Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tarviin kriisiapua

Vierailija
28.05.2026 |

Mies löytänyt uuden naisen 2kk erosta. Kuulemma rakastaa mua ja tarvii multa tiedon haluanko enää olla yhdessä että voi naisen kanssa edetä. Oltiin erottu. Henkinen väkivalta.ite työkyvytön. Miehellä menee lujaa..

Mä en selviä. Itkettää vaan 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää vierittää sulle vastuun siitä että nyt jo on uusi nainen kuvassa, tai edelleen hallita sua vaikka ero on jo tapahtunut. Ota etäisyyttä mieheen äläkä anna hänen pelata pelejä! Ja hanki apua itsellesi jos on vaikea olla, toivottavasti hallitus ei ole tuhonnut kaikkia kriisipalveluja.

Voimia! Se on totta mitä sanotaan ajasta ja haavoista <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kukaan halua, päävikainen, en töissä, ongelmallinen jne miehillä helpompaa

Ap

Vierailija
4/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viinaa..tartu pulloon..

Vierailija
5/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se haluaa tiedon että haluutko olla yhdessä? Meinaako palata vai. Oliko eroon hyvä syy, ettet halua miestä takas enää. Jos homma ei toimi, kai silloin erillään. Aika auttaa, vaikeaa kyllä nämä.

Vierailija
6/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi se haluaa tiedon että haluutko olla yhdessä? Meinaako palata vai. Oliko eroon hyvä syy, ettet halua miestä takas enää. Jos homma ei toimi, kai silloin erillään. Aika auttaa, vaikeaa kyllä nämä.

Tarvii tiedon kun rakastaa vielä mua. Mulla on niin huono olo. En selviä tästä. En jaksa elää. En oo vastannut mitään hänelle. On laittanut viestejä. Mun elämän piti mennä näin, miksi?

Ap

Vierailija
7/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvii tiedon kun rakastaa vielä mua. Mulla on niin huono olo. En selviä tästä. En jaksa elää. En oo vastannut mitään hänelle. On laittanut viestejä. Mun elämän piti mennä näin, miksi?

Ap

No aiotko palata yhteen vai ei? Jos et palaa, selviät siitä. Yhden miehen vuoksi ei pidä elämää menettää. Aika tuo uusia näkökulmia.

Vierailija
8/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on se mielisairas nainen joka saa 1400€/kk eläkettä. Ei osaa elää yksin. Palaa aina joka toinen viikko ilkeilevän exänsä luokse.

Jos olisinkin niin mitä mä sulle oon tehnyt?

Ap

Vierailija
9/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä selviät. Olet vahvempi kuin uskotkaan. Hetki kerrallaan eteenpäin. Tee pieniä asioita, jotka tuovat sinulle parempaa oloa (kuppi teetä, kävely luonnossa, tanssiminen, mikä vain sulle iloa tuova juttu). Totesit, että suhteessanne oli henkistä väkivaltaa. Tiedät, että ansaitset parempaa. Yksin on parempi kuin vahingollisessa suhteessa. Älä lähde enää miehen peleihin mukaan. Päästä tyypistä irti ja ala rakentaa omaa elämää pala kerrallaan. Paha olo ja suru helpottavat vielä. 

Biisisuositus: Gloria Gaynor, I will survive. 

Vierailija
10/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on se mielisairas nainen joka saa 1400€/kk eläkettä. Ei osaa elää yksin. Palaa aina joka toinen viikko ilkeilevän exänsä luokse.

Jos olisinkin niin mitä mä sulle oon tehnyt?

Ap

Sä palaat aina takaisin. Miehesi ei rakasta sinua enää. Hän rakastaa uutta naistaan.

Vierailija
11/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läheiset sanoo että palaa takaisin..

Ap

Vierailija
12/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä päätät. Ei läheiset. Missä sä voit hyvin? Missä koet olevasi vapaa?

Vierailija
13/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vähän kossua niin kipu hellittää ja kaikki on taas hyvin.

Vierailija
14/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei hän huoli enää sua. Uusi nainen on raskaana 

Vierailija
15/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kyselee sulta, jos on jo uusi nainen? Anna mennä pois, jos oli jotain henkistä kaltoinkohtelua teidän suhteessa - et halua siihen takaisin. Siinä menee sun viimeisetkin itsetunnon rippeet.

Hoida itsesi terveeksi ja unohda koko tyyppi. Jos sillä menee "kovaa" niin tiedät paremmin mikä on kolikon kääntöpuoli. Toistelee samoja juttuja seuraavan naisen kanssa. 

Vierailija
16/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se ole mitään rakkautta jos kohtelee sua huonosti. 

Vierailija
17/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarvitsisi tukiasunnon.

Vierailija
18/45 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olitte eronneet, siihen oli varmaan hyvä syy. Älä mene takaisin. Ex-miehesi saa sinut voimaan huonosti. Ymmärrä se, ja pidä huolta omasta terveydestäsi. Ehkä kannattaa hakea jotain apua henkiseen puoleen, jos koet ettet yksin jaksa. 

Vierailija
19/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/45 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviääkö tästä? Itkettää vain ja en halua kuin maata

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä