Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin lasten vaatteet haisevat ihan hirveästi pesuaineelle!

Vierailija
25.06.2009 |

Meinaan saada astmakohtauksen kun tulevat lähelleni. Pari kertaa olen joutunut piipusta vetämään avaavaa lääkettä. Kuinka voisin ystävällisesti sanoa naapuriin että voisiko käyttää vähän vähemmän pesuainetta/tuoksutonta... kun jjotenkin tuntuu että on vähän tungettelevaa.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon kirjoitinkin että tuntuu hieman tungettelevalta... enkä ole keksinyt mitään keinoa miten saisin tilanteeseen mitään muutosta. Täytyy vain pysytellä etääämpänä lapsista.

Vierailija
22/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niitten nenään, jotka ovat tottuneet tuoksuttomaan. Mä käytän jatkossakin hajustettuja pesuaineita. Ei voi mitään, jos joku saa siitä astmakohtauksen. Sitten, jos hajusteet joskus kielletään, niin sitten täytyy siirtyä hajusteettomiin eli pahanhajuisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole astmaa, mutta migreenin pukkaa jos pitempään oleilen naapurin lasten seurassa :(

Vierailija
24/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta voit aovan hyvin sanoa, ettet valitettavasti voi olla lähistöllä, kun saat astmakohtauksen siitä pesuaineen tuoksusta.

Et voi valita naapurin pesuaineita, mutta voit ottaa etäisyyttä terveyssyihin vedoten.

Vierailija
25/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä pyykki pahalta tuoksu vaikka pesuaine onkin hajusteetonta.

Vierailija
26/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei pesuaineiden tuoksut ole mikään ongelma, mutta hiuslakat on. Viimeksi keväällä mun oli pakko vaihtaa paikkaa mun pojan treeneissä, kun vieressä olevan naisen hiukset haisi niin voimakkaasti hiuslakalle.

Vierailija
27/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurilasten hajuhaittojen takia.

Mitä helkutin pesuainetta nuo oikein käyttävät, vai haiseeko kaikki pesuaineet tollaisille merkistä' riippumatta, jotka ei ole hajusteettomia.

T. Omo sensitiiviä käyttävä

Vierailija
28/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo vähän tungettelevaa! :-D

Vierailija
29/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pesuaineiden hajut alkaa kuitenkin aivastuttamaan aivan hirveesti :(. Musta on kamala se haju. Mä sanon aina näitä haisevia tapauksia wc-ankoiksi, kun tulee mieleen just nuo vessan pesuaineiden hajut :D

Jos haluaa tuoksua, niin sitten jotain kevyttä parfyymia. Se pesuaineiden haju on aivan kammottava :(

Vierailija
30/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hyvä - pesuainetta, huuhteluaineena etikkaa + pari tippaa eteeristä öljyä.

Vierailija
31/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun naapuri pesee pyykkiä.

On tosi kuvottava haju.

Siihenkö sitten itse tottuu niin ettei sitä haista, vaikka toiset haistavatkin metrien päähän? En käsitä niitä, jotka kuvittelevat että se löyhkä olisi joku "raikas puhtaan tuoksu". Yök.

Vierailija
32/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä on oikeasti "hienoa" että lastenkin vaatteet haisevat halvalle kukkaisaromille, samalle kuin wc-raikastimet. Samat ihmiset varmaan käyttää halvinta rexonaa ja miehelle axea.

Vierailija
33/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä on oikeasti "hienoa" että lastenkin vaatteet haisevat halvalle kukkaisaromille, samalle kuin wc-raikastimet. Samat ihmiset varmaan käyttää halvinta rexonaa ja miehelle axea.

Se ei tuoksu millekään, mutta on nätti :)

Vierailija
34/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei rexona kelpaa..

Vierailija
35/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä. valittakaa sitten vasta, jos vieressäni istuu tupakoiva ihminen. Itse en kehtaisi edes ääneen valittaa PYYKINPESUaineen hajusta.

Vierailija
36/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on cool-pyykinepsuaine, etten pilaa lapseni sosiaalisia suhteita pesemällä hänen vaatteensa wc-ankka-aineella.

Vierailija
37/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tuoksua, niin sitten jotain kevyttä parfyymia. Se pesuaineiden haju on aivan kammottava :(

kuin huuhteluaineen tuoksu. Onneksi ei tarvitse käyttää huuhteluaineita kun kuivaan rummussa vaatteet. Eivät tuoksu miltään sen jälkeen.

Vierailija
38/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos käyttää Rexonaa tai Axea? Onpa sulla merkillinen tapa arvioida ihmisiä...deodorantin perusteella. Hmm... onneksi en tietääkseni kuulu sinun tuttavapiiriisi.

Vierailija
39/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvan tuoksuista pesuainetta, että aina kun hän kuivatti pyykkejään yhteisessä kuivatushuoneessa, haisi koko kuivatushuone hänen jäljiltään pitkän aikaa. En tiedä mitä paesuainetta käytti, mutta onneksi muutti pois. Kukaan muu ei sellaista hajua ole saanut aikaan, vaikka varmaan käyttävät kaiken merkkisiä pesu- ja huuhteluainetta. Yksi pahasti tuoksuva merkki oli eräs kotimyynnissä myytävä tuote, en nyt millään muista nimeä, olisiko golden tms. Muutenhan en välittäisi, utta kun on migreenitaipumus. Ap:lle sellainen neuvo, että voit ihan hyvin rajoittaa naapurin lasten käyntejä kotonasi ja vedota siihen,että saat astmakohtauksen. Miksi niitä kemikaalituoksun käyttäjiä pitäisi paapoa.

Vierailija
40/72 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omon pyykinpesuainetta ja mun mielestä vaatteet tuoksuvat hyvälle pesun jälkeen. Varsinkin kun lapsuudessa pakostakin oli tottunut, että vaatteet haisevat tupakalle. Niin ja Rexonaa käytän myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi