Häät ensi viikon lauantaina, mies petti.
Kaikki on siis valmiina häitä varten ja nyt selvisi että mies on pettänyt minua. Olen aivan murtunut. En jaksaisi millään alkaa ilmoittelemaan sukulaisille ja ystäville että häitä ei pidetäkään. Kaikki on kai silti maksettava pitopalvelua myöten. Olen nyt kaksi päivää asiaa pohtinut ja naimisiin en kyllä tässä tilanteessa mene.
Kommentit (65)
Menet naimisiin ja synnytät miehellesi kaksi lasta sitten otat eron ja mies on maksumies 15-16 vuotta ja saat kostosi.
Aloitushan ei olekaan kuin vasta 12 vuotta vanha, mutta mammat jaksaa lässyttää.
Jos mies haluaa menette naimisiin, mutta mies maksaa KAIKEN, jos olitte muuta sopineet.
Se että mies maksaa on rangaistus sopimusrikkomuksesta (pettäminen) ja toisaalta myos osoitus siitä että hän on vakavissaan menossa naimisiin ja haluaa hyvittää.
Jos pettämisestä ei tule mitään seuraamusta, mies ottaa sen alitajuisena signaalina että pettäminen ei muuta mitään.
Elämä on lyhyt ja juhlia liian vähän. Liittonne voi vahvistua tästä, ja hajota lopullisesti. Emme teidä etukäteen mitä elämä tuo.
Ap hei, menittekö naimisiin? jos menitte, liitto kesti?
Walesin tiikeri oli onnellisesti naimisissa, eikä sillä ollut kuin 250 lisänaista vuodessa