Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jatka tarinaa YHDELLÄ sanalla

Vierailija
22.06.2009 |

minä meinasin _____________

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina.

Vierailija
2/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa.

Vierailija
4/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen

Vierailija
5/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana

Vierailija
6/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin

Vierailija
7/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin

esiin

» Aihe vapaa

Vierailija
8/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan

Vierailija
9/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun

Vierailija
10/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni

Vierailija
11/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamiseksi

Vierailija
12/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamiseksi hänen

Vierailija
13/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamiseksi hänen kovaan

Vierailija
14/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Ninpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamiseksi hänen kovaan käsittelyyn

Vierailija
15/167 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä.

Vierailija
16/167 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä meinasin panna..

Vierailija
17/167 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin panna ukkoa

Vierailija
18/167 |