Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät ensi viikon lauantaina, mies petti.

Vierailija
26.06.2009 |

Kaikki on siis valmiina häitä varten ja nyt selvisi että mies on pettänyt minua. Olen aivan murtunut. En jaksaisi millään alkaa ilmoittelemaan sukulaisille ja ystäville että häitä ei pidetäkään. Kaikki on kai silti maksettava pitopalvelua myöten. Olen nyt kaksi päivää asiaa pohtinut ja naimisiin en kyllä tässä tilanteessa mene.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walesin tiikeri oli onnellisesti naimisissa, eikä sillä ollut kuin 250 lisänaista vuodessa

Vierailija
62/65 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet naimisiin ja synnytät miehellesi kaksi lasta sitten otat eron ja mies on maksumies 15-16 vuotta ja saat kostosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitushan ei olekaan kuin vasta 12 vuotta vanha, mutta mammat jaksaa lässyttää. 

Vierailija
64/65 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa menette naimisiin, mutta mies maksaa KAIKEN, jos olitte muuta sopineet. 

Se että mies maksaa on rangaistus sopimusrikkomuksesta (pettäminen) ja toisaalta myos osoitus siitä että hän on vakavissaan menossa naimisiin ja haluaa hyvittää.

Jos pettämisestä ei tule mitään seuraamusta, mies ottaa sen alitajuisena signaalina että pettäminen ei muuta mitään.

Elämä on lyhyt ja juhlia liian vähän. Liittonne voi vahvistua tästä, ja hajota lopullisesti. Emme teidä etukäteen mitä elämä tuo.

Vierailija
65/65 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, menittekö naimisiin? jos menitte, liitto kesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi