Silitin vauvamahaa ja nainen suuttui!
Tapasin tänään ensimmäistä kertaa pian isäksi tulevan työkaverini vaimon.
Silitin naisen vauvavatsaa, jolloin tämä kehoitti minua olemaan koskematta hänen vartaloonsa, kun hänkään ei koske minun.
Meneekö tämä raskaushormonien piikkiin? Naisen käytös teki tilanteesta todella vaivaantuneen. Tarkoitukseni oli hyvä enkä koe loukanneeni häntä mitenkään.
Kommentit (69)
En mäkään anna kenenkään koskea mun mahaan tai muuhun ruumiin osaan. Eikä tulis itellä mieleenkään mennä toisten osia lääppimään!
kun miehen kaverit jopa humalassa lääppivät ja kommentoivat vauvavatsaani. Kerran yksi idiootti jopa painoi päänsä sitä vasten ja "kuunteli". Oli kuvottavan näköistä, kun aikuinen mies kännissä ja tupakka kädessä nojailee toisen vauvavatsaan :(
ihmiset niin erilaisia ja ethän pahaa tarkoittanut! joitakin maha ihastuttaa ja toisia vihastuttaa.. itellä tuli ikävä isoa mahaa joka synnytyksen jälkeen ja sitä sai toki silitellä, vaikka olen yleensä mielummin etäinen. Jospa oli paha päivä,, voithan pahoittelut kertoa työkaverisi kautta. Varmaan mammaki ymmärtää olla vähä nolona
silitetty mikä silitetty, äiti oli ehkä vähän ärtsyllä päällä ja sait sitten kuulla silittelystä. TIedätpä tästä lähin, että ei kannata ehkä ekaksi mennä mahaa silittelemään
Mutta ei siitä nyt tartte yöunia menettää!
joten vilpittömästi kiinnosti miltä se ihana maha tuntuu ja olen aina kuvitellut odottavat äidit imarrelluiksi kaikesta "vauvahömpästä" ja huomiosta, mitä saavat. Nyt en osaa enää sanoa mitä ajattelin, kun aloin toisen vatsaa kosketella.
Ja joudun näkemään vielä työkaverini huomenna töissä :(
ap
kun eräs iäkkäämpi työkaverini silitteli mahaani.
Miehen työnantajan vaimo itseasiassa myös lääppi, nimenomaan lääppi. Ja se oli myös tosi epämiellyttävää.
Jos välttämättä haluaa koskea, niin on kohteliasta kysyä, että saanko kokeilla sun vatsaa, kun se on niin ihana.
näin moni ei pidä vauvavatsansa koskettelusta. Uskomatonta. Itse tykkäsin tosi paljon!
Ehkä muutenkin jonkinasteista tunnevammaisuutta tai lapsena jäänyt vähän liian vähälle vanhempien halailu ja silittely kun ei tajua sitä hellyyttä mitä silittelevä ihminen tarjoaa???
Joku puhui humalaisen silittelystä. Se olisi kyllä kuvottanut itseänikin ja olisin käskenyt miehen pois viereltä
Älä välitä, luultavasti sitä mammaa hävettää tällä hetkellä ärhäkkä käytöksesi.
Vaikutat suloiselta, sydämelliseltä ja empaattiselta ihmiseltä :) Älä nyt stressaa tuosta silityksestä, hyväähän sinä tarkoitit vain!
Peesaan muutamia edellisiä siitä, ettei sun kannata tuota asiaa jäädä vatvomaan. Sinulla oli hyvä tarkoitus, etkä voinut ymmärtää toisen loukkaantuvan siitä, piste! Itse olen ollut neljä kertaa raskaana ja joka raskaudessa joku on tullut silittämään tai taputtelemaan vauvamasuani. Itse en menisi niin tekemään kenellekään toiselle, mutta en minä niistä silityksistä todellakaan loukkaantunut. Ehkä vähän vaivaannuin nyt neljännessä raskaudessa, kun vanhempi työkaverini (n. viisikymppinen nainen, erittäin mukava ihminen) oikein pitkään ja hartaasti minulle puhuessaan silitti vatsaani muiden työkavereiden läsnäollessa vielä...No, siitäkään en loukkaantunut, mutta olihan se vähän hassua. Luultavasti tuo ko. nainen on vähän raskaushormoneissaan sinulle tuohtunut. Vaikka onhan täälläkin kaikenlaista kommenttia asiasta, niin sinä et minusta ole tehnyt mitään hävettävää! Eri juttu on tietty sitten esim. se, että joku miespuolinen puolituttu olisi tullut silittelemään vatsaani...t. neljä vauvamasua kasvattanut
tämä raskaana oleva. ei minkäänlaisia käytöstapoja. hänen on syytä hävetä, ei sinun. vaikkei olis tykännyt niin vois edes yrittää olla kohtelias. älä vaan sinä häpeä, hänen homma on hävetä. sä olet hyvää hyvyyttäs ollut niin ystävällinen kuin voit ja toinen on täys dorka.
totta on et hänellä ehkä jokin tunnevamma, häntä ei ole lapsena halittu yms. eikä ymmärrä sellaista.
Naiselta vaikuttaa.
Itse hyväksyin jotenkuten ja vähäisellä vaivautumisella naisten mahansilittelyt. Kun puolituttu mies kävi mahaan kiinni mietin että potkaisenko munille vai sanonko jotain oikein ilkeää.
ollut sen enempää kopeloitavana kuin mitä kättelykään on. se on kaikkein järjettömin tapa ihmisillä, kätellä eli tartuttaa kaikki sairaudet toisiin ja se on tosi henkilökohtaista jota mahan silittely ei todellakaan ole.
ehkä näillä on jotka mahaan koskemista pelkää on jonkinlaisia huonoja kokemuksia koskettelusta tai jotain. ehkä lapsuudesta peräisin tms.
Itse en ainakaan voisi kuvitella että tykkäisin, että ihminen, jota en ole koskaan ennen tavannut, koskee vatsaani, varsinkin kysymättä lupaa. Kysyminen on mielestäni ihan peruskohteliaisuutta.
mutta en todellakaan tajunnut, kun olin niin innoissani ja hurmaantunut siitä ihanasta kasvavasta vatsasta. Työkaverini oli siitä minulle hirveästi kertonut ja odotin todella innolla vaimon tapaamista ja pääsyä onnittelemaan heitä. Itselläni ei ole koskaan vauvamahaa ollut, joten en edes ajatellut jotenkin sitä niin...
Sitten se vain oli siinä ja näytti niin ihanalta ja sitten käteni vain lähestyi ja sitten tuli pyyntö lopettaa koskettelu. Ja sitten hämmennyin ihan täysin.
ap
mutta en todellakaan tajunnut, kun olin niin innoissani ja hurmaantunut siitä ihanasta kasvavasta vatsasta. Työkaverini oli siitä minulle hirveästi kertonut ja odotin todella innolla vaimon tapaamista ja pääsyä onnittelemaan heitä. Itselläni ei ole koskaan vauvamahaa ollut, joten en edes ajatellut jotenkin sitä niin... Sitten se vain oli siinä ja näytti niin ihanalta ja sitten käteni vain lähestyi ja sitten tuli pyyntö lopettaa koskettelu. Ja sitten hämmennyin ihan täysin. ap
jos tykkäätte siitä, että vieras ihminen ihastuksissaan vaikka löllyttelee vatsamakkaroitanne, kun näyttävät niin pehmeiltä, niin varmaan vauvamassun taputtelukin tuntuu kivalta.
Itse en siedä, että vieraat koskevat vatsaani, on siellä vauva tai ei. Kerran kaverini mies pyöritti vauvamasuani, ja itku meinasi päästä. Oksettaa se mies vuosien jälkeen edelleen.
Käsittämätöntä toimintaa ap:lta. Harkitsematonta. Ei toisen maha ole mitään julkista omaisuutta.
ensin,että tän on pakko oll aprovo.Ei kukaan voi olla niin pölhö,että kävis vieraaseen ihmiseen käsisksi?! Mutta sitten luin pidemmälle ja huomasin,että Ap oikeasti ei ymmärtänyt menevänsä liian pitkälle. Itse olen hyvinkin tarkka omasta reviiristäni ja ainut asia raskaana ollessani,josta en pitänyt oli juuri tuo taputtelu.Oma äiti ja pari parasta kaveria saivat taputella kysymättä,mutta jos joku vierasolisi tullut niin varmasti olisin vetäytynyt nopsaan pois ja kieltänyt.
Itse en ole koskaan toisten mahoja kokeilllut,ei ole tullut mieleenkään.
Jos näet kauniit hiukset jollakin naisella kaupungilla (tai vaikka työkaverin vaimolla), niin silitätkö niitä? Raskaana oleva nainen ei ole mikään näpelöitävä esine.
Monet halusivat paijata raskausvatsojani (onkohan oikea ilmaisu), mutta onneksi useimmat älysivät pyytää luvan. Joko myönnyin tai torjuin. Muutaman kerran onnistuin myös väistämään silitystä.
porvoo..
ap taitaa itse kommentoida, samantyylisia kirjotuksia..
ettei siihen saa koskea silloin kun siellä on vauva. Ymmärrän kyllä ettei muuten mennä koskemaan toisten mahoja, mutta raskauden aikana siihen on syy, halu osoittaa hellyyttä vauvalle ja ehkä äidillekin. Kun itse olin raskaana, nautin vaan kun joku osoitti sen tasoista huomiointia ja läheisyyttä, että halusi koskea vatsaani. Jopa potilaani saattoivat näin tehdä, enkä pitänyt sitä lainkaan pahana juuri sen takia että siihen oli selvä syy. Muutoin en kyllä pidä mahani paijailusta. En itse koske ilman lupaa kenekään vauvamahoja (paitsi ammattini puolesta), mutta tämä vain sen vuoksi että tiedän etteivät kaikki siitä pidä. Silti en sitä oikein ymmärrä.