Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät ensi viikon lauantaina, mies petti.

Vierailija
26.06.2009 |

Kaikki on siis valmiina häitä varten ja nyt selvisi että mies on pettänyt minua. Olen aivan murtunut. En jaksaisi millään alkaa ilmoittelemaan sukulaisille ja ystäville että häitä ei pidetäkään. Kaikki on kai silti maksettava pitopalvelua myöten. Olen nyt kaksi päivää asiaa pohtinut ja naimisiin en kyllä tässä tilanteessa mene.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ystäviä, näemme harvoin. Nytkin sattumalta törmäsimme kaupungilla ja tuli häämme puheeksi. Tämä kaverini ei edes tiennyt häistämme. Ja kun kuuli että häät ovat niin kertoi sitten näkemänsä.

Vierailija
42/65 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa-joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuossa kannata väkisin naimisiin mennä vain siksi, ettet enää viitsisi kääntää junaa. Tuskin se avioliitto kauan kestäisi, joten vähemmän noloa sinulle on, että perut homman nyt ennen kuin on myöhäistä. Näin sulla säilyy edes vähän enemmän omasta itsetunnostasi, niin uskon.

Peruminekin on kova urakka. Älä ala siihen yksin, vaan pyydä apuun kaasosi ja vanhempasi, ja jokainen soitta eri ihmisille, niin sun ei tarvi yksin kaikille soitella.

Jos pitopalvelu ei enää suostu hyvittämään, niin ota ruuat sieltä, pakasta minkä voi pakastaa, ja lopuilla ruuilla tarjoat kavereillesi ja sukulaisillesi lohtubileet. Ei niitä ruokia ja rahoja kannata pitopalvelulle lahjoittaa.

Sulla alkaa nyt uusi elämä! Pidä selkäsi suorassa ja leuka pystyssä!

ROHKEUTTA AP!

Onko ystäviä, joilta saisit kannustusta. Ei miehen kanssa kannata mennä naimisiin jos jo ennen tässä vaiheessa pettää.

Pyydä apua mutta ÄLÄ MENE NAIMISIIN SEN SIAN KANSSA!

Vierailija
44/65 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä on ihan todellista elämää. Itse vielä kolme päivää sitten olin onnellisesti menossa naimisiin ja nyt kaikki on aivan toisin. Ei uskoisi että omalle kohdalle voi näin käydä. =(

Vierailija
45/65 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska jätkä! No parempi huomata nyt kuin häiden jälkeen... vaikke tämä taidakaan lohduttaa.

Voimia!

Vierailija
46/65 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät ystäviä, omaisia tai ketä nyt haluatkin, siihen apuun.

Mieti kuinka paljon säästät rahassakin. Pitopalvelun voi perua vielä pari päivää aiemmin. Voit joutua jotain maksamaan mutta senhän kustantaa tuleva ex-puolisosi kun kerran on mokannut.

Vierailija
47/65 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tuntuu siltä, että et halua naimisiin, niin et mene tietenkään!! Pitopalvelut ja vastaavat on tietty ikävä rahanmeno, jos ei ole peruutusmahdollisuutta. Mutta luulis loogisesti ajatellen, että on! Kun heti ilmoitat! Voit joutua maksamaan osan, muttet varmasti koko summaa, koska eihän viikon päästä oleviin häihin ole ruoka tehty vielä.

Pistä mies maksamaan kaikki, jos vain suinkin pystyt. Ja kerrot kaikille vieraille, että syy häitten peruuntumiseen on tämä.

Ei varmasti lohduta, mutta häitä peruuntuu kokoajan. Ette varmasti ole ainoat. Eikä se silti tarkoita, ettettekö joskus vielä menisikin naimisiin?? Mutta tottakai avioliittoon KOKO ELÄMÄKSI SITOUTUMINEN täytyy tapahtua niin, että molemmat sitä 100% haluavat.

Vai haluaa mies naimisiin. Tuntuu miehes haluavan yhtä sun toista. Tosi pahoillani olen, ap, tsemppiä!!

Vierailija
48/65 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan kerrto ihan rehellisesti syyn häiden peruuntumiselle. Sinä et ole tehnyt mitään väärää ja sinun ei tarvitse hävetä tapahtunutta.

