Silitin vauvamahaa ja nainen suuttui!
Tapasin tänään ensimmäistä kertaa pian isäksi tulevan työkaverini vaimon.
Silitin naisen vauvavatsaa, jolloin tämä kehoitti minua olemaan koskematta hänen vartaloonsa, kun hänkään ei koske minun.
Meneekö tämä raskaushormonien piikkiin? Naisen käytös teki tilanteesta todella vaivaantuneen. Tarkoitukseni oli hyvä enkä koe loukanneeni häntä mitenkään.
Kommentit (69)
Älä välitä, luultavasti sitä mammaa hävettää tällä hetkellä ärhäkkä käytöksesi. Vaikutat suloiselta, sydämelliseltä ja empaattiselta ihmiseltä :) Älä nyt stressaa tuosta silityksestä, hyväähän sinä tarkoitit vain!
luin äskön kuinka häntä häiritsee koiran paska! :(
toisten ihmisten koskemista, kyllä huomaa että ollaan suomessa... itse halaan ystäviä kun tavataan ,vauvamahaani esittelen innolla ja entä poskisuudelmat tervehtiessä, täällä se varmaan olisi kaiken huippu ja viikon mittainen viestiketju, "kuinka se tuli ja poskelle suukotti, minä sitten turpaan sitä vedin, koskee nyt toiseen ihmiseen" kylläpä on ahdistunutta porukkaa...
-kohta varmaan ei enään ees kätellä
Itse en koe koskevani sitä naista vaan vauvaa. Ja olen voimakkaasti sitä mieltä, että nainen, joka vetää pultit tuosta ei voi olla sinut kehonsa kanssa. Sanotte mitä sanotte.
Itse en koe koskevani sitä naista vaan vauvaa. Ja olen voimakkaasti sitä mieltä, että nainen, joka vetää pultit tuosta ei voi olla sinut kehonsa kanssa. Sanotte mitä sanotte.
Vauvan ja sinun kätesi välissä on aika paljon äitiä välissä. Vauva kelluu kohdussa lapsivedessä, eikä välttämättä huomaa sinun kosketteluyrityksiäsi lainkaan. Sen sijaan äiti kyllä huomaa, jos mahaa lääppii.
Ja pienet on murheet, jos vauvamahan silittely on niin kamalaa. Eipä varmaan edellisten sukupolven naiset olisi moisesta hätkähtäneet, kun oli niitä oikeitakin murheita mietittäväksi.
Itsestänikin silittely oli vähän hämmentävää, mutta ymmärsin toki, että sillä tarkoitettiin vain hyvää. Eipä olisi tullut mieleenikään sanoa siitä toiselle mitään inhottavaa.
Kerran muuten itsekin silitin vahingossa erään naisen vauvamahaa. Se oli oikeasti jotenkin vaistomainen reaktio, enkä ole sen jälkeen samaan sortunut. Enkä tule sortumaan, kun tiedän miten kauheaa se on tällaisille "reviiritietoisille" naisihmisille.
ja vauva on laskeutunut, niin voit ap ihan hyvin koittaa tämän rouvan haaroista ja huudella vauvalle terveiset että "kohta nähdään, pikkuinen!"
--
voi voi. oon lukenut ap:n kirjoituksia täällä vaikka kuinka paljon ja kuinka hän on kertonut omista lapsistaan ja haukkunut kakaransa ym paskaa.
sulla taitaa olla jotain mielenterveydessäs vikaa.
millon mitäkin ongelmaa...