Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen roikkuu av:lla puolenyön jälkeen?

Vierailija
27.06.2009 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä. =)

Vierailija
2/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sai lapset nukkumaan vasta yhdeltätoista. Sellainen, joka on lomalla. Sellainen, joka on juonut kaksi alkoholiannosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Kaikki täsmää.. Pitäisi kyllä mennä nukkumaan..

Vierailija
4/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kokopäivän kantanut kipeää, itkuista vauvaa ja saanut pojun nukkumaan juuri. Hetki rauhallista, omaa aikaa.

Vierailija
5/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii tuossa vieressä lelukaarellansa ja juttelee isoon ääneen. Saa nämä, milloin väsy iskee.

Vierailija
6/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiden tunnin aikaerolla :)

Vierailija
7/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä ja sinä. =)

vanhemmat lapset nukahtivat kahdeksan aikaan (tyttö) ja hieman ennen yhdeksää nukahti poika.

Nuorin on nukkunut varmaan jotain tunnin..

Vierailija
8/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mies tuijottaa tota typerää Hulkkia ja joka ei halua mennä yksin nukkumaan.

Vierailija
9/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Siivekäs, Hardcorezen ja kumppanit jo unten mailla?

Vierailija
10/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt, loman tarpeessa oleva, kaksi siideriä ja kaksi viinilasia juonut, joka menee nyt nukkumaan. Loma alkaa ensi keskiviikkona (5 ja puoli viikkoa!), joten vielä viimeinen rutistus edessä ja voimia kerätään tämä viikonloppu!

Vierailija
11/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt, raskaana, levoton, tunteet pinnassa, niska ihan kamalan kipeä, tekee mieli syödä ruisleipää jonka päällä paljon margariinia ja juustoa sekä juoda maitoa, mies vallannut koko sängyn, kaljoitteli ensimmäistä kertaa raskausaikanani (rv 18 + 6) ja tuli ajoissa kotiin ja suuttui kun tiuskaisin hänen vuolaille rakkaudentunnustuksilleen, että olisi ihan kiva edes joskus kuulla nuo asiat selvinkin päin. Pitäisi olla kiitollinen, että on pohjimmiltaan kiltti ja hyvä mies, mutta aina onnistun nämä asiat vääntämään väärään suuntaan ja pikku asioista tulee kamala tunnemyrsky, jota mies ei tietenkään pysty ymmärtämään...Loukkaantui kun hänen syvä rakkautensa ei saanut vastakaikua. Minä taas epäilen, ettei sitä ole olemassakaan kuin nousuhumalassa.

Juu on mulla ongelmat. Menen sen "juopon" kainaloon.

Vierailija
12/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka raskaana jonka lapsi nukkumassa ja mies viettämässä iltaa poikien kanssa. En osaa nukkua ku vast joskus kahen-kolmen aikaan ku päivällä nukun päikkäreitä kun on niin kuuma..

Vierailija
13/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipin napin kuusi illalla.

Vierailija
14/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jota pikkuhiljaa alkaa jo väsyttämään...

Vierailija
15/34 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ja työvuoro kestää vielä kaksi tuntia. Eli vastaus ap:n kysymykseen: töissä on aikaa olla AV:lla...

Vierailija
16/34 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mies tuijottaa tota typerää Hulkkia ja joka ei halua mennä yksin nukkumaan.

jonka mies tuijottaa tuota troija-elokuvaa ja joka ei myöskään halua mennä yksin nukkuun. :D

Vierailija
17/34 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu että miehet kattoo telkkaria ja naiset keskustelee av:lla. Onko tämä sukupuolisidonnainen juttu? Vai onko jossain perheessä asetelma toisin?

Vierailija
18/34 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, miksi mä roikun täällä tähän aikaan: ei nukuta just nyt, olen vähän huppelissa, telkasta ei tule mitään, mitä jaksaisin katsoa, mies on tässä kainalossa ja kommentoi teidän juttuja...

No höh. Vietän ihan hauskaa lauantai-iltaa. Säälittävää??

Vierailija
19/34 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sain nukkumaan jo ennen ysiä. Mies on työkeikalla, tulee joskus yöllä. Ite nukuin päikkärit kun väsytti. Nyt ei oikeen väsytä. Pitäis enhkä syödä yks leipäsiivu ja mennä iltapesun kautta nukkuun. Aamulla varmaan väsyttää.

Vierailija
20/34 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join lasin punaviiniä ja ahdistaa ihan sairaasti. Vauvan kanssa olemisesta ei vaan saa lomaa eikä mies tajua että oon ihan lopussa tän kaiken kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi