Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** Helmivauvan kuumeilijat vko 22**

26.05.2008 |

26.5.-1.6.2008

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöt on nyt kyllä taas omituiset =/ Eilen illalla lämpö oli 36.69, eli ihan sama kuin eilen aamulla. Yleensä iltalämpö on paljon enemmän, 37 paikkeilla tässä vaiheessa kiertoa. Tänä aamuna puol viiden aikaan (kun kävin pissalla ja menin sit takaisin nukkumaan) lämpö oli 36.39 ja herättyäni seitsemältä lämpö oli 36.68 (eli lähes sama kuin eilen aamulla)... Voisko toi olla joku kiinnittymisdippi (voi hyvänen aika, eihän se voi, ei mulla...) vai sekooko kroppa kokonaan. Oon ennenkin mittaillut lämpöjä tolleen aikasemmin ja sit herätessä, ja lähes saman oon aina saanut... Parempi kyl et heittäis kuumemittarin ja kauas, ei tarttis näitäkään asioita ihmetellä =D

Mutta hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!!!

Nippara kp25/28-36 dpo7 yk21

Vierailija
2/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuokoon tämä viikko monen monta plussaa pinoon!!

En ole pitkään aikaan jaksanut kirjoittaa mitään, mutta niinhän sitä alkaa taas aktivoitua kun alkaa piinaviikko olla käsillä.

Ensiksi täältäkin suuren suuret onnittelut Tikrulle, mahtavaa!!

Toivottavasti Nippara sulla olis ollut kiinnittymisdippi, hyvältä kuulostaa! Itse täällä jännäilen samaa, nimittäin oliko tänä aamuna kiinnitymisdippi. Eilisaamuinen lämpö oli 36.9 ja tänä aamuna se oli yllättäen 35.85. Tosin ennen lämmönmittausta olin jo pitkään torkkunut sängyssä, olisiko se voinut tiputtaa lämpöä noin paljon. No ainakin tästä alkoi mun piinailut.

Tulkoon tällä viikolla kaikille testaajilla ovisplussa tai se toinen plussa!

anna061 dpo 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä viikko monella - toivottavasti saadaan mahdollisimman monta plussaa helmikuisiin:-)

Itsellä piinailu jatkuu edelleen. Ei ole tullut edes tuhrua tullut, vaikka tässä vaiheessa tavallisesti sitä jo on..Lauantaina testasi sen negan, joten mieli on nyt vähän sekaisin. Joko olen raskaana, kierto on megapitkä tai jostain syystä tässä kuussa ei tuhruile sitten yhtään ennen vuotoa! Toivottavasti tuo ensimmäinen...

Walpu kp 30/28-33, yk1

Vierailija
4/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Nippara uuden pinon aloituksesta! :)

Nippara ja anna061, teillä molemmilla kyllä kuulostaa lämpöjen ja ton vaihtelun ajankohdan suhteen kyllä erittäin lupaavalta! :) Peukutan kovasti teille, ja muillekin, plussan puolesta!! Helmikuusta tulkoon kaikkien aikojen plussakuu, eikös vaan? :) Siihen uskon ainakin itse!

Eli tänään kp28 taas "varmistustesti". Joo, ei sitä voi näin vähäisillä kp:llä uskoa yhdestä testistä.... Eli ClearBluen tein, ja ennen kuin ehdin puikkotestiin takas sitä suojakorkkia laittaa, tai ennenkuin tarkastusikkunaan tuli viiva, oli siinä tulosikkunassa todella vahva plussa!!! :D Kyllä sitä on niin ihmeissään.... Kun tosiaan luulin, et kierto olis sen 30 pvää ja kp 25 alkaen on ollut plussaa! Ei se varmasti voinut olla sit 30päiväinen kierto..

Toivottavasti te ette hikeenny mun vuodatuksiin ja hehkutuksiin. Haluan vaan pysyä täällä, kai se on jotain taikauskoa etten voi vielä näin vähäisillä viikoilla siirtyä odotuspuolelle. Eikä siellä taida vielä helmikuisten pinoa ollakaan. Joten tulkaan nyt sittn sankoin joukoin sinne mun kanssa!!!!! :)

Rinnat kipeät, ja eilen illalla sellaista menkkajomotusta selässä, etten meinannut unta saada. Toivon, ettei tuo selkäsärky enteile huonoa.

Uusi viikko, uudet kujeet! Siispä oikein sankoin joukoin nyt ovisplussia, ja sit niiden perään niitä toisia, vielä ihanampia plussia! :) Kovasti ++++++++++++++++++++++++++tuulia teille puhallellen,

tikru08 kp28/27-30 taikka rv4+0 yk3

Vierailija
5/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle nyt kommentoin kanssa:) Hyvä ettei tuhrua näy! Kaipa kaiken tavallisesta poikkeavan voisi tulkita hyväksi merkiksi...? Niin mä ajattelen:) Testaa parin päivän päästä uudestaan, jospa ne hormonit on sulla vasta nousussa. Mulla plussa vahvistui lähes huomaamattomasta vahvaksi jo päivässä. Kovasti uskon sun plussaamiseen ja toivon sulle sitä! :)

Vierailija
6/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille,

tikru ei suhun kukaan hikeenny. Tää on kuitenki monelle ainoo kanava jakaa tässä vaiheessa tuntoja, itse viime yrityksellä vielä viitsin kaverille kertoa. Nytten en oo viittiny kelleen kertoa, ku en itsekään usko et tulisin raskaaks.

Tietenkin kovasti toivon.. tänään taas on ollut aamulla huonoa vointia jne mitä voi hyvällä mielikuvituksella laskee raskausoireiks. En oo päättänyt viä koska testaan, menkat pitäis alkaa la-su.. joten ehkä sit ens viikon ma jos eivät oo alkaneet. :)

Vierailija
7/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se suuntaa-antava, mutta iltalämmöllä ei ole ainakaan mitään merkitystä varsinkin jos kainalosta mittaa. Se lämpö riippuu niin monesta asiasta, esim. mitä olet päivän aikana tehnyt, mitä olet syönyt ja juonut, paljonko sulla on vaatetta ollu päällä, mikä on ympäristön lämpötila ja sun vireys- ja stressitaso.

"Asiantuntijat" suositteleekin, että lämpö mitattais vaginasta tai peräsuolesta... Kainalolämpöön vaikuttaa enemmän ympäristötekijät. Ja nimenomaa aamulämpö, koska se on vakiompi. Aamulämpö pitäis mitata aina samaan aikaan ja heti herätessä (vuoteessa ollessa, ei saa lähteä liikkeelle), koska liikkuminen nostaa välittömästi jonkin verran lämpöä. Ja ihan luotettavin tulos on, jos joka yö nukkuisi ihan saman verran... Ja tietysti aina pitäis olla yöllä saman verran päällä ja makuuhuoneen lämpötila vakio.

Minä aiemmin pähkäilin noiden läpöjen kanssa. Saatoin kolmestikin päivässä mitata kainalolämpöjä. Pähkäilin pieniäkin heittoja... Mutta sitten luin lämpöjen vaihteluista, ja päätin että ennemmin keskityn oman kehon tuntemuksiin, enkä ota lämmöistä stressiä! Eli lopetin koko touhun...

Vierailija
8/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

).( En tiedä, milloin olen viimeksi ovuloinut... Viime kierrossa en saanu ovista bongattua tikuillakaan ja se venähti 44kp:n pituiseksi clomeista huolimatta. Kaksi sitä edellistä kiertoa söin teroja, joiden aikana en ainakaan ovuloinut. Ja niitä ennen mulla oli mega-pitkä >50kp:n kierto, jossa on hyvin epätodennäköistä, että ovista olisi ollut.

Eilen illalla ennen nukkumaan menoa vessassa käydessä tuli ihan kunnon kananmunalimat! Kokeilin napukkaakin, niin sekin on tuolla aika ylhäällä ja avoinna. Viime yönä en voinu nukkua mahallaan, kun tissit oli niin arat... Ja alamaha on sen verran kipeä, että jotain siellä tapahtuu! Joten mä taidan oikeasti ovuloida tähän kiertoon!!! :) Gyne arvioi perjantaina, että ovis vois olla maanantaina tai tiistaina, joten taitaa pitää paikkaansa...

Lauantai-iltana ja eilisiltana pupuiltiin... Jos vielä tänään saisin miehen petiin... Toiveet on nyt korkealla, että simpat kohtais jomman kumman muniksen (ultrassa näkyi molemmin puolin isot follikkelit)! Ja että se vielä kiinnittyisi kyytiin...

Sorry, tämä omanapainen hehkutus... Oon vaan tosi onnellinen, että nyt on oikeasti edes mahdollisuus raskautua!

Mimmi75, kp.15/??, ovispäiväkö?!?, yritystä elokuusta-07...

Vierailija
9/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Tikru!! =) Kyllä se totta on.

Mimmi75: Paljon peukutuksia sinulle, että nyt tärppää! :)

Itsellä on flunssa ja miehellä myös. Mutta onneksi on vielä ovikseen aikaa. Miten se menikään: jos miehellä on flunssa tms., niin huononeeko siittiöiden laatu ja kestääkö siinä pitkäänkin että korjaantuu? Eikös flunssa jotenkin vaikuttanut siittiöihin? Nyt muuten jo jomttaa alavtsaan; valmistaudutaanko siellä jotenkin tulevaan ovikseen..?

