Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipeä patti alapäässä! (kellään kokemuksia tai tietoa?)

Vierailija
26.06.2009 |

meidän perhesuunnitteluneuvolaan saa aikaa vasta syksyllä ja terv.asemalla eivät anna mulle naislekuria! En tosiaan aio mennä millekkään 6kymppiselle ukolle toosaani näyttämään!

Eli häpyhuulessa tosi kipeä tulehtunut patti,ei ole finni, mitään ei tule ulos vaikka puristan, on ihan musta ja verestää, eli voitte kuvitella kuinka kirvelee... joka kerta ku pissaa nii sattuu ja tilannetta pahentaa menkat, kun siteessä hautuu koko ajan... Muilla ollut tämmösiä? Meneekö itestään ohi, on ollu nyt viikon verran ja pahenee koko ajan...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa Bartholinin rauhanen ja sen tulehtuminen.

Vierailija
22/30 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku auttaa ???

Ooon teini ja ihan sama juttu on mulla....

Niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bartholin rauhanen?

Vierailija
24/30 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt ihmeessä noine patteinenne lääkäriin, ihan kenelle vaan onnistutte saamaan ajan. Hullua kärsiä ikävästä vaivasta kun ei apu kelpaa. Ei ne mieslääkärit todellakaan kiihoitu teidän pattisista römpsistänne.

Vierailija
25/30 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kirjoitti:

Voisko joku auttaa ???

Ooon teini ja ihan sama juttu on mulla....

Niin.

Teinitkin voi mennä lääkäriin.

Vierailija
26/30 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, mulla oli patti sisemmässä häpyhuulessa, sellainen aika pieni, ja punainen kipeä oli. Menin gynekologille. Oma gynekologini on niin suosittu, että hänelle on vaikea saada aikaa, joten otin sen kenet sain. Tämä sanoi, että se on herpes ja että oikeen muuta vaihtoehtoa ei ole. Otti näytteen. Minä olin kauhistunut ja epäuskoinen. Itkin silmät päästäni. Minulla on ollut pienestä pitäen ollut huuliherpes (joka on usein minulla huulessa), joten tiedän aika hyvin minkä tuntuinen ja minkä näköinen herpes on. Tämä ei mielestäni ollut. No testin tulos olikin negatiivinen, eli sen mukaan ei ollut herpes. Ja kun lääkäri siis soitti tuloksista, niin hän sanoi edelleen puhelimessa, ettei tiedä mikä muu se voisi olla. Myöhemmin kävin omalla gynellä ja hän ihmetteli gollekansa reaktiota ja analyysiä, että siis ainut vaihtoehto olisi Herpes . Sanoi, että se voi olla joku rasvapatti tms. finnin tapainen tai jokin muu.  No ainakin opin sen, että ei kannata käydä millä lääkärillä tahansa ja että useimmiten tuppaa olemaan niin, että se lääkäri, jolle on eniten aikoja on epäsuosituin ja ... no tässä tapauksessa myös epäpätevä. Yleisesti suosittelen kyllä aina lääkärillä käyntiä. Tämä oli vain kertomus siitä, että aina ei kannata edes uskoa lääkäriä, varsinkaan jos laboratoriokoe osoittaa lääkärin diagnoosin vääräksi. 

Vierailija
27/30 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/30 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aterooma oli minulla.. eri paikassa kyllä, mutta alapäässä. Paiseelta se näytti, mutta sisällä olikin mädän lisäksi talia ja muuta möhnää. Puhkaisu oli hirveetä! Tulehtunut iho, kun ei puudu kunnolla ja tunsin kaiken. Eipä ole sen jälkeen näkynyt. Älä vaan purista itse saat sen mädän leviämään laajemmalle alueelle.

Vierailija
29/30 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene yksityiselle, voit ihan itse valita kelle menet

Vierailija
30/30 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mene yksityiselle, voit ihan itse valita kelle menet

Luulenpa että ap:n patti on poksahtanut jo. Aloitus on vuodelta 2009.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän