Millainen ihminen roikkuu av:lla puolenyön jälkeen?
Kommentit (34)
Älä jää yksin ahdistuksinesi. Ja miehelle tuommoiset asiat joutuu vääntämään rautalangasta.
tytsy meni nukkumaan puol ykstoista, sen jälkeen tehään kotitöitä ja vietätään omaa aikaa. Ja nukahtaminen tosi vaikeeta, vaikka on ihan väsy, jotenkin menny rytmit ihan sekaisin.
niin mitä sitte voi kirjoittaa...?
Onko muita, joille näin viikonloppuna maksetaan AV:llä roikkumisesta ekstraa?
Onko muita, joille näin viikonloppuna maksetaan AV:llä roikkumisesta ekstraa?
Selitätkö vähän tarkemmin...?
AV:lla roikkumisesta maksetaan tuplasti kuin muina öinä. Lastenkuntouksen parissa minäkin...
AV:lla roikkumisesta maksetaan tuplasti kuin muina öinä. Lastenkuntouksen parissa minäkin...
lastenkuntoutuksen parissa minäkin. Taitaa jo väsymys tulla silmään, vaikka vuoroa jäljellä vielä yli 6,5 tuntia.
... Ja tästä alkaa L O M A.
Täällä muksut jo untenmailla, joten jotenkin vaan pitäisi "kökkiä" tää yö.
meillä on kuin huopatossutehtaassa, mutta olen töissä sellaisessa yksikössä, jossa on perheitä, eli lapset vanhempineen. Eli mulla ei ole näin öiseen aikaan muuta puuhaa kuin puhelimen päivystys, ja se soi harvoin. Entäs itse, mitä puuhaat?
Valvomisen lisäksi pitäisi pestä henkilökunnan WC ja pyyhkiä pölyt toimistosta. Kummastakohan aloittaisi :)
Muutama leffa olis repussa odottamassa katsojaansa
Valvomisen lisäksi pitäisi pestä henkilökunnan WC ja pyyhkiä pölyt toimistosta. Kummastakohan aloittaisi :) Muutama leffa olis repussa odottamassa katsojaansa
Meillä on vuorot 12 tuntia 15 minuuttia, ja alkuillasta n. 2-3 tuntia on oikeita töitä. Sitten se loppu 9 tuntia, hohhoijaa.
Tuolla odottelee lasteni valokuvakansiot, pitäisi jaksaa kirjoitella niihin kuvatekstejä jos vaan saisi pepun irti tästä tietokonetuolilta.
Mitäs muut yököt, kertokaa töistänne, kiinnostaa. Olen se numero 34.
kolottaa, närästää, hikoiluttaa. Mitään netitteltä meluisampaa ei viitsi tehdä, että edes muu perhe saa rauhassa nukkua.
ja nollata ajatukset ennen nukkumaanmenoa. Ukko katsoo viereisessä huoneessä jotain väkivaltaohjelmia joten sinne en halua mennä.