Asioita jotka tuottaa yksineläjälle vaikeuksia.
Mietin että yksin eläessä on paljon hankaluuksia. Esim jos punkki on kiinni pakarassa tai selässä, tai jos vaikka kaatuu kuumaa vettä päälle keittiössä. Yksinäinen ei saa apua mistään.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Aina on joku apu jostain löytynyt, vaikka yksin asuukin.
Minullepa ei ole löytynyt, ja aika huonosti on käynyt.
No en kyllä keksi yhtään tilannetta johon ei apua rahalla saisi. Remonttimiehen saa rahalla, lääkäriin pääsee rahalla...ei miestä tarvita kuin panopuuksi ja niitäkin saa nykyään rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on sitten vain sinun ongelmasi, ei kaikkien yksin elävien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö olikin keskustelu vain niille, joille on apua aina löytynyt?
On meitä kuitenkin kaksi, minä ja ap. Tilanne on siis tällä hetkellä 2-2.
Kommentoijalle numero kolme: ei kaikilla ole rahaa käytettävissä aivan kaikkiin ongelmiin.
Uusi sohva oli lappeellaan enkä saanut yksin käännettyä jaloilleen. Ison painavan ruokapöydän siirto on osoittautunut mahdottomaksi yksin.
En ole vapaata riista kerrostalossa.Akatomille vanhoille äijille.Sen enempää en ole vapata ristaa mikään haraste porukat tai aktiviteti mikä ilmasta ukko miehille. Sama koskee kaikkia naisia HUOM! ikään katsomatta.Se on seksuaalista ahdistelua!Joka tuntu olevan tabu kaikialla,josta ei saa puhua ja äijät ovelia lähesty niin ettei ympäristö huomaa.
En muuta keksi kuin että jos pyörtyy ja lyö päänsä, tai saa jonkun sairaskohtauksen tms., kestää kauan ennen kuin kukaan tietää. Voi olla että se on sitten liian myöhäistä.
Esim. Isompien tavaroiden ostaminen/roudaaminen tuottaa ongelmia yksin asuvana ja autottomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoijalle numero kolme: ei kaikilla ole rahaa käytettävissä aivan kaikkiin ongelmiin.
Parhaita ovat he, joille kaikki pitäis tulla valmiina pöytään ilmaiseksi.
Olen koettanut pelata tennistä yksin mutta se on aika haastavaa.
Niimpä peruutin tuntini ja aloitan uuden harrastuksen, paritanssin ilman paria.
Vierailija kirjoitti:
En ole vapaata riista kerrostalossa.Akatomille vanhoille äijille.Sen enempää en ole vapata ristaa mikään haraste porukat tai aktiviteti mikä ilmasta ukko miehille. Sama koskee kaikkia naisia HUOM! ikään katsomatta.Se on seksuaalista ahdistelua!Joka tuntu olevan tabu kaikialla,josta ei saa puhua ja äijät ovelia lähesty niin ettei ympäristö huomaa.
Mitä sä siellä kitiset, ei taida ihan putkeen mennä
Vierailija kirjoitti:
En muuta keksi kuin että jos pyörtyy ja lyö päänsä, tai saa jonkun sairaskohtauksen tms., kestää kauan ennen kuin kukaan tietää. Voi olla että se on sitten liian myöhäistä.
Noin voi käydä vaikka talossa asuisi tusina muuta. Joskus nimittäin on yksin kotona ja silloin voi noin sattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaita ovat he, joille kaikki pitäis tulla valmiina pöytään ilmaiseksi.
Ja eivät edes anna...
Lakanoiden veto, mut sekin onnistuu yksin vaik sängyn päällä taitellen. Sit jos on kipee, ni ite joutuu silti kauppaan menemään (täällä maalla ei voi tilata mitään). Joku vaik grillaus ei oo oikeen innostanut näin sinkkuna yksin.
Ison, kannateltavan ikkunan peseminen. Kun pitäisi olla joku, joka kannattelisi ikkunaa sillä aikaa, kun toinen pesee sitä. Tai vaikka painavien asioiden (jääkaappi-pakastin, isot huonekalut) siirtely.
Voi itku sua ap surku-parka, otan osaa😭
Pokerin pelaaminen ja toisen syyttäminen on hiukan hankalaa yksin. Lääkärin avustuksella ja oikeilla lääkkeillä onnistuu nekin.
Lakanoiden vetäminen on mahdotonta yksin. Joten olen luopunut siitä, kylläpä helpotti!
Punkinpoistoa olen itsekin miettinyt, mutta vielä ei ole osunut punkki pakaraan. Olisihan sekin tapa tutustua naapureihin.
Muutto. Koronaostokset, kun ei varaa kotiinkuljetukseen. Kaikesta muusta olen selvinnyt jotenkin.