Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jatka tarinaa YHDELLÄ sanalla

Vierailija
22.06.2009 |

minä meinasin _____________

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa. Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion. Gloria sanoi : "Hallelujah, Lopeta kupliminen ja ilakoi saapuvaa viimeistä vapaapäivääsi. Lastenhoito on raakaa lihaa elämän jatkuessa. Hoidan orgasmini katujyrällä tajuntaasi sopivaksi." Vastasin :"Ota jyräsi ja suksi Korsoon!" ja paiskasin dildon kuuseen! Transvestiittiseksiä, sitä minä himoitsen pimeinä myrskyisinä syksyinä terassin liukkaalla laattapinnalla. Minun lastenhoitajaani ette pane!

Vierailija
42/167 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa. Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion.

Gloria sanoi : "Hallelujah, Lopeta kupliminen ja ilakoi saapuvaa viimeistä vapaapäivääsi. Lastenhoito on raakaa lihaa elämän jatkuessa. Hoidan orgasmini katujyrällä tajuntaasi sopivaksi."

Vastasin :"Ota jyräsi ja suksi Korsoon!" ja paiskasin dildon kuuseen!

Transvestiittiseksiä, sitä minä himoitsen pimeinä myrskyisinä syksyinä terassin liukkaalla laattapinnalla. Minun lastenhoitajaani ette pane!

Samaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa. Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion. Gloria sanoi : "Hallelujah, Lopeta kupliminen ja ilakoi saapuvaa viimeistä vapaapäivääsi. Lastenhoito on raakaa lihaa elämän jatkuessa. Hoidan orgasmini katujyrällä tajuntaasi sopivaksi." Vastasin :"Ota jyräsi ja suksi Korsoon!" ja paiskasin dildon kuuseen! Transvestiittiseksiä, sitä minä himoitsen pimeinä myrskyisinä syksyinä terassin liukkaalla laattapinnalla. Minun lastenhoitajaani ette pane! Samaan syssyyn erosin lapsistani. Nykyään

Vierailija
44/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa

Vierailija
45/167 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen

Vierailija
46/167 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys

Vierailija
47/167 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki

Vierailija
48/167 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa

Vierailija
49/167 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen

Vierailija
50/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle

Vierailija
51/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen

Vierailija
52/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen

syödäkseni

Vierailija
53/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen

Vierailija
54/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen

chiantin

Vierailija
55/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena.

Vierailija
56/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani

Vierailija
57/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista

Vierailija
58/167 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta

Vierailija
59/167 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni

Vierailija
60/167 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi