jatka tarinaa YHDELLÄ sanalla
Kommentit (167)
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa.
Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä
PYYSIN
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa.
Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta
Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa
Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa
Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni
Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön
minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa.
Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti
minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa.
Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin kunnes
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta, aloin
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi.
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka
Minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti
minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa. Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion.
Gloria
minä meinasin panna ukkoa, koska panetti. Mutta mies olikin nainen. Niinpä avasin kalloni purkinavaimella, jonka miimikko unohti takapuoleensa torstaina espoolaisessa hierontalaitoksessa. Palomiehen avustamana otin esiin kovan letkun aivopoimujeni kostuttamseksi hänen kovaan käsittelyyn kyllästyneenä. Levitin sormillani kermavaahtoa hänen turvonneelle lisämunuaiselleen syödäkseni sen chiantin lisukkeena. Saatuani kaksitoista lasta vatsani räjähti. Itkin illalla, kunnes ovikello pirisi. "Kuka helvetti rimputtelee", karjaisin. Aavistin, että lastenhoitaja Meksikosta saapui perimään saataviaan luonnossa. Gloria Gaynor seisoi kuoronsa kera terassillamme ja pyyhki hikeä likaisella mikrokuitumopilla. Suunnaton helpotuksen täristys kulki ohimoni hiussuonistossa. Vihdoinkin saisin transvestiitin näyttämään seksiliikkeitä ilman moraalisaarnaa. Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä pyysin paavilta erikoislupaa laittaa emättimeeni miestytön ulostaman alkion.
Gloria sanoi :
Sykkivä elohiireni piipitti. Enhän halunnut menettää ainoaa mahdollisuuttani katkaista ihmeraskautumisien sarjaani, niinpä