Soita heti pitopalveluun ja hääpaikkaan. Kysy mitä maksaa peruminen ja mieti sen jälkeen, että miten toimit. Älä kuitenkaan mene naimisiin, kun et enää itse halua. Ja pistät miehen maksamaan virheistään.

Itse menin aikoinaan naimisiin, vaikka olin hääpäivänä sitä mieltä, että en enää halunnut naimisiin. Mies ei pettänyt toisen naisen kanssa, mutta petti täysin luottamukseni ja osoittei tempauksellaan, ettei arvostanut minua ja minun panostani häihin yhtään. Luottamus ei koskaan palannut ja mies ei todellakaan arvostanut minua millään tavalla. Erottiin 1,5 vuoden jälkeen minun aloituksesta.

Älä tee samaa virhettä.

Vierailija
49/65 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole vielä edes tilanneet raaka-aineita teidän häihin joten niistä ei voi tulla kustannusta.

Tilavuokran voi joutua maksamaan jos juhlat on pitopalvelun tiloissa.

Sinuna peruisin häät välittömästi riippumatta siitä maksaako jotain vai ei.

Vierailija
50/65 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitopalvelu halusi puolet maksusta. Kukat ja kampaajan sain peruttua. Tilavuokra oli onneksi pieni ja hääautona piti olla kaverin auto. Melkoinen rumba ollut. Mietitään jatkoa, häämatkasta tulikin suhteen parannusmatka...

Vierailija
51/65 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaaso ja pitäkää hauskaa.

Voimia

Vierailija
52/65 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pahalta tuntuu puolestasi ap. Aivan kauhea tilanne. No, kukaan ei ole kuitenkaan kuollut, sikäli mikäli se nyt yhtään lohduttaa.....

Suhteen "parannusmatka" ei kuulosta minusta hyvältä. Tarvitsisit nyt varmasti aikaa ilman miestä. On kyllä sen verran sikamainen temppu, että en voi kuvitella että itselläni luottamus palaisi. Jos teillä ei ole lapsia, antaisin ukon mennä. Jos jo tossa vaiheessa mokaa, millaista tuleekaan olemaan naimisissa ollessanne?!

Vierailija
53/65 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun naimisiinmenostressin takia on ensin pettänyt, seuraava kerta on sitten kun olet loppuvaiheessa raskaana, kun ei vaimo jaksa enää kiinnostaa eikä vaimo enää jaksa seksiä tai kun ollaan pikkulapsivaiheessa ja kun vaimo ei ole enää vaimo vaan äiti ja kun seksiä ei enää saa aina kun huvittaa ja muutenkin kotielämä ahdistaa... kyllä niitä syitä tulee löytymään jatkossakin. Kun kerran pettää, tekee sen toisenkin kerran. Ja kolmannen, jos vain tilaisuus tulee. En katselisi kauempaa vaan pistäisin pihalle ja ei kun uutta, parempaa kohti.

Vierailija
54/65 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatia puolet maksusta! Kuulostaa aika kalliilta. ERi asia olisi, jos ruoat olisi tehty ja tilattu, mutta tässä tapauksessa ei.

Matkan perusisin tai ainakin lähtisin kaason tms kanssa. Mies maksakoon kaverin matkan, jos haluaa suhdetta vielä jatkaa... Miehen kanssa ET matkalle lähde!

Pitopalvelu halusi puolet maksusta. Kukat ja kampaajan sain peruttua. Tilavuokra oli onneksi pieni ja hääautona piti olla kaverin auto. Melkoinen rumba ollut. Mietitään jatkoa, häämatkasta tulikin suhteen parannusmatka...

Vierailija
55/65 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perutaan yhteinen hautapaikka.

Vierailija
56/65 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voih

Vierailija
57/65 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kertomuksesta tuli heti mieleen eräs Dianasta kertova dokumentti, jossa kerrottiin Dianan tajunneen Camillan roolin juuri ennen häitä. Häitä " ei voinut" peruuttaa, vaikka Dianalla oli olo kuin karitsaa olisi viety teuraalle. Puistattavaa.

Vierailija
58/65 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettää pettää aina. Lähde ja lujaa

Vierailija
59/65 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sinulla on nyt ratkaisun hetki elämässä. Jos tuohon jäät, parempaa on tuskin luvassa. Ethän halua olla katkeroitunut vaikkapa 30 vuoden päästä? En todellakaan toivo sitä sinulle. Voimia.

Vierailija
60/65 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on 12 vuotta vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän