulla se vahvistui pojasta aikoinaan tosi hitaasti, en oikeastaan vahvaa viivaa saanutkaan mutta oireet vakuuttivat lopulta.

Mimmil75:lle tsemppiä, hienoa, että clomit tuottaa tulosta, kuulosti kovasti tutulta noi oireet, mulla on viimeviikon oviksen jäljiltä rinnat vieläkin hieman arat. Ja ihan sitten vain niiden hormonien takia :p ettette muuta kuvittele...

Ja omaanapaa:

Ovis tosiaan oli viime viikolla ja se tuntui koko kropassa ja sen minkä töiden päälle jaksettiin puuhailla niin se tehtiin. Meillähän tämä kevätaika tahtoo olla hieman kiireistä, mutta nyt on peltotyöt tehty ja tällä viikolla saadaan lehmä vihdoin ulos ja kohtapuoleen sitten nuorisokin. Että odotellen, kuinkas muuten!

Rilla-ma-rilla *Ja takaisin pihalle puutarhatöihin*

Vierailija
13/50 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan täällä oltukin melkein yhtä kauan; multa otettiin vähä elokuun puolivälin jälkeen kuparikierukka pois, ja siitä asti oon tänne kirjoitellu! Siirryttäiskö yhdessä tuonne odotuspuolellekin?! ;)

Vierailija
14/50 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla taas testasin ja nyt tuli jo vahvempi viiva, joten kaikki taitaa olla sittenkin hyvin! =) Nyt en enää testaile vaikka 1 testi jääkin kaappiin. Kun nyt kerran se viiva alkoi vahvistumaan, niin eiköhän sitä sitten raskaana olla.

Vielä en oikein osaa tuonne odotuspuolelle mennä, joten hetkeksi vielä jään tänne taustailemaan.

Neuvolaan ajattelin soittaa vasta viikon, kahden päästä. Eilen katselin että toisesta raskaudesta eka neuvola oli ollut rv7+3.

Nyt kovasti niitä plussatuulia kaikille!!!

miuwau rv4+4 =))

Vierailija
15/50 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksia Rilla-ma-rilla!! :)

ON: Kävin taas lääkärissä tuon kipirauhasjutun takia. Nyt joudun uudestaan verikokeisiin vaikka sama otettiin reilu viikko sitten. Ja lisäksi otetaan sitten vielä 5 verikoetta lisäksi. Mm. tulehdusarvot jos tuossa kilpirauhasessa on jokin tulehdus (lääkäri epäili). Ja joudun myös kaulan ultraan kun kaula oli turvokissa kipirauhasen kohdalta. No kiva, kiva... :(( Missä ihmeen välissä mä noihin ehdin.. Täytyy yrittää julkliselle puolelle, kun nyt olen käynyt yksityisellä ja on mennyt jo 200e pelkkiin verikokeisiin. Ja sitten kun tulokset on tulleet, niin pitää vielä mennä sisätautilääkärille joka tekee viimeisen arvion. Voihan...Oviskin olisi juuri tulossa... Mitähän tässä pitäisi sitten tehdä yrittämisen suhteen? Jatkaako vai pitääkö taukoa? Kysyin lääkriltä, että voiko jatkaa vauvan yritystä ja sanoi, että voihan tuota sitten raskaanakin hoitaa (kilpirauhasjuttua). Oli jotenkin ärsyttävän tyly. :-/ Sitten kysyin, että vaiktutaako tämä jotenkin nyt vauvan yritykseen, niin vastasi vaan, että siihen voi olla niin monta syytä.

Kaipa sitä täytyy sitten vaan puuhailla oviksen aikaan ja katsoa mitä tapahtuu. Mitä tekisitte? Uskaltaako yrittää? Vai jätänkö tämän kierrron väliin?

Puuh... Nyt kyllä mieliala meni matalaksi. :((

Oli verenpainekin matala: jotain alle 110 /65. Väsyttää. :-/

Kp 8/26-30 (kovasti jomottanut alavatsaa jo)

Vierailija
16/50 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti; Minä sinuna yrittäisin... EIhän se ota jos ei annakaan! Nuo kilpirauhasjutut on aika tavallisia, ja ne on sellaisia lääkkeitä käsittääkseni, ettei haittaa raskautta tai imetystä. Ei kannata jättää yrittämistä väliin!

miuwau: OIKEIN PALJON ONNEA... ja vauvaliimaa! :) Puhallahan sinäkin vielä lisää sitä plussapuhuria tänne päin!!!

).( Mulla jo sunnuntaina jomotti mahaa ihan kunnolla ja tuli kananmunalimat. Eilen illalla myöhään vihlaisi tosi kipeästi oikealta munasarjan kohdilta noin tunnin ajan. Tänään ihan vastaavanlainen vihloilu vasemmalla tuossa iltapäivällä... Mullahan näkyi molemmin puolin perjantaina reilu 15mm follit, jospa ne molemmat olis nyt irronneet! Tänään pitää vielä varmistella ja heiluttaa peittoja, sitten alkaakin parin viikon piina...

Mimmi75, kp.16/??

Vierailija
17/50 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vainkaan, vaan olen töihin lähdössä, 1,5 viikon kesäloman jälkeen! Ei kyllä oikein huvittais... Onneksi heinäkuussa on sitten taas lomaa. Poika herätti 20min. ennen kellon sointia, niin on tässä reilummin aikaa. Mikäpä sen kivempaa, kun aamukahvia hörppiessä lukea vauva-sivustoa...

).( Ovis on nyt sitten hyödynnetty ja aletaan tarkkaileen oireita! Pupuiltiin lauantaina, sunnuntaina ja eilen, maanantaina oli se yritys, jonka muksun huuto keskeytti. Täytyy sanoa, että eilinen oli kyllä aika pakkopullaa molemmille, ei mikään kauhea nautinto... Mutta lopputulos toivottu, eli siemenet sisällä! :) Noin 45min. päästä pupuilun jälkeen ihan hätkähdin, kun vasemmalle puolelle alamahaa nippas tosi kovasti, melkein kuin olisi sähköiskun sinne saanut! Voiko hedelmöittymisen tuntea? Vai tuleeko siitä jotain "kipinöitä", kun siittiö kohtaa munasolun?! :)

Minä olenkin näköjään nyt ihan palstaterrori; oon eilen viimeisenä tänne kirjoittanu ja tänään ekana...

Mimmi75, kp.17/??, dpo 1 tai 2, yritystä elokuusta -07

Vierailija
18/50 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että tärppäsi Mimmi75! =) Nyt vaan sitten yrität olla stressaamtta koko asiaa. bd bd bd bd!! :))

Omaa napaa sen verran, että muistin nyt, että kun ensin kävin gynellä josta sain lähetten verikokeisiin, niin hän sanoi että vauvayritystä voi jatkaa. No hyvä. :) Vaikka mieliala ei ole niin korkella tällä hetkellä. Jospa nyt unohtaisin vähäksi aikaa tämän kuumelin (puuhailun jälkeen) kun on tämä kilpirauhasjuttu tässä nyt ensi sijalla. No, katsotaan.

Eilen jomotti kovasti alavatsaan, nyt ei ollenkaan. Mitä ihmettä siellä tapahtuu? Nooh...

Minulla on kurkku kipeä. :( Johtuiskohan tuota kilpirauhasesta jos on tulehtunut?

Minun pitää alkaa varailemaan lääkrille aikaa noihin verikokeisiin, kun yritän päästä julkiselle puolelle, kun yksityisellä nuo on niin kalliita.

Tsemppiä!! =)

Kp 9/26-30, yk 10

Vierailija
19/50 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato käynyt tuonne odottajien puolelle kai! Vai joko kaikki on kesälomatunnelmissa?!

Vierailija
20/50 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kirjoitellut helmikuisten pinoon ja tuntuu että typerää on kahteen pinoon kirjoittaa samat asiat, kun varmaan samat ihmiset niillä samoilla pinoilla

aivan kamalaa sairastaa kun on kaksi leikki-ikäistä super omatoimista tyttöä kotona. Eipä ole paljoa jaksanut välittää mitä tekevät, kuhan ku ei nyt ihan itseään telovat ja suurimmilta sotkuilta vältyttäisiin.

periaatteessa nyt pitäisi olla ovis aika..., mutta menkkojen jälkeen parin pupuilukertojen jälkeen on kyllä ollut aika oudot fiilikset niiin en tieä olisiko kenties hedelmöittyminen jo tapahtunut.

Toisaalta tää flunssa on saattanut tehdä kepposen ja suurin varmaan syy on oma toiveikkuus raskautumisesta että sekin on saattanut aiheuttaa jos jonkinmoista oiretta.

Mä en ole ollut kahden ensimmäisen raskauden kanssa yhtä "sekoboltsi". en pyörinyt missään vauvakuume osastolla ja aika harvakseltaan kirjoittelin odotuspuolelle. synnytyksien jälkeen olen kirjoittamisen lopettanut kokonaan.

en nyt sitten tiedä mikä tässä kolmosessa on niin paljon suorempaa, pelottavampaa että sitä on tullut pohdittua niin paljon enemmän, kyllä ei kyllä ei ...

sain matamilta ennustuksen että meille ei tule enään yhtään lisää lapsia, blaah, sehän vasta kruunasikin tämän päivän loistavasti.

Onnea miuwaulle, tarrasukkia matkaan.

mimmi75 ja rilla-ma-rilla tosi paljon peukutuksia db db db että plussa tulisi tässä lähiaikoina teille.