Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hermostui ja lähti.

Vierailija
27.06.2009 |

En antanut sen nukahtaa sohvalle klo 18 maissa, eikä se oikein arvostanut tekoani vaan kiukutteli aikansa ja lähti jonnekin, varmaan kahville. Tulee varmaan klo 22 maissa ja virnuilee mielessään, että siinäpä luuli akka jotain voittavansa kun ei antanut nukkua, mutta ähäkutti, hänpäs kosti... Hah.

Minusta se nyt vain on niin, että kun meillä on kolme lasta joista pienin on vastasyntynyt, ei toinen vanhemmista voi itsekkäästi nukkua JOKA PÄIVÄ 2-3 tunnin päiväunia ja sen jälkeen vielä lähteä omiin harrastuksiinsa tunneiksi. Siis sen lisäksi, että ensin on 8,5 tuntia töissä, poissa lasten elämästä.

Vai mitä olette muut mieltä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärtää jos kerran viikossa tai joskus harvoin on niin väsy,e ttä nukahtaa. Vai voiko vaimot sanoa kun mies tulee töistä, että sorry, meen päikkäreille, huolehdi kakarat ja pyykit ja ulkoiluta koira ja laita sit lapset nukkuun. Mikä ero siinä on, ei kolmen lapsen äidillä hirveitä oo luppoaikaa, joten työpäivä se silläki on.

Vierailija
22/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Edelleen - miksi ei päiväunia voi nukkua? /i]

päiväunet? ja jos kävisi aiemmin nukkumaan niin saisi yöllä tarpeeksi unta, ei tarvisi päiväunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen suorastaan kehottanut, kun sekopäisenä raivoaa imetystensä lomassa ja saa lapsen nukkumaan.

Vaan ei, alkaa tyhjentää tiskikonetta, jonka minä tyhjentäisin kuitenkin.

Minä tahdon välillä nukkua päiväunet ja annan vaimonikin nukkua päiväunet, jos sellaiset tarvitsee. Mikä siinä on niin vitun vaikeaa?

Vierailija
24/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen suorastaan kehottanut, kun sekopäisenä raivoaa imetystensä lomassa ja saa lapsen nukkumaan. Vaan ei, alkaa tyhjentää tiskikonetta, jonka minä tyhjentäisin kuitenkin. Minä tahdon välillä nukkua päiväunet ja annan vaimonikin nukkua päiväunet, jos sellaiset tarvitsee. Mikä siinä on niin vitun vaikeaa?

mikä siinä on vaikeaa. Se että MIES ITSEKKÄÄSTI nukkuu joka päivä 2-3 tuntia päikkäreitä.

Vierailija
25/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväunia ja kaikkia päivänukkujia?

Vierailija
26/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se outoa ettei ihmiset osaa lukea tai lue mitään, ja tullaan sitten kommentoimaan.

Minä ymmärsin ap.n tekstistä, että hän on kotona yksin kolmen lapsen kanssa, nuorin on vauva. Mies tulee töistä kotiin ja kaatuu sohvalle 2-3 tunnin päiväunille, joka pv, eli hän ei ole lasten kanssa, hän ei anna vaimolle mahdollisuutta hengähtää arjesta ja lapsista, hän ei ole perheen kanssa. Hän nukkuu.

Nousee sitten ja lähtee harrastamaan tai muualle.

Ja sitten valvoo klo 01:een, ja herää klo 05 töihin joiden jälkeen on niin väsynyt että ottaa päiväunet.

Isi ei ole ikinä läsnä.

Vaimo on aina yksin, eikä hänellä ole aviomiestä eikä kumppania.

Miehen pitäisi kääntää rytminsä. Esim. viikonloppuna, kun saa nukkua pidempään. Ja sitten maanantaista alkaa uusi elämä, on jalkeilla töitten jälkeen kuten muutkin ihmiset, ja menee nukkumaan "ihmisten aikaan".

Ap voisi alkaa keksiä menoja itselleen sen jälkeen kun mies tulee töistä, jättää isommat lapset ja ottaa vauvan mukaan, vaikka kävelylenkille. Tai sano, että mennään kaikki puistoon ja vaadit että miehen on tultava mukaan.

Muuttuisi miehen unirytmi... katastrofi estettäisi..

Ja kuten joku jo tuola totesi, sanon minäkin, omasta kokemuksesta: mies voi oikeasti muuttua aivan toisenlaiseksi kun perheeseen tulee lapsi. Tai kun se toinen tai kolmas syntyy.

Juuri tuommonen, vastuusta vetäytyjä, tai siis olento joka kuvittelee että vastuuta on vain se, että käyu töissä ja tuo elannon..

Vierailija
27/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä sitten alatte typeränä kanakuorona tuomita KAIKKIA päiväunia ja kaikkia päivänukkujia?

päiväunien nukkujat?

Vierailija
28/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin vaimo lähtee vaikka shoppailemaan!

Hyvää koulutusta äijälle. Ei varmaan saa nukuttua.

Vierailija
29/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväunet aion nukkua tarvittaessa edelleen. On se nyt yhtä helvettiä, jos ihmisen ei anneta nukkua kun nukuttaa.

Vierailija
30/31 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväunet aion nukkua tarvittaessa edelleen. On se nyt yhtä helvettiä, jos ihmisen ei anneta nukkua kun nukuttaa.

Aina ei yöllä saa nukkua. Muista kun vaimosi väsymystään valittaa...

Vierailija
31/31 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota seuraavat 10 vuotta ja ihmettele sitten missä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi