Silitin vauvamahaa ja nainen suuttui!
Tapasin tänään ensimmäistä kertaa pian isäksi tulevan työkaverini vaimon.
Silitin naisen vauvavatsaa, jolloin tämä kehoitti minua olemaan koskematta hänen vartaloonsa, kun hänkään ei koske minun.
Meneekö tämä raskaushormonien piikkiin? Naisen käytös teki tilanteesta todella vaivaantuneen. Tarkoitukseni oli hyvä enkä koe loukanneeni häntä mitenkään.
Kommentit (69)
ei mene raskausormonien piikkiin, se nyt vain ei ole mukavaa kun vieraat ihmiset lääppii..
Vain tosi kaverit saisi silitellä mun mahaa. En mäkään tosiaan silittele ihan noin vaan.
Raskaana tai ei, kroppa on oma eikä yleistä riistaa.
Ei saa mennä vierasta/puolituttua ihmistä koskettelemaan ilman lupaa. Eikö sen jo järkikin sano?!
Mikä ihmeen pakko sitä mahaa on lääppiä? Olisit ainakin voinut kysyä luvan.
Harva tykkää siitäkään, että tuntematon tulee halailemaan tai muutenkaan koskettelee. Raskaus ei ole mikään syy tai lupa olla lääpittävänä.
Vaikka provohan tämä, eikö? Toisaalta... Kyllä näitä on ihan oikeasti nähty. Huoh.
Muiden silmissä se saattaa näyttää VAUVAmahalta ja siinä näkyy vauva jo lähestulkoon läpi, mutta kyllä se odottaja itse pitää sitä edelleen ensisijaisesti mahana ja omana ruumiinosanaan. Itse olen pitänyt näitä mahan silittelijöitä vähän höpsöinä mutta en ole vielä tainnut suuttua kenellekään.
tai muuten tarkoittanut pahaa. Todella hellästi silitin.
Mikä siinä on niin loukkaavaa, jos joku haluaa onnitella perheenlisäyksestä ja samalla silittää "vauvaa"? Ei voi käsittää..
ap
Ei vieraiden ihmisten mahoja silitellä. Olet ollut ilmiselvästi loukkaava vaikka itse et niin kokisikaan.
Mutta jos todella menit tekemään tuollaista (jotkut dorkat niin todella tekee)
niin kerrohan, mikä siitä HÄNEN mahastaan tekee kaikille avointa kosketeltavaa, jos kohdussa on vauva???!
Haluaisitko itse, että sinun masuasi tultaisiin silittelemään.
Itse muistan erään naispuolisen työkaverini kysyneen, että saisiko silittää kupuani.
Annoin luvan vähän huvittuneen hämilläni.
Kysy seuraavalla kerralla lupa, jos on pakottava tarve kosketella raskaana olevan naisen vatsaa.
saanko silittää rintojasi? ehkä hieman puristaa? ja turha sitten suuttua, imetykseenhän ne on luotu. eli lapsillesi. eivät ne ole sinun.
tai muuten tarkoittanut pahaa. Todella hellästi silitin. Mikä siinä on niin loukkaavaa, jos joku haluaa onnitella perheenlisäyksestä ja samalla silittää "vauvaa"? Ei voi käsittää.. ap
eli kun silität sitä "vauvaa"!!! eli naisen mahaa. ei toiden ihmisen kropasta tule mitään yleistä lääppimiskohdetta siinä vaiheessa kun sisällä kasvaa uusi perheenjäsen.
eikö sulla ole empatiakykyä, kun et ymmärrä?
Luulin lähinnä, että hän ilahtuisi saamastaan (positiivisesta) huomiosta.
Työkaverini on paljon kertonut vatsasta, sen koosta ja siinä tapahtuvista liikkeistä. Jotenkin pidin ihan normaalina silittää sitä, kun viimeinkin "sen tapasin", siis ennen kaikkea odotin työkaverin vaimon tapaamista.
ap
jo syntyneen vauvansa kanssa voisit vaikka silitellä hänen rintojaan. Nehän ovat silloin vauvan imetysrinnat, eivät mitkään oikeat naisten rinnat. Katso miten nainen suhtautuu. Voit tietenkin vähän silitellä vielä hänen mahaansakin ja muistella miltä se vauvamasu tuntui.
Taisin todella mokata?
Tulisiko minun pyytää naiselta anteeksi? Nyt on todella kurja olo, en osannut tältä kannalta ajatella koko asiaa..
ap
Työkaverini on paljon kertonut vatsasta, sen koosta ja siinä tapahtuvista liikkeistä. Jotenkin pidin ihan normaalina silittää sitä, kun viimeinkin "sen tapasin", siis ennen kaikkea odotin työkaverin vaimon tapaamista.
Älä välitä, täällä taas kahjot mammat vauhdissa.
Itse synnytin hiljattain. Välillä vauvamahan silittely tuntui vähän hassultakin, mutta kyllä minä ainakin aina tiedostin sen hellyyden mikä siinä oli taustalla. Jotenkin liikuttavaltakin tuntui.
Eli kyllä meitäkin löytyy, jotka emme silittelystä pahastu :) Itse ainakin ajattelin aina, että siinä oli sellaista vauvalle tarkoitettua hellyyttä ;)
jos joku tulee omalle "reviirille". Monissa muissa maissa puolitutut koskettelevat estottomasti vauvavatsoja (olen asunut 15v ulkomailla).
Ymmärrän jotenkin, että nainen ei pitänyt koskettamisesta, mutta minusta oli raskaana ollessa vain mukavaa kun ihmiset silittelivät ja ottivat osaa tähän ihmeelliseen aikaan: )
enkä sanoisi pahasti, vaikka en tykkäisikään. Tajuan kuitenkin, ettei tuollaista pahalla ainakaan tehdä.
joten vilpittömästi kiinnosti miltä se ihana maha tuntuu ja olen aina kuvitellut odottavat äidit imarrelluiksi kaikesta "vauvahömpästä" ja huomiosta, mitä saavat. Nyt en osaa enää sanoa mitä ajattelin, kun aloin toisen vatsaa kosketella.
Ja joudun näkemään vielä työkaverini huomenna töissä :(
ap
vieras ihminen tulee lääppimään sun mahaa.
Raskausmaha ei ole mitään vapaata riistaa.