Minulla ei oikeastaan ole nyt mitään ihmeempää. Pienempi valvotti taas yöllä kun on flunssa ja nukahti kunnolla vasta 01:30. ZZZzzzzz... No, tällaistahan tämä on.

Mies lähti tänä aamuna työmatkalle. Ihan hyvä saada vähän etäisyyttä.

Hyvää viikon alkua! =)

Kp 7/26-30, yk 10

Vierailija
10/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tainnutkaan kirjoitella helmikuisiin vielä, päivittäin käyn kyllä lukemassa ja olen jännäillyt teidän kanssa. Olen yrittänyt pitää taukoa ainakin kirjoittamisesta, tuntuu, että silloinkin vaan stressaa enemmän...

Esikoinen (02/06) kun sai alkunsa heti ja nyt on jo yk 6 niin ihmetyttää todella kun tää onkin niin vaikeata. ;o/ Mutta niinhän elämä menee, ei kaikki ole tarjottimella heti, ihan hyvä opetus mulle.

Nyt kp 11, mä en ole yhtään selvillä koska vois ovis olla. Aina on säännöllinen kierto 28 pv ollut, viime kierto olikin yhtäkkiä 23 pv. Jos tää olis sama, ovishan olisi näillä main. Ikinä en oo sitä tikutellut, enkä nytkään aio. Yritän vaan saada miestä petiin n. joka 2. tai 3. pv. :p

Nyt on aikaa kirjoitella, kun eilen illalla iski flunssa päälle enkä päässyt töihin. Todella harmittaa, yksityisyrittäjä hoitopuolella, näkyy kyllä tuloissa kun asiakkaita pitää perua... ;o(

Todela paljon onnea pussanneille ja oviksen hyödyntäneille! Mua ei todellakaan haittaa, TIkrut, Mimmit ym., omanapaisuus ja hehkuttelu, kiva sitä on lukea ja saa ainakin teidän puolesta olla iloinen! ;o)

V

Vierailija
11/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vasta heräilty =) Vietän parhaillaan kesälomaa!! (viikko vain, onneksi loput lomaviikot on sitten "oikeaan" loma-aikaan)

Tikrulle ja muille plussanneille: voitte ihan vapaasti minunkin puolesta jatkaa kirjoittelua täällä =) ei haittaa yhtään enkä yhtään ihmettelekään jos haluatte olla varovaisia näin alussa.

ON: Täti lähti viimein pois ja nyt aletaan odottelemaan ovista =) Toiveet on korkealla jo siitäkin syystä, että olen nyt lomalla (se ainoa edellinen ovis kun tapahtui myös lomaillessa) Varmaan ylihuomenna voisi jo alkaa tikuttelemaan.. Nyt kun sitten kuitenkin osaisi ottaa tämän maltilla eikä jännäilisi hirveästi!

Annu_81, 5/27, yk 5

Vierailija
12/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin hävittämään ekan kirjoitukseni, toivottavasti nyt onnistuu.

Mimmille onnittelut oviksesta! Toivottavasti tärppää, kun olette jo niin kauan yrittäneet. Mua ei ainakaan haittaa yhtään jos hehkuttaa omaa napaa. On vain kiva lukea toisten tuntemuksista ja huomata että samassa tilanteessa olevia löytyy. Tämä on niin jännittävää puuhaa tämä vauvakuumeilu että on hauska jakaa sitä toisten kanssa.

Mä en ole juurikaan mittaillut lämpöjä. Mulla on sen verran epäsäännölliset yöunet että ei mittailut ole luotettavia. Luin myös siitä, että kainalosta ei kannattaisi mitata, niin kuin joku aiemmin jo kirjoittikin.

Ammulla oli semmoinen menkkamainen olo ja luulinkin että täti tulee käymään. Päivän mittaan olo kuitenkin muuttui ja tätiä ei ole ainakaan vielä näkynyt. Nyt tuntuu siltä kun flunssa olisi tulossa ja alavatsaa vihloo edelleen. Lisäksi rinnat on tullu tosi kipeiksi. Niitä oikein särkee ajoittain. Viimeksi tuntui samalta kun imetin esikoista. Nyt on kyllä niin vahvoja tuntemuksia että en voi vain kuvitella kaikkea(enhän?) Jos olisi kaapissa testi niin tekisin jo huomenna aamulla. Testit tulee kuitenkin vasta huomenna postissa, niin täytyy malttaa ylihuomiseen. Piinailu siis jatkuu! Toivottavasti pääsen tikrun seuraksi plussanneihin, kuin myös kaikki muutkin piinailijat.

Hyvää alkanutta viikkoa!

heinuli kp 26/25-27 yk 2

Vierailija
13/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas vaan moiks!

palailen pikkuhiljaa varovasti tänne tauon jälkeen, nyt jälleen uusin tuulin mukana kuvioissa. Sitä viidettä villahousua edelleen toivomme :x

Tsemppiä helmiksille :)

Vierailija
14/93 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastwish: Onpa mukavaa kuulla pitkästä aikaa sinusta! Tervetuloa takaisin kuumeilijoihin! Minä täällä yhä roikun esikosta haaveilemassa ja iso osa aikaisemmin kuumeilleista on jo onnellisesti siirtynyt odotuksen puolelle.

Sain ovisplussan aamulla ja kävin tänään samalla kontrolliultrassa. Folli on puhkeamaisillaan ja huomenna pääsen ensimmäiseen inseminaatioomme! :) Mitenköhän saan nukuttua tänä yönä, kun jo niin jännittää huominen. Mietin kovasti, että olisiko uskaltanut tänä iltana puuhastella, mutta on varmaan parasta odottaa siihen huomiseen inssiin.

Rizza kp 14/30, yk 26

Vierailija
15/93 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, tsemppiä Rizzalle kovasti, toivotaan, että inseminaatio onnistuu!

Minä olen mittaillut lämpöjä aamulla heti herättyäni suusta kielen alta. Ostin tätä varten oikein uuden mittarinkin :) Ja se on tosi nopea. Minulla lämmöt kertoivat ainakin sen, että menkat alkavat. Ovulaatiota niiden perusteella ei osannut sanoa, tikuilla kyllä.

Täällä tylsä vaihe. Ei muutakuin odottelua, kohta kai vois alkaa tikuttelemaan taas. En aio päästää ovista huomaamatta ohi. Kuinkahan luotettavia nämä tikut muuten ovat? Jos niillä löytää oviksen, onko se varmasti?

Kerroin kahdelle kaverille yrityksestä kun kerran kysyivät. En viitsi valehdella, vaikken halua kaikkien tästä tietävänkään. Mutta jotenkin tuli tarve tästä jo puhua.

Terv. Pötkö kp 8/28 yk4

Vierailija
16/93 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelu on sit inhottavaa. Toisaalta on hieman menkkamainen olo, mut taas tänään esim aamupahoinvointia. Ei heti herätessä, vaan tuossa kun olin ottanut kupin kahvia, leivän ja käyttänyt koirat aamulenkillä. Sen jälkeen tuli siis tosi huono olo...

Tsemppiä Rizzalle inseminaatioon.

Vierailija
17/93 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että teille tulee inssin seurauksena vauva... Teilläkin on jo niin pitkä yritys takana! bd bd bd

Vierailija
18/93 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaviikko taitaa olla aluillaan. On kyllä niin vahva tunne siitä, että täti tulee, etten kauheasti edes jaksa innostua piinailemaan. Valtava makeanhimo kielii siitä.

Minäkin olen tästä yrityksestä kertonut, kun on kysytty. Vähän aikaa sitten ensikertaa kerroin. Sanoin, että tulee, kun tulee, ei ole vielä onnistanut. Kumma hiljaisuus tuli sen jälkeen ?:|

Tikrulle suuret onnittelut!!!

Joie kp 20/23-27

Vierailija
19/93 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joie, samoissa taidetaan mennä. Tässä alkaa jo oireita kuvittelemaan, mutta ovat niin samanlaisia kuin viime kierrossa, joten ihan hirmuisesti en tältä kierrolta odota. Mikä on sinänsä sääli, sillä peittoja heiluteltiin oikein urakalla, ja ajoituksenkin olisi pitänyt olla kohdillaan. Ajattelin testata viikonloppuna, jos täti ei ehdi ensin.

Tsemppia kaikille piinailijoille ja ovista odotteleville. Myös Rizzalle onnea inseminaatioon, toivottavasti onnistaa!!

Hyvää loppukevättä kanssa, kohta on jo kesä, ihan uskomatonta miten tämän vauvahankkeen kanssa aika vierähtää, vaikka välillä päivät menevätkin ihan uskomattoman hitaasti!

t. marjapensas kp 20/24-28

Vierailija
20/93 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät mataavat. Eilen oli migreenikin *blaah*

Tikru: jeee kunnon plussasta.

MImmi75: voihan sen lämmön ottaa suustakin, aamulämpö totta kai ja aina sama paikka.

T:Vacsu kp 27/28-43, yk7, dpo muistaakseni 6