G: Miten paljon miehesi kuvaa sinua?
Siis kuvia pelkästään sinusta ja lapset eivät ole niissä mukana?
Meillä kaikki valokuva-albumit ovat täynnä miehestä ja lapsesta, koska mies ei ole ottanut minusta kuvia. Lasta kuvaa kyllä.
Muuten se ei haittaa, mutta nyt kun olen raskaana, olisi kiva, että tästä mahasta jäisi joku kuvallinen muisto. Jos pyydän miestä ottamaan kuvan, hän ottaa tosi nihkeänä yhden kuvan ja sitten unohtaa koko asian.
Kommentit (26)
inhoon et mua kuvataan,mutta toi mies ois aina ottamassa kuvia minusta=)joka reissulla annan jonkun kuvan ottaa että ois mustakin kuvia kansioissa yms.Just oltiin yhteisellä lomalla ja mies oli ottanu musta kuvan läpinäkyvässä yöpaidassa..sit annoin digikameran kiertää isäni,äitini,veljeni,lasteni kädessä ja kattelivat kuvia..sit katoin ite kameraa ja huomasin et musta tuo kuva siellä..hävettää ihan sikana=)
Otan kuvat itse koska muut eivät ole innostuneet kuvaamaan, joten puutun tietty kuvista. Joskus ajattelen, että jos kuolisin niin lapset eivät voisi edes kuvasta katsoa minkä näköinen äiti heillä oli ;)
Meillä kaikki valokuva-albumit ovat täynnä miehestä ja lapsesta, koska mies ei ole ottanut minusta kuvia. Lasta kuvaa kyllä.
Inhoan itse poseeraamista, ja siksi on todella ärsyttävää joutua pyytämällä pyytämään kuvaamista. Tulee niin tönkkö olo siinä kameran edessä, että toivoisi hänen tajuavan ja haluavan kuvata ihan oma-aloitteisesti.
Olen ajatellut asiaa niinkin, että lasten kannalta olisi todella tärkeää, että äidistäkin on kuvia - jos vaikka äidille sattuu jotain. Ja noin muutenkin, tulevaisuutta silmälläpitäen. On aika kurjaa, ellei ole lainkaan kuvia itsestä, kun haluaa muistella menneitä joskus myöhemmällä iällä.
Eli pientä puhuttelua sinunkin miehellesi!
ja jos ilman lupaa ottaa ni heitän kameran seinään =)
Raskausaikana sovimme tarkoituksella että joka kuukausi otetaan minusta kuvia jotta massun kehitys jää jälkipolvillekin näkyviin. Välillä olin kuvissa yksin, välillä muiden kanssa, jotta tuli vähän vertailukohtaa :)
Muuten yleensä meillä kameraa käytän minä.
En mäkään sitä pahemmin kuvaile. Jos kuvataan niin yleensä ne just tilanne kuvia missä on muitakin, yleensä lapsia. Pääasia että meistä on kuvia.